Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?

    Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа! Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Да не би да си сложил прецакан термостат! Би трябвало да се оправи след смяната...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      kiro_of_the_day написа:
      Да не би да си сложил прецакан термостат! Би трябвало да се оправи след смяната...
      Еми не... уж BEHR, какъвто бе и този, който свалих, от Т&Н го купих...
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Водна помпа ??? То ако не отваря термостата май и двата маркуча трябва да са студени
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          tonov написа:
          Водна помпа ??? То ако не отваря термостата май и двата маркуча трябва да са студени
          И аз това започвам да се замислям, но доколкото знам скапването на водната помпа се изразява в теч на охладителна течност от нея, или прецакване на лагера. Ни и при двата случая трябва да работи. Но след, като видях, какво чудо е термостата на италианска кола, кой знае... може и водната помпа да е нещо по-сложно... Между другото забелязах, че и парното не работи, не духа топло!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?

            Vladim написа:
            Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа! Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
            Ако си направил правилно обезвъздушаването, проблема ще се окаже в гарнитурата. Надуването настъпва при загрят мотор.Пробвай дали имаш парно още докато мотора не е напълно загрял и дали изчезва при достигане на оптимална температура!Ако е така - гарнитура, не искам да си мисля за най-лошото/ пукната глава/ , но и това не го изключвам!

            Коментар


              #7
              На водната помпа в такива случаи може да превърти само турбината/ почти не се случва при Фиат - то е чест проблем на БМW/, но ако имаш разбит лагер ще се чува само ръмжене, но пак ще работи!

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                На водната помпа в такива случаи може да превърти само турбината/ почти не се случва при Фиат - то е чест проблем на БМW/, но ако имаш разбит лагер ще се чува само ръмжене, но пак ще работи!
                Ммда... не е добре това за гарнитурата На моят двигател нали местата за обезвъздушаване са 3: едно на маркуча за парното и две на радиатора отгоре? Защото не намерих схема за моят двигател, а пък видях, че за 1.4 мотора на двата маркуча има пробки за обезвъздушаване, т.е. общо са 4. Но се съмнавам в това да е проблема, есента сам си смених антифриза и до вчера нямаше проблеми...
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  малко аматьорско... но да не би някой от маркучите да е запушен...? (но щом си сменял термостата си щял да забележиш подобно нещо...)и въобще с нивото на антифриза в преливника какво е положението?а един обезвъздушител има на много кофти място надолу от към купето и до него се стига с много зор и дълъг инструмент...сега ще потърся и ако намеря схема ще пратя, но не обещавам че ще успея
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парици

                    Коментар


                      #11
                      gdd55 написа:
                      Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парици
                      ако нещо ще помогне... и моят термостат е за смяна и е "клеясал" отворен към големия кръг!
                      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                      Коментар


                        #12
                        gdd55 написа:
                        Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем Язак за грешните парици
                        Няма страшно, стария си го пазя, все ще свърши работа някой ден! А такива изказвания, като твойте от сорта на СЛЕД ДЪЖД - КАЧУЛКА са ми любими! Тук пиша за да получа мнение и помощ, а не да бъда хулен за, какво съм си дал парите.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?

                          hit-ko написа:
                          Ако си направил правилно обезвъздушаването, проблема ще се окаже в гарнитурата. Надуването настъпва при загрят мотор.Пробвай дали имаш парно още докато мотора не е напълно загрял и дали изчезва при достигане на оптимална температура!Ако е така - гарнитура, не искам да си мисля за най-лошото/ пукната глава/ , но и това не го изключвам!
                          Пробах-парното никакво го няма, въобще не се опитва да духа топло...
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Пробах-парното никакво го няма, въобще не се опитва да духа топло...
                            Ами пробвай пак обезвъздушаване, и първо от радиатора!

                            Коментар


                              #15
                              Май помпата се е скапила според мен ,ако си обезвъздушил правилно което е много важно!!! , според симпомтите който споделяш за мен е помпа
                              FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

                              Коментар

                              Working...
                              X