Днеска заредих повечко бензинче (по принцип карам на газ) решех да си изръчкам бързийката и кво разбрах ... съединитела приплъзва давам му повече газ оборотите се вдигат ама не върви !?! Дали има вариант да се е разхлабил,понеже е сменян преди 20000км...+също така хода му е около 10 см (педала) ..мерише на феродо яко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам едно питане (съединител)
Collapse
X
-
здр колега така съеденителя може да ти боксува както каза колегата по горе реголираи го мисля че трябва да го отпуснеш и идва момента за проба дърпаш мъжката ръчната и се опитваш да потеглиш ако загасне е добре ако осетиш че боксува е лошо извод1 реглаж2 проба дано да ти се оправи иначе ако боксува прчината е износен съеденител или семеронга на коляновия вал да е пропуснал масалце и да го е омаслил надявам се да съм ти помогнал поздравиФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
blagi4 написа:здр колега така съеденителя може да ти боксува както каза колегата по горе реголираи го мисля че трябва да го отпуснеш и идва момента за проба дърпаш мъжката ръчната и се опитваш да потеглиш ако загасне е добре ако осетиш че боксува е лошо извод1 реглаж2 проба дано да ти се оправи иначе ако боксува прчината е износен съеденител или семеронга на коляновия вал да е пропуснал масалце и да го е омаслил надявам се да съм ти помогнал поздрави
Коментар
-
Мммм да попитам също дали притискателния диск е с пружини или помна ??? Мисълта ми беше ако феродовия диск е читав обаче притискателния да не може да го натисне достатъчно ???? Също така като го регулирам да го разхлабя щом приплъзва......Допитах се до мнението на разни "разбирачи ’’ -те ми викат натегни го ...не ми звучи логично . Разчитам на Вас за съвети !!
Коментар
-
Разхлаби го като развиеш първо контрагайката с ключе 10 и после по-голямата пластмасова гайка с ключ 17. Съединителя трябва да ти отделя около средата(може и малко по-надолу), и педалите на спирачката и съединителя трябва да са наравно. Мисля, че твоето пунто беше като моето 1,6/ 90 "магарета" и е със жило, а притискателния диск си е диафрагмен. Тъкмо вчера го смених моя, като тайно се надявах и аз да се размина по-тънко. Ама като разпилях нищо не ставаше за втора употреба. А иначе се надявах да мина само с лагер, защото преди седмица почна да просвирва като тагисках съединителя и не ми е буксувал, но в понеделник напълно отказа дори да отделя. И неволно открих и причината за трудното включване на първа, и тя е свързана със съединителя .FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:Разхлаби го като развиеш първо контрагайката с ключе 10 и после по-голямата пластмасова гайка с ключ 17. Съединителя трябва да ти отделя около средата(може и малко по-надолу), и педалите на спирачката и съединителя трябва да са наравно. Мисля, че твоето пунто беше като моето 1,6/ 90 "магарета" и е със жило, а притискателния диск си е диафрагмен. Тъкмо вчера го смених моя, като тайно се надявах и аз да се размина по-тънко. Ама като разпилях нищо не ставаше за втора употреба. А иначе се надявах да мина само с лагер, защото преди седмица почна да просвирва като тагисках съединителя и не ми е буксувал, но в понеделник напълно отказа дори да отделя. И неволно открих и причината за трудното включване на първа, и тя е свързана със съединителя .
Коментар
-
Ами за работата немога да ти кажа защото си го сменях сам с брат ми, иначе цената на валеото комплект е от 200 до 220 ако можеш от някъде да ти направят отстъпка е добре. В АХМ е 206 лв. мисля, може да провериш а АР 198 лв. Има и по-евтини от 125 -170лв. Ти решаваш кво да си сложиш, но да се надяваме ще минеш само с регулиране.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:Ами за работата немога да ти кажа защото си го сменях сам с брат ми, иначе цената на валеото комплект е от 200 до 220 ако можеш от някъде да ти направят отстъпка е добре. В АХМ е 206 лв. мисля, може да провериш а АР 198 лв. Има и по-евтини от 125 -170лв. Ти решаваш кво да си сложиш, но да се надяваме ще минеш само с регулиране.
Коментар
-
за да бпксува съеденитела причините са износен феродов диск едната др е омаслен феродов диск и притескател в единия случай се пробра с отпускане като пдне феродото износи се огледалната час се придвийва напред за да компенсира износеното и педала се натяга сам налага се да го отпуснем за да почне отделя по средата инче се качва мн горе ако не се оправи се налага разглобяване нека не забравяме задния семеринг на коляновия вал се пак е гума и след време се износва и просълзява или семеринга на амбряжната ост и в двата случая може да се омасли единия вариант масло от двигателя др масло от скоростите надявам се да греша и да се пкаже само реглаж но дори и да се оправи ще е кърпешко така да се каже и след време ще трябва да се смениФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
blagi4 написа:а щом мирише яко на феродо може да си го запалил пример за палене бърнаут ръшни въртежи и такаа и такааа нататък
Коментар
-
blagi4 написа:за да бпксува съеденитела причините са износен феродов диск едната др е омаслен феродов диск и притескател в единия случай се пробра с отпускане като пдне феродото износи се огледалната час се придвийва напред за да компенсира износеното и педала се натяга сам налага се да го отпуснем за да почне отделя по средата инче се качва мн горе ако не се оправи се налага разглобяване нека не забравяме задния семеринг на коляновия вал се пак е гума и след време се износва и просълзява или семеринга на амбряжната ост и в двата случая може да се омасли единия вариант масло от двигателя др масло от скоростите надявам се да греша и да се пкаже само реглаж но дори и да се оправи ще е кърпешко така да се каже и след време ще трябва да се смениFIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:blagi4 написа:за да бпксува съеденитела причините са износен феродов диск едната др е омаслен феродов диск и притескател в единия случай се пробра с отпускане като пдне феродото износи се огледалната час се придвийва напред за да компенсира износеното и педала се натяга сам налага се да го отпуснем за да почне отделя по средата инче се качва мн горе ако не се оправи се налага разглобяване нека не забравяме задния семеринг на коляновия вал се пак е гума и след време се износва и просълзява или семеринга на амбряжната ост и в двата случая може да се омасли единия вариант масло от двигателя др масло от скоростите надявам се да греша и да се пкаже само реглаж но дори и да се оправи ще е кърпешко така да се каже и след време ще трябва да се смени
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар