Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа! Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Collapse
X
-
tonov написа:Водна помпа ??? То ако не отваря термостата май и двата маркуча трябва да са студениFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Vladim написа:Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа! Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
Коментар
-
hit-ko написа:На водната помпа в такива случаи може да превърти само турбината/ почти не се случва при Фиат - то е чест проблем на БМW/, но ако имаш разбит лагер ще се чува само ръмжене, но пак ще работи!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
малко аматьорско... но да не би някой от маркучите да е запушен...? (но щом си сменял термостата си щял да забележиш подобно нещо...)и въобще с нивото на антифриза в преливника какво е положението?а един обезвъздушител има на много кофти място надолу от към купето и до него се стига с много зор и дълъг инструмент...сега ще потърся и ако намеря схема ще пратя, но не обещавам че ще успеяFIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
gdd55
Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парици
Коментар
-
gdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парици"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
gdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парициFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
hit-ko написа:Ако си направил правилно обезвъздушаването, проблема ще се окаже в гарнитурата. Надуването настъпва при загрят мотор.Пробвай дали имаш парно още докато мотора не е напълно загрял и дали изчезва при достигане на оптимална температура!Ако е така - гарнитура, не искам да си мисля за най-лошото/ пукната глава/ , но и това не го изключвам!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар