Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плафона скърца яко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Плафона скърца яко

    Колеги плафона много ми се разкърца, като удари баса и имам чувството че ще падне, как е закрепен за да го закрепя по-добре щото не се издържа вече. Врати аре , багажник ще прежаля, ама и плафона като заскърца, тия италиянци кви пластмаси са ни слагали в купето
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    така е колега и аз скърцам при мен проблема е в прозореца като е малко свален щом искаме музика така е сваляш оппатняваш и така
    Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
    Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
    това няма умора за балканче

    Коментар


      #3
      Re: Плафона скърца яко

      gamencerista написа:
      Колеги плафона много ми се разкърца, като удари баса и имам чувството че ще падне, как е закрепен за да го закрепя по-добре щото не се издържа вече. Врати аре , багажник ще прежаля, ама и плафона като заскърца, тия италиянци кви пластмаси са ни слагали в купето
      колега незнам дали и при теб е това но и аз си мислех че плафона ми дрънчи и като го подпра с ръка и спира всичко но се оказа друго.колко пъти го уплътнявах с какво ли не и ефекта беше 5 мин. и пак почваше да трака.накрая разбрах че не е плафона а цялата кора (тапицетия) на тавана.трябва да се подложи нещо м/у тавана и тази кора и ще спре чак тогава да дразни
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас! А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас! А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.
          Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.
          Fiat Bravo 1.4 12v

          Коментар


            #6
            gamencerista написа:
            Vladim написа:
            Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас! А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.
            Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.
            И при мене е така колега...Свалях го няколко пъти,слагах вати щуротии да оплатня малко разтоянието между купето и плофона,но уви резултат-никакъв.Както по горе някои от колегите каза...като го натиснеш с ръка спира и после като го пуснеш-пак.Аз също съм намислил някво друго захващане да се направи,за да не се чува толкова поне.Ако направиш нещо кажи има ли резултат.Успех
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #7
              Затова музикалните манияци слагат изолация за 200-300лв, ако не и повече

              Коментар


                #8
                gamencerista написа:
                Vladim написа:
                Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас! А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.
                Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.
                Че е от Италия... от там е, ама не и в случая! Успех!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар

                Working...
                X