Здравейте! Колата е Фиат Идеа бензин газ (оригинална заводска инсталация)Отскоро светна check engine и така си остана т.е. свети постоянно. При последвалите консултации и диагностики естествено мненията на майсторите са малко повече от необходимото , че ако някой може да сподели опит и идеи тук за приложената диагностика направена във Варна, ще ви бъда изключително благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светещ check engine и последвалата диагностика
Collapse
X
-
Ако те интересува превод на грешката означава "дадения сигнал от датчика при катализатора не е валиден"www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
crush написа:Ако те интересува превод на грешката означава "дадения сигнал от датчика при катализатора не е валиден"She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Благодаря, момчета и аз така ги виждам нещата че е сондата, дори двете грешки всъщност са си един проблем както изглежда, но според един от специалистите нещо с въздуха не било наред т.е. той твърдеше че този дебит е много голям. Аз не съм специалист , но защо ако е голям го няма като грешка и друго защо липсват параметри като обороти, момент на впръскване, запалване и защо пише че е разрешен запуск на двигателя да не би тази диагностика да се прави на спрян двигател, тогава пък нямаме никакъв въздух трябва да е нула ами нещо не ми е много ясно. Последният параметър ламбда сонда сензор 1 - отворена верига бих го превел аз, дали иска да ми каже нещо . Има ли някакъв тест/провека на сондата, примерно някакви съпротивления които могат да се измерят и т.н. . Благодаря ви!
Коментар
-
P0141 OBD-II Trouble CodeWhat does that mean?This code means that the heated circuit in the oxygen sensor on bank 1 decreases time needed to enter closed loop. As the O2 heater reaches operating temperature, the oxygen sensor responds by switching according to oxygen content of the exhaust surrounding it. The ECM tracks how long it takes for the oxygen sensor to begin switching. It the ECM determines (based on coolant temp) that too much time elapsed before the oxygen sensor began operating properly, it will set P0141. See also: P0135 (Bank 1, Sensor 1).www.google.bgСондата, колега
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар