Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся съвет относно Крома 1.9 jtdm

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега, аз съм виждал по улицата в София такава, много симпатична, единственото, което ми направи впечатление е, че не е толкова голяма колкото изглежда на снимките. Видях едно такова кафяво металик комби и е много симпатигъзивъртично, честито и много безаварийни километри...
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    Коментар


      #17
      spark написа:
      Не знам колко е вярно, но тук прочетох че са продадени само 1368 броя Крома - http://news.automedia.bg/read/8759.htmlАко е така, откъм резервни части ще е голям проблем.
      А ми то е писано в статията , но кой да го прочете. Това е на база продажби на британския пазар.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #18
        Днес се чух с продавача....качил е колата на автовоз....тъй като нямала акумулатор и след като и сложили друг се оказало че алтернатора не зарежда (светела лампа на таблото) и оттам липсвала и хидравлика на волана, пък щял да изпусне ферибота и нямал време да се разправя и да търси къде е проблема Та въпроса ми е...някой има ли предположения от къде може да идва проблема. пп. подочух че ако е електрохидравликата щяло да излезе бая пара...

        Коментар


          #19
          Електроусилвателя може да си е в ред.Приположение че не зарежда компира изклюва този ГОЛЯМ консуматор на ток.Като дойде оправете алтернатора и тогава ще стане ясно.Едно по едно.Но не е случайно както се вижда, ниската цена. Попринцип на такава цена се намират в Италия - отделно докарване и печалби, екотакси и т.н. Затова върват по 12-13000Айде да идва че съм яко наточен за такава и искам да чуя отзиви, а и евентуално да я видя ако идвам до София - виждам че си от там.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Yavor написа:
            Електроусилвателя може да си е в ред.Приположение че не зарежда компира изклюва този ГОЛЯМ консуматор на ток.Като дойде оправете алтернатора и тогава ще стане ясно.Едно по едно.Но не е случайно както се вижда, ниската цена. Попринцип на такава цена се намират в Италия - отделно докарване и печалби, екотакси и т.н. Затова върват по 12-13000Айде да идва че съм яко наточен за такава и искам да чуя отзиви, а и евентуално да я видя ако идвам до София - виждам че си от там.
            По едно стечение на обстоятелствата работя в Хасковската търговско промишлена палата...софийския офис, та като идвам по вашия край мога и аз да ти звънна да се видим

            Коментар


              #21
              Оооо, задължително.Дори и да не си с Кромата! А ако си с нея - изобщо не си помисляй да ме пропуснеш!
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #22
                абе вероятно е проблема да не е в самия алтернатор, а някой кабел примерно, алтернаторите карат поне по 300 000 км, просто е минимум....
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  Здравейте отновоВчера си взех колата..и като първи впечатления мога да кажа следното:Добър външен вид...личи си че е нов автомобил.Стегната, но доста твърда возия, като даже ми се струва че окачването не е нещо впечатляващо ....(при напречни препятствия доста разнася по купето)Добре обезшумена предна част на купето и аеродинамични шумове при скорост над 120-130 откъм задната част (багажника).Динамиката на двигателя е отлична..до 150км., като тогава е на 2500 оборота на 6-та предавка. При 150 се държеше добре...без да се чува или усеща мотора, на тази скорост беше и достатъчно стабилна.Като цяло позицията на шофьора е като във миниван...доста високо се седи. Предните седалки се регулират по височина, но ако я пуснеш ниско долу, волана идва доста високо, тъй като хода му надолу е недостатъчен и при полегнало положение е неудобно за каране.Педала на съединителя е доста висок и вероятно хората, които са свикнали да си държат крака върху него, когато карат градско ще имат известен дискомфорт.Вътрешното пространство е бих казъл много добре разпределено, като уредите по централната конзила са много удобни и близки за работа. (мулти волана може да не се ползва даже...бутоните за радиото на на 10 см. от волана).Автопилота работи изключително прецизно...не се усеща изобщо кога се подава или отнема газта (за разлика от други модерни автомобили с автопилот)Седалките не са нещо впечатляващо като размер, но са достатъчни , за да няма дискомфорт от бордовете при по- едри хора (какъвто съм и аз 120кг. 190см.)Вентилацията за мен работи добре...не се чува когато е на авто..справя се добре с отоплението. Вчера карах в дъжд и се появяваше съвсем леко замъгляване на предното стъкло,което за мен не е добре, но предполагам ще се оправи със смяната на филтъра.Саунда е впечатляващ..никакво кривене и доста сериозни баси и високи..(сд-то не прескача по софийските павета).Като забележка бих казъл, че антената е малко слабичка и не лови всички станции, ако не са с много добър обхват.Това се сещам за момента, който го интересува нещо друго...да каже ще драсна веднага Са е време да мина към проблемите които трябва да разрешаПри скорост от 110-130 страшни вибрации на волана и купето (предполагам ще се оправи с баланс на гумите)Сутринта я запалих изкарах я от гаража и всичко си беше ток..загасих я слушах радио, бях я оставил на фарове за 10-15 мин. след което при паленето...опс нема хидравлика от време на време се включи за момент и пак изчезне, като това е свързано и с присветкането на червена контролна лампа с нарисуван волан.освен горепосоченото на таблото светят и две жълти лампички...едната е внимание, другата е крушка(установих че не работят светлините за задния ход..крушките са ок) Жабка в купето не се отваря...отвори се веднъж, веднага след загасянето на двигателя (чу се някакво прищракване оттам и затова реших да я пробвам). След като я затворих, пак нема отваряне...нито пък ключалка...(продавача ми викач че се заключвали от менюто....ама ич ме нема с италиянския ) Ако някой е наясно дали екранните менюта могат да са на английски ще бъда много благодарен да ме светнеМай това е за сега..моля, ако някой има някъкви съвети относно проблемите, които описах ...да сподели.Поздрави и лек ден на всички

                  Коментар


                    #24
                    Ха честито. Плясни няква снимка да я видим.
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #25
                      Честито и мен.Да си я караш със здраве.Пусни малко хубави снимки да я разгледа ме по обстойно.

                      Коментар


                        #26
                        Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          искаме снимки
                          ex.Мареа ТД100

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
                            При подаване на гас намаляват и се увеличават като я пуснеш по енерция...пп. утре ще я нафотам и ще пусна

                            Коментар


                              #29
                              Pakidanski написа:
                              emzo написа:
                              Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
                              При подаване на гас намаляват и се увеличават като я пуснеш по енерция...пп. утре ще я нафотам и ще пусна
                              Значи не е от небалансирани джанти с гуми.По инерция само с върната газ,или исключена на нулева скорост.

                              Коментар


                                #30
                                Stefan Hadjov написа:
                                Pakidanski написа:
                                emzo написа:
                                Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
                                При подаване на гас намаляват и се увеличават като я пуснеш по енерция...пп. утре ще я нафотам и ще пусна
                                Значи не е от небалансирани джанти с гуми.По инерция само с върната газ,или исключена на нулева скорост.
                                С върната газ, за свободна не съм 100% сигурен, но мисля че пак вибрираше...какво предполагаш че се случва?

                                Коментар

                                Working...
                                X