Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

датчик на разпределителния вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    датчик на разпределителния вал

    Здравейте колеги има ли някой който да се е сблъсквал с датчика на разпл.вал как се сменя ? каде се намира и има ли някакви тънкости ?
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    С две думи - ДОСТА КОФТИ датчик. Намира се под(или по-точно зад) зъбното колело на всмукателния вал. Абсурд е да се смени в домашни условия без тапите за законтряне на валовете. Тънкостта е да отидеш в сервиз и да ти го сменят.

    Коментар


      #3
      аз не казвам че ще се сменя в домашни условия интересува ме каде се намира как се сменя и така иначе благодаря колега ще видя да ли в ауто датата има повече и картинки да ли има
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Я сподели какъв ти е точно проблема с този датчик?При мен дава грешка в него на диагностика винаги, но като карам с откачен или закачен датчик разлика във вървенето на колата няма.С две думи този датчик не е фатален и колата си работи и без него. ( с светкаща чат пат лампа на инжекциона, ама не съм сигурен че лампата ми светка заради него понеже ми дава грешка и в ламбда сондата).Като видях какъв шит е да се смени и аз се отказахНамира се зад един пръстен на колелото на вала, За да се смени освен ремъка трябва да се отвинти и свали зъбното колело
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Ми вдига разхода уж...

          Коментар


            #6
            проблема е този датчик е че постоянно ми свети инжектора имам и газова на която си свети постоянно тъй като няма емулатори и т.н...и мислех че заради това и на бензин м исвети постоянно обаче вчера като я закачихме и изчистихме грешките цъфна пак този датчик почистих добре контакта му ала явно си е заминал датчика и мисля да го сменя с ремъка след 2-3 месеца
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #7
              ThE_PuNiSHeR написа:
              Ми вдига разхода уж...
              Не вдига разхода.Без този датчик двигателя преминава веднага от последователен в паралелен шприц и ламбдата продължава да си прави необходимите корекции =1.Само се губят някои възможности за донастройки в адаптивната система на контролера,което е добре да ги има.

              Коментар


                #8
                При мен на 1500 оборота колата прекъсваше винаги и след като го смених (в сервиз) това пресецване изчезна!
                0899288885-Краси

                Коментар


                  #9
                  kraskata_83 написа:
                  При мен на 1500 оборота колата прекъсваше винаги и след като го смених (в сервиз) това пресецване изчезна!
                  Обсъждаме двигател 1,6/16V

                  Коментар


                    #10
                    понякога когато ремъкът е зацепван без пети пози дачик го записва како проблем.случвало мисе доста пъти като презацепя ръмъка с вапросните пети проблема да изчезне.междо другото купето има същият фазов дачик в колелото на вала.
                    тел.0897943620

                    Коментар


                      #11
                      Stefan Hadjov написа:
                      ThE_PuNiSHeR написа:
                      Ми вдига разхода уж...
                      Не вдига разхода.Без този датчик двигателя преминава веднага от последователен в паралелен шприц и ламбдата продължава да си прави необходимите корекции =1.Само се губят някои възможности за донастройки в адаптивната система на контролера,което е добре да ги има.
                      Колега Хаджов може ли малко по-подробно и разбираемо, че като гледам си запознат.
                      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                      Коментар


                        #12
                        maskarata написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        ThE_PuNiSHeR написа:
                        Ми вдига разхода уж...
                        Не вдига разхода.Без този датчик двигателя преминава веднага от последователен в паралелен шприц и ламбдата продължава да си прави необходимите корекции =1.Само се губят някои възможности за донастройки в адаптивната система на контролера,което е добре да ги има.
                        Колега Хаджов може ли малко по-подробно и разбираемо, че като гледам си запознат.
                        За по подробно става много дълго и не е за тук.С две думи:1,6/16V e с последователен шприц на дюзите т.е.дюзите се отварят когато е отворен всмукателния клапан на съответния цилиндър по реда на палене,а в кой цилиндър трябва да има шприц казва датчика на разпр.вал.Ако отпадне сигнала му последователния шприц преминава веднага в паралелен-всички дюзи шприцват едновременно като се синхронизират по искрата на запалване-2 шприца за един цикъл,без да се държи сметка за положението на всмукат клапани.

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          За по подробно става много дълго и не е за тук....
                          Има ли нещо общо с реда на работа на цилиндрите, т.е. да подава инфо към ЕКУ кой цилиндър къде е в точно определен момент?
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Rokambol написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            За по подробно става много дълго и не е за тук....
                            Има ли нещо общо с реда на работа на цилиндрите, т.е. да подава инфо към ЕКУ кой цилиндър къде е в точно определен момент?
                            Ами естествено че има,аз съм го казал.

                            Коментар


                              #15
                              2 "шприца" не са ли равни на ThE_PuNiSHeR написа:Ми вдига разхода ????? Или аз съм тъп?

                              Коментар

                              Working...
                              X