Здравйте колеги,имам следния проблем: Имам Фиат БРАВА 1.6 16v 1997г. 103 к.с. автомобила след като достигне работна температура отказва да запали. Симптомите са като при слаб акумулатор, трудно завърта стартера.Ако автомобила се остави да изтине някъде 20-30 мин, няма проблем вътри и запалва без проблем.Сменил съм стартер /чисто нов/ акумулатор също.След като смених акумулатора преди 1 месец проблема сякаш бе решен но от известно време след като смених и термостат и автомобила започна да загрява по-бързо проблема със запалването пак се появи. Въпроса ми е къде да търся проблема? Моля само без коментари "в марката". :D Ще съм благодарен на всеки който може да ми помогне да реша проблема си.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat BRAVA 1.6 16v 1997- трудно пали при загрял двигател
Collapse
X
-
Вземаш един мултицет и докато стартера върти мериш колко волта е напржението на клемите на акумулатора.До 8,5-9 волта добре.По-малко-лошо.Колко е напрежението и преди да завъртиш.И какво значи нов стартер? Лично аз съм имал аналогичен проблем от износени втулки на стартера.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
gugko написа:Колега минал съм през доста сервизи и са мерили какво ли не.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
gugko написа:13.8 v според това което измериха след заверка на акумулатора. Може да се вярва на тези данни.Може ли проблема да е от лошо зацепен ремък?
Коментар
-
Автомобила мина пълна диагностика и според теста всичко работи нормално. Ако е от датчика на коляновия вал щеше да покаже нещо. Дригателя работи перфектно. Разхода на гориво е приличен като се има впредвид че се кара предимно гадско, има мощност.И аз като колегата след като смених стартер и акумулатор се бях зарадвал че проблема е решен ама след като смених и термостата усмивката изчезна от лицето ми. Сега съм я паркирал в гаража и се чудя какво да правя.
Коментар
-
gugko написа:Автомобила мина пълна диагностика и според теста всичко работи нормално. Ако е от датчика на коляновия вал щеше да покаже нещо. Дригателя работи перфектно. Разхода на гориво е приличен като се има впредвид че се кара предимно гадско, има мощност.И аз като колегата след като смених стартер и акумулатор се бях зарадвал че проблема е решен ама след като смених и термостата усмивката изчезна от лицето ми. Сега съм я паркирал в гаража и се чудя какво да правя.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Аз това лято имах такъв проблем и колата палеше когато й е кеф. Стартера го дадох да му почистят някви четчици(не съм запознат с устройството на стартера) и сега нямам пробем но пък ти казваш че стартера ти е нов, незнам но на мен това ми помогна, това почистване ми струваше 3,50 лв. възрастния господин каза че единствено е почистил четчиците, а аз си мислех че ще е нещо сериозно, но това оправи работатаFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Колега, наскоро сменях бобината за високо напрежение към свещите. Съпротивлението на намотките за високо напрежение беше 4.5 кО като по сервизно описание го дават 8.5-9.5 кО. Преди смяната имаше леко проблем с паленето. Обяснявам си го с това че бобината е подавала по-ниско напрежение на свещите. Не намерих къде да ми го измерят колко е затова не съм сигурен. Освен това след смяната обърнах внимание че бобината е монтирана на корпуса на двигателя и се загрява до температурата на двигателя.Да не би и при теб да се получава нещо подобно - като се загрее бобината при загрял двигател и да започва да подава по-ниско напрежение поради утечки между навивките. Нищо не ти струва да измериш с омметър съпротивлението на намотките на бобината и да се убедиш че стойностите им отговарят на сервизното описание.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар