Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светещ check engine и последвалата диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светещ check engine и последвалата диагностика

    Здравейте! Колата е Фиат Идеа бензин газ (оригинална заводска инсталация)Отскоро светна check engine и така си остана т.е. свети постоянно. При последвалите консултации и диагностики естествено мненията на майсторите са малко повече от необходимото , че ако някой може да сподели опит и идеи тук за приложената диагностика направена във Варна, ще ви бъда изключително благодарен.
    Прикачени файлове

    #2
    Ако те интересува превод на грешката означава "дадения сигнал от датчика при катализатора не е валиден"
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      crush написа:
      Ако те интересува превод на грешката означава "дадения сигнал от датчика при катализатора не е валиден"
      Стига бе, колега, аз ли не виждам нещо!!!За мен грешката означава безсмислица, нещо от този род:Съпротивление на предварително подгряване 1 под катал. Наличен под долно допустимата граница.Съпротивление на предварително подгряване 1 под катал. Наличният сигнал невалиден. Разбира се, нямам представа какво може да е това и не се наемам да гадая дали е датчик.... Щом сигналът е навилиден, възможно е, но...
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #4
        Датчика до катализатора е ламбда сонда Очеизбодно е, че е сдала багажа
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Благодаря, момчета и аз така ги виждам нещата че е сондата, дори двете грешки всъщност са си един проблем както изглежда, но според един от специалистите нещо с въздуха не било наред т.е. той твърдеше че този дебит е много голям. Аз не съм специалист , но защо ако е голям го няма като грешка и друго защо липсват параметри като обороти, момент на впръскване, запалване и защо пише че е разрешен запуск на двигателя да не би тази диагностика да се прави на спрян двигател, тогава пък нямаме никакъв въздух трябва да е нула ами нещо не ми е много ясно. Последният параметър ламбда сонда сензор 1 - отворена верига бих го превел аз, дали иска да ми каже нещо . Има ли някакъв тест/провека на сондата, примерно някакви съпротивления които могат да се измерят и т.н. . Благодаря ви!

          Коментар


            #6
            P0141 OBD-II Trouble CodeWhat does that mean?This code means that the heated circuit in the oxygen sensor on bank 1 decreases time needed to enter closed loop. As the O2 heater reaches operating temperature, the oxygen sensor responds by switching according to oxygen content of the exhaust surrounding it. The ECM tracks how long it takes for the oxygen sensor to begin switching. It the ECM determines (based on coolant temp) that too much time elapsed before the oxygen sensor began operating properly, it will set P0141. See also: P0135 (Bank 1, Sensor 1).www.google.bgСондата, колега

            Коментар

            Working...
            X