То проблемите са 2 всъщност единият , е че отнякъде ми изчезваше антифрииза но не можех да вида откъде но вчера понеже долях доста антифриз и като я качих на канала видях как обилно капе антифриз пак с точност откъде не можах да разбера ,но поне знам 4е не е от радиатора около агренажния ремък беше теча и се сти4аше по картера ( надявам се да е някой маркуч ) а може и да е водна помпа но нз къде е намира аз от коли нищо почти не чаткам така че може и да греша.. а другият проблем е с скоростите супер трудно почнах да вкарвам 1-ва и 2-ра и задна като вкарвам задна джегърта каотна рейсовете икарус като сменят скоростите ... не е от суединителя понеже ми обясниха че ако е заминал няма ад набира и тн. Махнах кожата която покрива скоростняи лост и открих вътре една пластмасова зегерка ак осе не лужа снимал съм я и ще я прикача, която е счупена на 2 надявам се да е от нея. Та питането ми е дали някой е имал такъв теч да ми помогне с информация дали наистина не е водната помпа а не маркуч и откъде мога да си купя такава част за скоростите и дали някой е имал същия проблем !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам проблем с Пунто 1.2 1998 година бензиново 60 к.с
Collapse
X
-
от там дето описваш теча е водна помпа!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Пръстена е от маншона на скоростния лост горния край, несе притеснявай нищо не зависи от него. Теча от къде е от към генератора или от към капака на ремъка? Ако е от вътрешната страна може да е и от гарнитурката на тръбата която отива към термостата. Що се отнася до скоростите неприятно но сам неможеш се оправи, защото трябва да се смъкне кутията и да се изчистят шлиците на феродовия диск и първичния вал. Със времето поръждясват или ако пропуска масло от някъде и праха от изтрития феродов диск се понатрупват и клеясват и при натискане на съединителя феродовия диск неможе да се премести и се увлича от маховика. По тази причина не се и включват първа и задна а понякога и втора. Не виждам начин от къде може да се бръкне и да се пръсне на шлиците малко спрей, може и да стане но също е мъка. УспехFIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
ее да бях учил в хенри форд да имах поне малка представа от коли , ами не е от страната на капака на ремука аз отдолу като гледах капака се пада вляво а теча е ждясно и капе по картера ... а за скоростите начи да не го мисал пръстена трее да се отворат и да се видат мерис много .. щя хода при некжи маистори ама не познавма добри освен екстрим сервиза ама там с час след 3 седмици чак примерно ще могат да я праат а мен ми трее някъде до 2 -3 дена да я земат че са като застуди с тоя теч мое сичко да станеАнцунга се носи върху пуловера !
Коментар
-
Колеги наемрих къде е проблема благодарение на Екстрим Сервиз , този който го хвалят в Орландовци на улица София . Проблема със скорсотите се оказа заради съединителя просот са натегнали жилото но явно е тръгнал и по натам ще го сменям, а теча на антифриз бил от радиатора на парното, сега съм купил радиатор4е ново за 42 лв, и ще видя как ще го сменя може би ще отида при момчетата от сервиза да го сменят и оправят . а да и забреавих да кажа за пръстенчето то държи кожата ояот покрива лостта да ен се свлича .. тоест не играе никва роляАнцунга се носи върху пуловера !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар