Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпрата не иска да запали...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпрата не иска да запали...

    Здравейте, Фиата не иска да запали. Бензин стига до карбуратора, свещите дават ток, като се опитам да запаля стартера върти и аха да запали но като върна контактният ключ и гасне. Свалих въздушният филтър от карбуратора и като завъртя се връща пушек и понякога огън. Фиата е Темпра 1.6 моно инжекция 95г. Прегледах ангранажният ремък и не е скъсан. Леко е хлабав, възможно ли е да е превъртял ремъка, и от там да е изгубил центровка. Дайте нагледно с картинка или съвет къде са белезите на коляновия и разпределителният вал при зацепване на ремъка.

    #2
    Re: Темпрата не иска да запали...

    miraco написа:
    Здравейте, Фиата не иска да запали. Бензин стига до карбуратора, свещите дават ток, като се опитам да запаля стартера върти и аха да запали но като върна контактният ключ и гасне. Свалих въздушният филтър от карбуратора и като завъртя се връща пушек и понякога огън. Фиата е Темпра 1.6 моно инжекция 95г. Прегледах ангранажният ремък и не е скъсан. Леко е хлабав, възможно ли е да е превъртял ремъка, и от там да е изгубил центровка. Дайте нагледно с картинка или съвет къде са белезите на коляновия и разпределителният вал при зацепване на ремъка.
    Колега провери си тоците на контактния ключ и клемореда тъй както разказваш оставам с впечатление, че при връщане на клю4а ти се губи контакта при мен на една от първите ми коли имаше такъв проблем и се оказа от ключа и по точно положението на контакт.Успех!!
    Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
    ----------------------------
    Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
    ____________________

    Коментар


      #3
      Re: Темпрата не иска да запали...

      Колега провери си тоците на контактния ключ и клемореда тъй както разказваш оставам с впечатление, че при връщане на клю4а ти се губи контакта при мен на една от първите ми коли имаше такъв проблем и се оказа от ключа и по точно положението на контакт.Успех!! [/quote]Мисля че не е от това, защото и докато върти на стартер колата не иска да запали, а би трябвало да запали и като върнеш ключа да изгасне , ако е от клемореда. А и връща през карбуратора . Но утре ще погледна за всеки случай. Мерси.

      Коментар


        #4
        За да връща през карбуратора, следва че имаш запушване в гърнетата. Да е имало скоро минусови температури по вашия край? Провери при опит за палене, излиза ли изобщо нещо от ауспуха.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Rokambol написа:
          За да връща през карбуратора, следва че имаш запушване в гърнетата. Да е имало скоро минусови температури по вашия край? Провери при опит за палене, излиза ли изобщо нещо от ауспуха.
          Ами когато отказа да запали, през денят бяха минусови температури...но от тогава се минаха 7 дена, все топли дни. Пък и аз тогава сутринта я запалих и я преместих от другата страна на улицата и вечерта вече не искаше да запали.

          Коментар


            #6
            Сблъсквал съм се с такава ситуация, затова ти го написах. Натрупване на конденз в гърнетата води до замръзване. След размразяване се повличат ламелите в кюнците. Следва запушване. Провери все пак излиза ли нещо отзад, когато въртиш на стартер. Ако ти се занимава, откачи системата при "двуцевката" и пак опитай да запалиш.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              OK, ще проверя и утре вечер ще пиша за резултата, ако се окаже това какво следва...трябва ново задно гърне или....

              Коментар


                #8
                Първо я запали, другото е лесно. Пиши какво е станало.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Днес свалих гърнетата и пак не иска да запали...някой има ли представа къде са белезите за зацепване на ангренажният ремък. Има ли вероятност да е прехвърлил зъб без да е срещнало клапан с бутало.

                  Коментар


                    #10
                    върти ли много бързо на стартер?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      върти ли много бързо на стартер?
                      Ами честно казано мисля че върти нормално на стартер.

                      Коментар


                        #12
                        ако ти е правилна преценката не би трябвало да е ударила значи
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Дано да не греша, но ми трябва съвет къде се намират белезите при зацепване на ангренажа. Ще проверя за горна мъртва точка и ако има разминаване значи е от ремъка. Ако не, ще продължа по етапен ред... :D

                          Коментар


                            #14
                            ами пусни търсачката писали сме много по този въпрос. набързо- нагласяш кол вал на 0 на прозорчето на маховика, махаш капака на ангренажа и гледаш белега на колелото да съвпадне с ъгъла на прозорчето на капака на ангренажа. това ще го видиш на картинка, защото няма как да ти го обясня...
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Ами да напиша къде беше проблема...две от свещите ту работеха ту не. Това ме подлъга ...смених и четирите и всичко е ОК сега.

                              Коментар

                              Working...
                              X