Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробкем с фиат пунто 1.1 гасне оборитите падат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробкем с фиат пунто 1.1 гасне оборитите падат

    Здравейте колеги,Преди малко се мятам в количката да ходя по работа , въртя ключа запали , но оборитите са нестабилни падат на 500-600 и гасне , какъв може да е проблема според вас имам я колата от скоро и досега не ми е правила такъв проблем.Оборотите при запален двигател си ги държеше 900 , какъв може да е проблема онзи ден сменях ремък ангренаж и ролка.Моля ако има някой с подобен проблем да сподели, благодаря предварително.Възможно ли е да е от акумулатора , макар че е подщи нов ?

    #2
    Re: Пробкем с фиат пунто 1.1 гасне оборитите падат

    noexplode написа:
    Здравейте колеги,Преди малко се мятам в количката да ходя по работа , въртя ключа запали , но оборитите са нестабилни падат на 500-600 и гасне , какъв може да е проблема според вас имам я колата от скоро и досега не ми е правила такъв проблем.Оборотите при запален двигател си ги държеше 900 , какъв може да е проблема онзи ден сменях ремък ангренаж и ролка.Моля ако има някой с подобен проблем да сподели, благодаря предварително.Възможно ли е да е от акумулатора , макар че е подщи нов ?
    м или имаш изместен зъб(ама и да имаш няма да прави това просто няма да имаш мощност след 100 км нагоре) , или едната бобина е загинала , поне при мене така се получи.Ама най-точно може да разбереш на диагностика, може и релето да прави номера което подава ток към бобоните, и бензиновата помпа. Провери си и кабелите към свещите.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Пробкем с фиат пунто 1.1 гасне оборитите падат

      Fiat_Punto11 написа:
      noexplode написа:
      Здравейте колеги,Преди малко се мятам в количката да ходя по работа , въртя ключа запали , но оборитите са нестабилни падат на 500-600 и гасне , какъв може да е проблема според вас имам я колата от скоро и досега не ми е правила такъв проблем.Оборотите при запален двигател си ги държеше 900 , какъв може да е проблема онзи ден сменях ремък ангренаж и ролка.Моля ако има някой с подобен проблем да сподели, благодаря предварително.Възможно ли е да е от акумулатора , макар че е подщи нов ?
      м или имаш изместен зъб(ама и да имаш няма да прави това просто няма да имаш мощност след 100 км нагоре) , или едната бобина е загинала , поне при мене така се получи.Ама най-точно може да разбереш на диагностика, може и релето да прави номера което подава ток към бобоните, и бензиновата помпа. Провери си и кабелите към свещите.
      Утре трябва до сервиз да я дърпам тогава майката си трака ... от 15 дена я имам тази кола и почнаха проблемите ... уж го сложиха добре ремъка 2 дена карам без проблеми си върви пали всичко и сега днес се получи този пач... тресе тресе пада на 500 и гасне...

      Коментар


        #4
        А възможно ли е защото е на резерва и от конденза снощи да се е разредил малкото бензин с вода и затова да ги прави тези пачове ?Свети лампата за бензина а стрелката е между 2те червени ивици най - доло , но не е паднала като да няма бензин де. да съм я карал 10 км снощи така не повече. Има ли някакъв варянт да е от това , че да тичам за бензинче да пробвам.

        Коментар


          #5
          Не карай на резерва. Да не се окаже, че бензиновата помпа ти прави проблеми.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            И на мен ми прилича на бобина-моето бившо правеше така.Само за сведение при мен светваше лампата с дюза на таблото/при изгоряла бобина/.
            PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
            Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

            Коментар


              #7
              kostov написа:
              И на мен ми прилича на бобина-моето бившо правеше така.Само за сведение при мен светваше лампата с дюза на таблото/при изгоряла бобина/.
              Тя та лампа почти при всичко свети ... неработеща ламда сонда , свети , прецакано реле за бобините пак свети, като караш нагаз свети пак (тогава е нормално,смисъл има причина) А относно колегата , не се притесняваи ,няма да имаш много проблеми вероятно ти е отишла бобината ,ама може и свещ , кабел не се знае ... трябва да се провери.(Ако не ти свети инжекциона след като си я запалил , явно е кабел или свещ)А относно , що ще я дърпаш ?Аз моята от Бургас до Димитрвоград я докарах на 2 цилиндара , къде 2 къде 3 на газ и като я докарах уж за пристягане на главата , и не запали повече после са оказаха 2 изгоряли бобини и релето което е свързано с компютъра и команда 2 бобини и бензиновата помпа и тои ... Пък може и някъф кофти бензин да си оцелил знай ли се ... но с една бобина поддържа скорост 100 км в час малко с зор но я поддържа :D за разхода няма да казвам .... какъв става
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X