Pakidanski написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся съвет относно Крома 1.9 jtdm
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Pakidanski написа:Stefan Hadjov написа:Pakidanski написа:emzo написа:Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
Коментар
-
Ох малеее...Айде идавай насам да и се премеря и да те почерпя кафе, пица, бира или каквото и да е друго....С генератора какво се оказа?Най вероятно има някъде хабва маса или друго подобно що м прави тези магарии с тоците.А светлините за заден ход - вижте дали не е скъсан датчика на кутията.Айде бе няма ли кой да ми купи Бравата накрая та и аз да скачам на Кромата!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Здравейте колеги, днес се наложи спешно да се бачка, та неможах да направя друго освен да я застраховам и маркирам, но утре се отдавам изцяло на нея )Позачетох международния форум на фиат, където има доста кроми и естествено и практика с ремонтите им... най вероятно проблема с хидравликата е или в слабия пусков ток на акумулатора или в недостатъчен ток подаван от алтернатора, като преобладава втория проблем . Вчера смених акумулаторчето с едно 85 амперово и в сряда сутрин съм на диагностика в аутоиталия, да изчистят грешката и да я огледат като цяло..Поразпитах тук таме за ремонта на въпросния алтернатор...нормална цена 300 кинта за частта и 2-3 часа труд, тъй като въпросния алтернатор е зад двигателя и бил труден за сваляне. Добрата новина е че нашенските електро царе ги оправяли, за доста по-малко кинти пп. сега да споделя колко съм смотан: вчера с тъпия си акъл измислям как ще махна клемите на акумулатора за през ноща и евентуално да се изчисти грешката...та отварям аз капака на мотора, с дистанционото заключвам вратите (ключалки няма) след което откачам минусовата клема, че е щипка и е лесна за сваляне...затварям капака и аре у дома.Днес отивам да си я взема от паркинга и ОПС изненада...как да я отворя ????!!!!! викам са си ева мамето...званя в аутоиталия и викам: абе може да ви се стори смешно, ама ей на те така стана работата...казвайте кво да правим? А ония лешпер ми вика "е убава работа и са кво правим?" )))) Както и да е ..оказа се че има скрит ключ в дистанционното и скрита ключалка именно за такива случай...)))Yavor написа:Ох малеее...Айде идавай насам да и се премеря и да те почерпя кафе, пица, бира или каквото и да е друго....
Коментар
-
Здравейте колеги, ето ги и дългоочакваните снимки на кромата, след като я позамих за 3 лева на OMV, че беше кал до тавана Поздрави,http://bellydancer.snimka.bg/automob...69151.17219997
Коментар
-
pakumba написа:не ти ли е малко тясно на шоф място, някак ми се струва много изместена центр конзола към вратата...z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
Здравейте, изключителни благодарности на всички за коментарите и поздравленията. Днес след като минах през ауто италия на диагностика, се оказа, че се е откачила букса на кабела, който отива от електроусилвателя на волана към ЕКУ-то (буксата не заключвала)....та сега вече безпроблемно си джиткам с кеф и се наслаждавам Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар