fiatfanatik написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat BRAVA 1.6 16v 1997- трудно пали при загрял двигател
Collapse
X
-
И аз съм в клуба на този проблем , ама станах вече за смях на познати те си и особено на тези дето бутат после :D Редовно я водя от есента на майстор ,какво я прави човърка ,връща ми е работеща и след седмица пак същия проблем. И при мен е като при колегата дето като я загрява на място няма проблем с паленето , а само като загрее нормално в движение. И при мен всичко е замерено ,премерено проверено по отношение на токовете стартер,акумулатор , всичко уж е ок и накрая нищо. За съжаление разбирам , че никой не е решил проблема още.
Коментар
-
Явно е масов проблема....лошото е че се проявява когато си иска поне при мен,даже си мисля да правя принудително охлаждане вече.Мерил ли си датчика на колянов вал-трябва да е около 1300 ома някаде?Има един и на едната шаиба на раэпеделителния вал.fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008
Коментар
-
Това да се "проявява когато си иска" е ранния стадий на заболяването , по-нататък става постоянно и задължително , смешното е обаче че като я загряваш на място няма проблем и майстора ти казва "ей на сега е загряла виж дали пали" . За датчика на Хол и др. датчици , за който се споменава, аз мисля че нямат никакво отношение към проблема , стартера е длъжен да върти ако ще да няма бутала и клапани в мотора ,проблема е че последния не върти все едно че нямаш ток , дори и да ти подадат ток с кабели или все едно двигателя "затяга" както написа един колега. И накрая за маслото и "затягането" - имаше съвет за по-тънко масло , ами проблема е наличен точно когато двигателя е топъл добре смазан и маслото разбито и разнесено навсякъде.
Коментар
-
Така, за да се внесе яснота според мен е необходимо да направите следното. На плюсовият кабел към стартера да се измери тока с ампер клещи, когато не пали. Ето за такъв уред става въпрос - пример http://www.inosbg.com/article.php?id...at=238Само тогава ще е сигурно дали двг спира стартера. Ако двг затяга, то тока който ще тече ще е поне 200А(най-малко). А акумулатора ще кляка до към 9V ако е изправен. Но най-добре да се мери тока на стартера. Че току виж някоя четчица не контактува добре и хоп - не върти.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Такъв проблем съм имал и аз, и почти съм убеден, че е стартер и затова като е студена пали без проблем .Това се получава, най вече при износени втулки на стартера и при топъл двигател има голям луфт и ротора опира в статора, или в по-малка степен, не опира достатъчно добре едната четка при този луфт.Стило 1.6
Коментар
-
colega написа:Такъв проблем съм имал и аз, и почти съм убеден, че е стартер и затова като е студена пали без проблем .Това се получава, най вече при износени втулки на стартера и при топъл двигател има голям луфт и ротора опира в статора, или в по-малка степен, не опира достатъчно добре едната четка при този луфт.
Коментар
-
Colega доста хора пишат че са сменяли втулки а и целия стартер и проблема се появява пак след кратко подобрение.Някои маистори в сервизи даже не искат да се эанимават с това-така пишат колегите от форума или толкова са маистори може пьк да е някои датчик или нещо по електрониката някаква эащита например!Мисля да раэпитам эа това и моля нека ако някои раэбере нещо да пише тука!Сега мькна един акомулатор и кабели с мен че не знам каде ще ме остави или пьк гледам да паркирам по надолнище и като я пусна надоло си пали :Dfiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008
Коментар
-
"Хитрец си ти Андрешко " ако чакаш на кабелите и резервния акумулатор ще си останеш на улицата поне 2-3 часа. Миналата зима мерцедес с 100А акумулатор ми даваше ток и нищо , след 2 часа отидох с друга кола и въжета за дърпане и 3 човека за бутане , пък тя си запали сама. Така че само баира те оправя ако си сам.
Коментар
-
Е чак 3 часа едва ли тя изтива за 1 ама и с 2-рия акомулатор си пали,само да е зареден.Бравата ти е много добре от вьтре. NAI7 знам 4е миналата година и ти пишеше в форума за сьщия проблем и ще те послушам дано да е от датчика мерси все пак.P.S. ти ходиш ли на WESTA с другите от форума?fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008
Коментар
-
Здравейте колеги, като гледам форума не е толкова скорошен, но за проблема с трудното палене, когато загрее, аз мисля, че е в свещите - хубаво е да се сменят. Виждал съм същия проблем при Типо.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар