Здравейте, Фиата не иска да запали. Бензин стига до карбуратора, свещите дават ток, като се опитам да запаля стартера върти и аха да запали но като върна контактният ключ и гасне. Свалих въздушният филтър от карбуратора и като завъртя се връща пушек и понякога огън. Фиата е Темпра 1.6 моно инжекция 95г. Прегледах ангранажният ремък и не е скъсан. Леко е хлабав, възможно ли е да е превъртял ремъка, и от там да е изгубил центровка. Дайте нагледно с картинка или съвет къде са белезите на коляновия и разпределителният вал при зацепване на ремъка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпрата не иска да запали...
Collapse
X
-
Re: Темпрата не иска да запали...
miraco написа:Здравейте, Фиата не иска да запали. Бензин стига до карбуратора, свещите дават ток, като се опитам да запаля стартера върти и аха да запали но като върна контактният ключ и гасне. Свалих въздушният филтър от карбуратора и като завъртя се връща пушек и понякога огън. Фиата е Темпра 1.6 моно инжекция 95г. Прегледах ангранажният ремък и не е скъсан. Леко е хлабав, възможно ли е да е превъртял ремъка, и от там да е изгубил центровка. Дайте нагледно с картинка или съвет къде са белезите на коляновия и разпределителният вал при зацепване на ремъка.Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
-
Re: Темпрата не иска да запали...
Колега провери си тоците на контактния ключ и клемореда тъй както разказваш оставам с впечатление, че при връщане на клю4а ти се губи контакта при мен на една от първите ми коли имаше такъв проблем и се оказа от ключа и по точно положението на контакт.Успех!! [/quote]Мисля че не е от това, защото и докато върти на стартер колата не иска да запали, а би трябвало да запали и като върнеш ключа да изгасне , ако е от клемореда. А и връща през карбуратора . Но утре ще погледна за всеки случай. Мерси.
Коментар
-
Rokambol написа:За да връща през карбуратора, следва че имаш запушване в гърнетата. Да е имало скоро минусови температури по вашия край? Провери при опит за палене, излиза ли изобщо нещо от ауспуха.
Коментар
-
Сблъсквал съм се с такава ситуация, затова ти го написах. Натрупване на конденз в гърнетата води до замръзване. След размразяване се повличат ламелите в кюнците. Следва запушване. Провери все пак излиза ли нещо отзад, когато въртиш на стартер. Ако ти се занимава, откачи системата при "двуцевката" и пак опитай да запалиш.
Коментар
-
ами пусни търсачката писали сме много по този въпрос. набързо- нагласяш кол вал на 0 на прозорчето на маховика, махаш капака на ангренажа и гледаш белега на колелото да съвпадне с ъгъла на прозорчето на капака на ангренажа. това ще го видиш на картинка, защото няма как да ти го обясня...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар