Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с браво, повишено нивото на маслото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега , тук май не сме сайт за запознанства ?!? Опитай в сладур, елмаз, атол, фацебоок и други. По темата - кой и как измери че маслото е повишило нивото си 2 пъти ? В какви мерни единици е измерването, и спрямо какво е "2 пъти", а не да речем "три пъти" ?

    Коментар


      #17
      Дидка, дали ще е мъжко хахаах, благодаря за предложението, но вече имам уговорка с един приятел, ще го вкарваме в гараж и ще видим от къде идва проблема

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Колега , тук май не сме сайт за запознанства ?!? Опитай в сладур, елмаз, атол, фацебоок и други. По темата - кой и как измери че маслото е повишило нивото си 2 пъти ? В какви мерни единици е измерването, и спрямо какво е "2 пъти", а не да речем "три пъти" ?
        По пръчката (щеката). Знам колко съм сипала, видно е покачването 100% поне 2 пъти повече. Следя си го перманентно

        Коментар


          #19
          Може би, цвета и вида на маслото все още не се е променил, защтото съм го видяла на време и не съм карала колата Ще видим, до няколко дни ще се разбере за какво става на въпрос! Благодаря за мненията момчета, като се установи проблема ще пиша

          Коментар


            #20
            А колата каква е ? Или съм го изпуснал между редовете.

            Коментар


              #21
              pugsy написа:
              А колата каква е ? Или съм го изпуснал между редовете.
              Фиат БРАВО 1.2 16 V, като за момиченце със слабо двигателче...за сега

              Коментар


                #22
                А маслото мерише ли на бензин и по-рядко ли е станало?
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #23
                  Да започнем от А и Б, а не от Ш и Щ ? Може ли да опишете точно процедурата по измерване на масло, например:" Сутрин след като колата е напълно студена, и е спряна на равно, вадя щеката, забърсвам я хубаво, потапям я плътно, вадя я, и маслото е ХХ милиметра над максимума..... Това което е написано, а именно - маслото ми показва два пъти повече, измерено по щеката, не означава абсолютно нищо. Изобщо - цялата тема в момента звучи така: "Нямам проблеми, какво да правя?!!? "Ето и малко факти:1. Имаме покачено ниво на масло, на каква кола - не знаем, колко е покачено нивото - също не знаем, но условно е "два пъти". 2. Не знаем въобще какво е било нивото на маслото, дали изобщо е в границите, или е 10 % под максимума, спрямо МИН/МАКС, или е 45 % нагоре над МАКС2. Имаме намалено ниво на антифриз, което е в нормите, обаче.3. Теч под двигателя, без да знаем изобщо каква е течността, а тя може да е вода, или локвичка от друга кола на същото място. 4. Не е ясно кой кога и как е измерил маслото. 5. Колата върви нормално, няма симптоми на нищо повредено. 6. Течностите са нормални на цвят, няма нехарактерни пушеци. 7. Х броя колеги се изказаха за какви ли не проблеми, включително "не карай ТАКА (как !?!?? ), че може да има последствия".8. Някои го обърнаха на чат. Аз вече бех за гъби, така че за да не ме пращат пак, няма да участвам повече. Успех. (на ivalena бравото не палеше....)

                  Коментар


                    #24
                    На Браво/Брава по щеката за маслото назъбената част от началото до края и отговарят на 300мл. Т.е ако имаш масло с още толкова над назъбената част си горе-долу още 300-400мл в повече. Имам предвид,че щеката не визуализира цялото количество масло в двигателя а от примерно 3.2л до 3.5л.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      При мен има подобен проблем с нивото на маслото. Показва много над горния белег. Обаче вече почти съм сигурен каква е причината. Запушен маркуч на картерните газове. Впрочем маркучите са два - един по-дебел и под него един по-тънък. Излизат малко под капачката за наливане на масло в двигателя. По-тънкия стига след дроселовата клапа и отвежда газовете от картера при празен ход, а по-дебелия е пред нея.Маркучите или поне единият ми е запушен. Създава се налягане в картера и двигателят качва маслото от където намери - през тръбичката на щеката.Една сутрин от там ми изхвърли масло и даже ми оля малко по двигателя. Имам да почиствам двата маркуча.Ето как да провериш дали имаш подобен проблем. Караш колата докато загрее добре.Вадиш щеката, избърсваш я добре със салфетка и си я прибираш в купето. Тръбичката на щеката е свободна и горещото масло се стича в картера ами не остава в тръбичката понеже щеката я няма и не го задържа.След няколко часа (при мен от сутринта до обяд - около 4 часа) вкарваш щеката в тръбичката и мериш нивото на маслото.При мен маслото се оказа че си е точно на средата между двата белега на щеката. Убедих се че причината не е високо ниво на маслото ами просто маслото избива през тръбичката на щеката. Това всичко важи ако е сигурно че няма загуба на антифриз.
                      Bravo 1.6 / 16

                      Коментар

                      Working...
                      X