Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat BRAVA 1.6 16v 1997- трудно пали при загрял двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    fiatfanatik написа:
    Не е от датчика мерихме с оммер - в норма е а масата эа която bobi пише сам я демонтирал и прьскал с VD40
    Е това е грешка. WD40 помага да разхлаби клеясали гайки и болтове, но не и да смазва. Не след дълго след неговата обработка започват корозии и окиси. Когато се ползва този препарат, след това трябва да се изчисти и обработи с друг. Т.е. това не може да е крайно решение.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Може би е така эа това сега исполэувах друг спреи -contakt-51 и дано да се оправи че наистина е много досаден пролем!
      fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

      Коментар


        #33
        И аз съм в клуба на този проблем , ама станах вече за смях на познати те си и особено на тези дето бутат после :D Редовно я водя от есента на майстор ,какво я прави човърка ,връща ми е работеща и след седмица пак същия проблем. И при мен е като при колегата дето като я загрява на място няма проблем с паленето , а само като загрее нормално в движение. И при мен всичко е замерено ,премерено проверено по отношение на токовете стартер,акумулатор , всичко уж е ок и накрая нищо. За съжаление разбирам , че никой не е решил проблема още.

        Коментар


          #34
          Явно е масов проблема....лошото е че се проявява когато си иска поне при мен,даже си мисля да правя принудително охлаждане вече.Мерил ли си датчика на колянов вал-трябва да е около 1300 ома някаде?Има един и на едната шаиба на раэпеделителния вал.
          fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

          Коментар


            #35
            Това да се "проявява когато си иска" е ранния стадий на заболяването , по-нататък става постоянно и задължително , смешното е обаче че като я загряваш на място няма проблем и майстора ти казва "ей на сега е загряла виж дали пали" . За датчика на Хол и др. датчици , за който се споменава, аз мисля че нямат никакво отношение към проблема , стартера е длъжен да върти ако ще да няма бутала и клапани в мотора ,проблема е че последния не върти все едно че нямаш ток , дори и да ти подадат ток с кабели или все едно двигателя "затяга" както написа един колега. И накрая за маслото и "затягането" - имаше съвет за по-тънко масло , ами проблема е наличен точно когато двигателя е топъл добре смазан и маслото разбито и разнесено навсякъде.

            Коментар


              #36
              Така, за да се внесе яснота според мен е необходимо да направите следното. На плюсовият кабел към стартера да се измери тока с ампер клещи, когато не пали. Ето за такъв уред става въпрос - пример http://www.inosbg.com/article.php?id...at=238Само тогава ще е сигурно дали двг спира стартера. Ако двг затяга, то тока който ще тече ще е поне 200А(най-малко). А акумулатора ще кляка до към 9V ако е изправен. Но най-добре да се мери тока на стартера. Че току виж някоя четчица не контактува добре и хоп - не върти.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                Такъв проблем съм имал и аз, и почти съм убеден, че е стартер и затова като е студена пали без проблем .Това се получава, най вече при износени втулки на стартера и при топъл двигател има голям луфт и ротора опира в статора, или в по-малка степен, не опира достатъчно добре едната четка при този луфт.
                Стило 1.6

                Коментар


                  #38
                  colega написа:
                  Такъв проблем съм имал и аз, и почти съм убеден, че е стартер и затова като е студена пали без проблем .Това се получава, най вече при износени втулки на стартера и при топъл двигател има голям луфт и ротора опира в статора, или в по-малка степен, не опира достатъчно добре едната четка при този луфт.
                  Този въпрос беше отработен преди 2-3 месеца , проблема остана. Напрежението при стартер също проверено , годноста на акумулатора -беше голям срам за мен , отидох да го рекламирам / върна месец преди края на гаранцията и хората ми показаха някакъв голям уред който сочеше 70% стартерен ток и казаха че е напълно достатъчно и нормално за почти двегодишен акумолатор и накрая решиха да го сложат на друга случайна кола и ако не завърти ще го подменят. Сложиха го в едно 3 литрово Padjero там в сервиза и последното запали на секундата а моя 1,4 двигател не се върти и т’ва си е то.

                  Коментар


                    #39
                    Colega доста хора пишат че са сменяли втулки а и целия стартер и проблема се появява пак след кратко подобрение.Някои маистори в сервизи даже не искат да се эанимават с това-така пишат колегите от форума или толкова са маистори може пьк да е някои датчик или нещо по електрониката някаква эащита например!Мисля да раэпитам эа това и моля нека ако някои раэбере нещо да пише тука!Сега мькна един акомулатор и кабели с мен че не знам каде ще ме остави или пьк гледам да паркирам по надолнище и като я пусна надоло си пали :D
                    fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

                    Коментар


                      #40
                      "Хитрец си ти Андрешко " ако чакаш на кабелите и резервния акумулатор ще си останеш на улицата поне 2-3 часа. Миналата зима мерцедес с 100А акумулатор ми даваше ток и нищо , след 2 часа отидох с друга кола и въжета за дърпане и 3 човека за бутане , пък тя си запали сама. Така че само баира те оправя ако си сам.

                      Коментар


                        #41
                        Датчикаааааа е колко още трябва да ви се казва.Аз минах по този път вече,и стартер смених и акумулатор смених и проблема изчезваше за малко но пак се появаяваше.Датчика му е майката,ама правете си кот знаете.

                        Коментар


                          #42
                          Е чак 3 часа едва ли тя изтива за 1 ама и с 2-рия акомулатор си пали,само да е зареден.Бравата ти е много добре от вьтре. NAI7 знам 4е миналата година и ти пишеше в форума за сьщия проблем и ще те послушам дано да е от датчика мерси все пак.P.S. ти ходиш ли на WESTA с другите от форума?
                          fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

                          Коментар


                            #43
                            А и мисля по памет че не е много скъп този датчик,ако не ме лъже памета към 50 кинта беше.

                            Коментар


                              #44
                              Здравейте колеги, като гледам форума не е толкова скорошен, но за проблема с трудното палене, когато загрее, аз мисля, че е в свещите - хубаво е да се сменят. Виждал съм същия проблем при Типо.
                              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                              Коментар


                                #45
                                Здравейте колеги, имам същия проблем.Акумолатор наред,стартер проверен,датчик почистен,последно дюзи долу и в момента ги чистя,след това ще пиша. А,забравих весели празници на всички и към модераторите мисля че ако темата е в раздела за бензинови двигатели ще има много повече коментари.

                                Коментар

                                Working...
                                X