Пръскалката на задната чистачка спря да работи. Помпата бръмчеше, но отзад нищо не пръскаше. След известно време се появиха тези петна по тавана.Установих, че проблема идва от скъсан маркуч. Скъсването беше малко преди връзката на купето със задния капак. Връзката е свързана към купето с два болта - развиват се с ключе 10. Връзката към капака е с пластмасов щифт. Тапицерията на тавана е подпъхната под уплътнението намиращо се между задния капак и купето. Разбира се не трябва много да се напъва, за да не се скъса. Използвах маркуч и части от медицинска система. Всъщност две системи. Белият преходник е свързан към маркуч. От втората система взех същият бял преходник, който свързах към маркуча от системата и след което двата преходниха напъхах в черния маркуч и ги облепих с идеята да не се вадят. Засега системата работи. Единствено се опасявам дали ще издържи маркуча на химиите, които съдържат течностите за чистачки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан маркуч на пръскалка задна чистачка (Bravo-ремонт)
Collapse
X
-
Humppa
Обмаза ли хубаво със силикон? Този проблем го имам и аз. Бях залепил маркучето, но пак се е скъсало. Сега е студеничко и не ми се мръзне, за да го раазглобявам, но ще се възползвам от твоята идея за използване на медицински консумативи
-
Същият проблем имах и аз -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0Просто сложих пластмасова снадка, като залепих с двукомпонентно епоксидно лепило на хенкел. За сега се държи, пък ще видим за по натам.П.П. Колега какво ще правим с тези напикани тавани не знам .
Коментар
-
@HumppaСиликон не съм слагал, достатъчно влезе навътре пластмасата. налягането не е чак толкогва голямо, мисля че ще се справи, но кой знае @nikolcheТвоята тема я гледах, но съм видял само началото, и не съм стигнал до скъсания маркуч. Малко се повтарят. А тавана, не знам дали може да се пере. Всъщност мен не ми пречи да си е такъвFiat Bravo 1.2, 1999
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Коментар
-
Licho написа:А тавана, не знам дали може да се пере. Всъщност мен не ми пречи да си е такъвFiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
Ха за първи път виждам така намокрен покрив, ти си направил жив байпас май.При мен проблемът беше, че тръбичките бяха позапушени.В сервиз го рязаха и съединяваха на 4 места, за да разберат къде е най-запушената част.Последната година пръска добре.Много трудно се достъпва частта от маркуча, която е в купето, махат се пластмаси, под...
Коментар
-
fuoco написа:Ха за първи път виждам така намокрен покрив, ти си направил жив байпас май.При мен проблемът беше, че тръбичките бяха позапушени.В сервиз го рязаха и съединяваха на 4 места, за да разберат къде е най-запушената част.Последната година пръска добре.Много трудно се достъпва частта от маркуча, която е в купето, махат се пластмаси, под...fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар