колега, аз съм виждал по улицата в София такава, много симпатична, единственото, което ми направи впечатление е, че не е толкова голяма колкото изглежда на снимките. Видях едно такова кафяво металик комби и е много симпатигъзивъртично, честито и много безаварийни километри...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся съвет относно Крома 1.9 jtdm
Collapse
X
-
spark написа:Не знам колко е вярно, но тук прочетох че са продадени само 1368 броя Крома - http://news.automedia.bg/read/8759.htmlАко е така, откъм резервни части ще е голям проблем.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Днес се чух с продавача....качил е колата на автовоз....тъй като нямала акумулатор и след като и сложили друг се оказало че алтернатора не зарежда (светела лампа на таблото) и оттам липсвала и хидравлика на волана, пък щял да изпусне ферибота и нямал време да се разправя и да търси къде е проблема Та въпроса ми е...някой има ли предположения от къде може да идва проблема. пп. подочух че ако е електрохидравликата щяло да излезе бая пара...
Коментар
-
Електроусилвателя може да си е в ред.Приположение че не зарежда компира изклюва този ГОЛЯМ консуматор на ток.Като дойде оправете алтернатора и тогава ще стане ясно.Едно по едно.Но не е случайно както се вижда, ниската цена. Попринцип на такава цена се намират в Италия - отделно докарване и печалби, екотакси и т.н. Затова върват по 12-13000Айде да идва че съм яко наточен за такава и искам да чуя отзиви, а и евентуално да я видя ако идвам до София - виждам че си от там.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Електроусилвателя може да си е в ред.Приположение че не зарежда компира изклюва този ГОЛЯМ консуматор на ток.Като дойде оправете алтернатора и тогава ще стане ясно.Едно по едно.Но не е случайно както се вижда, ниската цена. Попринцип на такава цена се намират в Италия - отделно докарване и печалби, екотакси и т.н. Затова върват по 12-13000Айде да идва че съм яко наточен за такава и искам да чуя отзиви, а и евентуално да я видя ако идвам до София - виждам че си от там.
Коментар
-
Здравейте отновоВчера си взех колата..и като първи впечатления мога да кажа следното:Добър външен вид...личи си че е нов автомобил.Стегната, но доста твърда возия, като даже ми се струва че окачването не е нещо впечатляващо ....(при напречни препятствия доста разнася по купето)Добре обезшумена предна част на купето и аеродинамични шумове при скорост над 120-130 откъм задната част (багажника).Динамиката на двигателя е отлична..до 150км., като тогава е на 2500 оборота на 6-та предавка. При 150 се държеше добре...без да се чува или усеща мотора, на тази скорост беше и достатъчно стабилна.Като цяло позицията на шофьора е като във миниван...доста високо се седи. Предните седалки се регулират по височина, но ако я пуснеш ниско долу, волана идва доста високо, тъй като хода му надолу е недостатъчен и при полегнало положение е неудобно за каране.Педала на съединителя е доста висок и вероятно хората, които са свикнали да си държат крака върху него, когато карат градско ще имат известен дискомфорт.Вътрешното пространство е бих казъл много добре разпределено, като уредите по централната конзила са много удобни и близки за работа. (мулти волана може да не се ползва даже...бутоните за радиото на на 10 см. от волана).Автопилота работи изключително прецизно...не се усеща изобщо кога се подава или отнема газта (за разлика от други модерни автомобили с автопилот)Седалките не са нещо впечатляващо като размер, но са достатъчни , за да няма дискомфорт от бордовете при по- едри хора (какъвто съм и аз 120кг. 190см.)Вентилацията за мен работи добре...не се чува когато е на авто..справя се добре с отоплението. Вчера карах в дъжд и се появяваше съвсем леко замъгляване на предното стъкло,което за мен не е добре, но предполагам ще се оправи със смяната на филтъра.Саунда е впечатляващ..никакво кривене и доста сериозни баси и високи..(сд-то не прескача по софийските павета).Като забележка бих казъл, че антената е малко слабичка и не лови всички станции, ако не са с много добър обхват.Това се сещам за момента, който го интересува нещо друго...да каже ще драсна веднага Са е време да мина към проблемите които трябва да разрешаПри скорост от 110-130 страшни вибрации на волана и купето (предполагам ще се оправи с баланс на гумите)Сутринта я запалих изкарах я от гаража и всичко си беше ток..загасих я слушах радио, бях я оставил на фарове за 10-15 мин. след което при паленето...опс нема хидравлика от време на време се включи за момент и пак изчезне, като това е свързано и с присветкането на червена контролна лампа с нарисуван волан.освен горепосоченото на таблото светят и две жълти лампички...едната е внимание, другата е крушка(установих че не работят светлините за задния ход..крушките са ок) Жабка в купето не се отваря...отвори се веднъж, веднага след загасянето на двигателя (чу се някакво прищракване оттам и затова реших да я пробвам). След като я затворих, пак нема отваряне...нито пък ключалка...(продавача ми викач че се заключвали от менюто....ама ич ме нема с италиянския ) Ако някой е наясно дали екранните менюта могат да са на английски ще бъда много благодарен да ме светнеМай това е за сега..моля, ако някой има някъкви съвети относно проблемите, които описах ...да сподели.Поздрави и лек ден на всички
Коментар
-
Pakidanski написа:emzo написа:Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Pakidanski написа:emzo написа:Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар