Пръскалката на задната чистачка спря да работи. Помпата бръмчеше, но отзад нищо не пръскаше. След известно време се появиха тези петна по тавана.
Установих, че проблема идва от скъсан маркуч. Скъсването беше малко преди връзката на купето със задния капак.
Връзката е свързана към купето с два болта - развиват се с ключе 10.
Връзката към капака е с пластмасов щифт. Тапицерията на тавана е подпъхната под уплътнението намиращо се между задния капак и купето. Разбира се не трябва много да се напъва, за да не се скъса.
Използвах маркуч и части от медицинска система. Всъщност две системи. Белият преходник е свързан към маркуч. От втората система взех същият бял преходник, който свързах към маркуча от системата и след което двата преходниха напъхах в черния маркуч и ги облепих с идеята да не се вадят. ![](http://media.snimka.bg/5312/016879516.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879517.jpg)
Засега системата работи. Единствено се опасявам дали ще издържи маркуча на химиите, които съдържат течностите за чистачки.
![](http://media.snimka.bg/5312/016879511.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879515.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879513.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879512.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879516.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879517.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879520.jpg)
![](http://media.snimka.bg/5312/016879519.jpg)
Коментар