Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан маркуч на пръскалка задна чистачка (Bravo-ремонт)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан маркуч на пръскалка задна чистачка (Bravo-ремонт)

    Пръскалката на задната чистачка спря да работи. Помпата бръмчеше, но отзад нищо не пръскаше. След известно време се появиха тези петна по тавана.Установих, че проблема идва от скъсан маркуч. Скъсването беше малко преди връзката на купето със задния капак. Връзката е свързана към купето с два болта - развиват се с ключе 10. Връзката към капака е с пластмасов щифт. Тапицерията на тавана е подпъхната под уплътнението намиращо се между задния капак и купето. Разбира се не трябва много да се напъва, за да не се скъса. Използвах маркуч и части от медицинска система. Всъщност две системи. Белият преходник е свързан към маркуч. От втората система взех същият бял преходник, който свързах към маркуча от системата и след което двата преходниха напъхах в черния маркуч и ги облепих с идеята да не се вадят. Засега системата работи. Единствено се опасявам дали ще издържи маркуча на химиите, които съдържат течностите за чистачки.
    Fiat Bravo 1.2, 1999

    Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

    #2
    Обмаза ли хубаво със силикон? Този проблем го имам и аз. Бях залепил маркучето, но пак се е скъсало. Сега е студеничко и не ми се мръзне, за да го раазглобявам, но ще се възползвам от твоята идея за използване на медицински консумативи

    Коментар


      #3
      Същият проблем имах и аз -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0Просто сложих пластмасова снадка, като залепих с двукомпонентно епоксидно лепило на хенкел. За сега се държи, пък ще видим за по натам.П.П. Колега какво ще правим с тези напикани тавани не знам .
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Аз пък просто сложих пластмасова снадка без лепило и така вече 10 месеца без проблем.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #5
          @HumppaСиликон не съм слагал, достатъчно влезе навътре пластмасата. налягането не е чак толкогва голямо, мисля че ще се справи, но кой знае @nikolcheТвоята тема я гледах, но съм видял само началото, и не съм стигнал до скъсания маркуч. Малко се повтарят. А тавана, не знам дали може да се пере. Всъщност мен не ми пречи да си е такъв
          Fiat Bravo 1.2, 1999

          Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

          Коментар


            #6
            Licho написа:
            А тавана, не знам дали може да се пере. Всъщност мен не ми пречи да си е такъв
            Малко извън темата, но погледни тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46988Чистил съм цялата си кола (само че в Русе), включително и тавана. Консултирай се с момчетата, може би имат решение за петната.
            Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

            Коментар


              #7
              Ха за първи път виждам така намокрен покрив, ти си направил жив байпас май.При мен проблемът беше, че тръбичките бяха позапушени.В сервиз го рязаха и съединяваха на 4 места, за да разберат къде е най-запушената част.Последната година пръска добре.Много трудно се достъпва частта от маркуча, която е в купето, махат се пластмаси, под...

              Коментар


                #8
                Колеги, вече и моят таван е като на автора на темата ;( Как да залича следите от течността - тапицира ли се или...? Ако се тапицира с какъв мателиал се прави?
                I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                Коментар


                  #9
                  fuoco написа:
                  Ха за първи път виждам така намокрен покрив, ти си направил жив байпас май.При мен проблемът беше, че тръбичките бяха позапушени.В сервиз го рязаха и съединяваха на 4 места, за да разберат къде е най-запушената част.Последната година пръска добре.Много трудно се достъпва частта от маркуча, която е в купето, махат се пластмаси, под...
                  а бе колеги никав под не се разглабя. маркуча варви горе по тавана и слиза надолу през предна лява колонка,минава пред таблото и влиза в помпичката на разширителния съд които е един и се намира в десния калник зад съда за антифриза така че не е кои знае каква философия да спровериш цялото трасе ама трябва да внимаваш да не пречупиш тавана седи кофти после!!!!!!!Включи BBCode в настройките на профила си, за да се визуализират коректно цитатите, които правиш.Модераторски екип на fiat-bg.org
                  fiat bravo sx 1.6 16V 103

                  Коментар

                  Working...
                  X