Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решено не е от помпата :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Решено не е от помпата :)

    Искам да си сваля хирдавличната помпа понеже лагерчето вие ! Ако може да ми дадете малко акъл как става и как да я отворя точно по реда си! Благодаря предварително
    Прикачени файлове

    #2
    Хидравличната помпа няма ролкови или съчмени лагери - на плъзгащи е. Така че виенето е или от нещо друго или от износването и вътре.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Чудесно

      Коментар


        #4
        Joro написа:
        Хидравличната помпа няма ролкови или съчмени лагери - на плъзгащи е. Така че виенето е или от нещо друго или от износването и вътре.
        Жоро, а колко хидравлични помпи си отварял? Някои дори имат и иглени лагери. ivan_cirkov90, кога се чува това виене, и променя ли се при въртене на волана?
        FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

        Коментар


          #5
          Поне тея които съм отварял, винаги са биле с плъзгащи. Три-четери чешита. Съжелявам ако съм го подвел колегата
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            ако има виене и идва от хидравликата значи има лагер които съм отварял като на опел пасат голф са имали лагери така че и за фиата трябва да има колага като смени6 лагера земи ес ка еф общо зето скъп лафер за да кара поиче време лагерите на помпата са по дебелки малко и като е разглоби6 обърни внимание как стоят лопадките
            Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
            Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
            това няма умора за балканче

            Коментар


              #7
              Колеги малко съм се подвел за виенето не е от помпата а се чува от сивата тръба над нея ,по нагоре се вижда на снимката. Следователно това е тръбата за охлаждане алтернатора ! От него вие

              Коментар


                #8
                ivan_cirkov90 написа:
                Колеги малко съм се подвел за виенето не е от помпата а се чува от сивата тръба над нея ,по нагоре се вижда на снимката. Следователно това е тръбата за охлаждане алтернатора ! От него вие
                имаш охлаждане на алтенатора сигорен ли си проследи пак вижда ми се някак страмно Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                това няма умора за балканче

                Коментар


                  #9
                  Смисъл това е тръбата за въздуха към алтернатора! Понеже той е ниско долу а тя прекарана от горе,явно да не влиза вода ако има локви .....

                  Коментар


                    #10
                    ivan_cirkov90 написа:
                    Смисъл това е тръбата за въздуха към алтернатора! Понеже той е ниско долу а тя прекарана от горе,явно да не влиза вода ако има локви .....
                    Точно! Вероятно вият лагерите на алтернатора, при мен беше точно този случай, на същата кола и ДВГ-90 к.с.Свалянето не е от най-лесните, вади се полуоската, и тогава сваляш генератора.Лагерите са: 6003-2RS1 , 6303-2RS1
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар


                      #11
                      vesko.t написа:
                      ivan_cirkov90 написа:
                      Смисъл това е тръбата за въздуха към алтернатора! Понеже той е ниско долу а тя прекарана от горе,явно да не влиза вода ако има локви .....
                      Точно! Вероятно вият лагерите на алтернатора, при мен беше точно този случай, на същата кола и ДВГ-90 к.с.Свалянето не е от най-лесните, вади се полуоската, и тогава сваляш генератора.Лагерите са: 6003-2RS1 , 6303-2RS1
                      Дам виждам че е тегаво !! Надявам се да няма проблем да я покарам още известно време така ,че сега не е момента за ремонти! Аз го замерих дали случайно няма спад на напрежението но всичко е ок при зареждане на акумулатора

                      Коментар


                        #12
                        хидравлика трудно се прецаква а алтернатора по добре го направи за да не блокира когато нетрябва 6те скъса ремъка и става лошо караме на фарове се пак и само главоболие ще имаш шумът е неприятен просто някой коли имат как да кажа точно нз но ако блокира алтернатора самата шайба продължава да се върти като при пасат Б6 помпа дюзата
                        Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                        Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                        това няма умора за балканче

                        Коментар


                          #13
                          алтернатор блокира и ми е чупил направо корпуса, та сменях целия после.... лагерите са супер евтини от рода на 10 лв максимум двата и то маркови ако са
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            алтернатор блокира и ми е чупил направо корпуса, та сменях целия после.... лагерите са супер евтини от рода на 10 лв максимум двата и то маркови ако са
                            общо зето за пунтото частите са евтини аз сменвах цял комплект съеденител за около 100 лева заден тампон на носач(онзи които е с корпус от аломин) на Муг беше около 20 и нещо доволен сам от моето
                            Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                            Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                            това няма умора за балканче

                            Коментар


                              #15
                              blagi4 написа:
                              pakumba написа:
                              алтернатор блокира и ми е чупил направо корпуса, та сменях целия после.... лагерите са супер евтини от рода на 10 лв максимум двата и то маркови ако са
                              общо зето за пунтото частите са евтини аз сменвах цял комплект съеденител за около 100 лева заден тампон на носач(онзи които е с корпус от аломин) на Муг беше около 20 и нещо доволен сам от моето
                              По принцип това беше една от причините да си взема Пунто ... Евтината поддръжка иначе и като количка си е екстра Алтернатора ще го оправя малко по нататък , понеже съм си наумил и ремъци да сменям та да стане 2в1

                              Коментар

                              Working...
                              X