Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно решение за "бавните" ел. стъкла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След като и след второто почистване и смазване на механизма /за две години/ нямаше почти никакъв ефект, реших че причината е другаде.Забелязах че най плътно стъклото при вдигане се трие/и почти спира/ в участъка от около 1 педя около бутона за заключване и като бръкнах при свалено положение с тънка отвертка между стъклото и уплътнението се изненадах колко много сплъстена кал и мръсотия извадих.Трябваше да повторя процедурата поне по 10-15 пъти и за двете стъкла, за да спре да излиза чернилката.Сега стъклата се движат без затруднение, макар и доста по бавно отколкото през лятото.Поздрави на всички.
    BRAVA TD100 ELX `98

    Коментар


      #17
      Копирах отговора ми от 19.12.09.До момента след изстъргването на мръсотията стъклата се движат нормално макар и не толкова бързо както през лятото.Така че проблема не е електрически или в смазването.
      BRAVA TD100 ELX `98

      Коментар


        #18
        u_bo написа:
        и що решихте че е от моторчето ?!?!?!?!?!?!? нали на другата врата есъщото моторче и никой до сега не се е оплакал, ЗАЩОТО там тока и управлението минава през реле.ако някой иска да го реши проблема и МУ СЕ ЗАНИМАВА - да преработи схемата с реле.
        Колега,на мен и двата прозореца се движат бавно..
        ogi28b написа:
        Колегата Atanas71 одааааааавна забрави за такива проблеми, ама кой да ползва търсачката.... аз ли ?
        Ммм,даа.. Дори тази тема съм я чел,бях се зарекъл при първия по-топъл ден да я разглобявам...Но съм я забравил..И кои да използва търсачката..Та ето и въпросната тема! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F2%FA%EA%EB%EE
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #19
          Защо ли повечето оплаквания са от притежатели на Браво?Аз мисля ,че знам защо защото имам и Мареа и Браво в ръцете.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            Колегата Atanas71 одааааааавна забрави за такива проблеми, ама кой да ползва търсачката.... аз ли ?
            Именно темата на колега ми беше водеща при разглобяването на стъклото. Ефекта, след точно следване на стъпките, беше почти нулев. Относно писаното от Ubo да се преправи схемата с реле нека да каже малко повече подробности та да знам какво да кажа на майстора ми, че токовете не са ми сила. Какъв е ефекта от релето - подава повече ток към машинката и тя става като с " турбо" ли? Няма ли опасност да изгори от претоварването или аз бъркам като цяло концепцията?
            Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Защо ли повечето оплаквания са от притежатели на Браво?Аз мисля ,че знам защо защото имам и Мареа и Браво в ръцете.
              И отговора се крие в.....?
              Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

              Коментар


                #22
                По-голямото стъкло и същата машинка.Просто няма сила а го движи както и факторите от стареене.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  абе само аз ли се чудя кой си сваля стъклата при минусови температури
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #24
                    paralesa написа:
                    абе само аз ли се чудя кой си сваля стъклата при минусови температури
                    Може би който пуши цигари и който го спират КАТ за проверка.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      И който плаща магистрални такси

                      Коментар


                        #26
                        Често и по най различни поводи се налага да се отварят прозорците.Всъщност има ли някой който опита това което предложих /с почистването на мръсотията/ или само при мен се получи добър ефект?Поздрави и успех на всички.
                        BRAVA TD100 ELX `98

                        Коментар


                          #27
                          Kолеги за да разберете дали проблема е елекрически пробвайте да дигнете шофьорското стъкло докато затваряте пасажерското ,ако дясното се забави при задействане на лявото то имате и електрически проблем .

                          Коментар


                            #28
                            MEMO написа:
                            Kолеги за да разберете дали проблема е елекрически пробвайте да дигнете шофьорското стъкло докато затваряте пасажерското ,ако дясното се забави при задействане на лявото то имате и електрически проблем .
                            И това се получава при мен..
                            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                            Коментар


                              #29
                              bobis написа:
                              Често и по най различни поводи се налага да се отварят прозорците.Всъщност има ли някой който опита това което предложих /с почистването на мръсотията/ или само при мен се получи добър ефект?Поздрави и успех на всички.
                              Ами колега аз пробвах написаното от теб, но или не уцелих мястото където да завра отверката или не ми е в това проблема. Не извадих никаква мръсотия. Но много ми се вярва да е и в това проблема.
                              Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X