Може да е и TPS, който се намира под него и струва колкото него. Аз не съм сигурен къде е моят проблем и затова не съм взел мерки все още. При мен проблемът е само при минусови температури. Когато трябва да държи 1250 оборота, оборотите играят за около 10-20 сек. Ако темепературата е +2 +3 градуса грижи нямам.
при теб може и да има нужда от почистване това МПХ.а за автора на темата по-вероятни - др.клапа, регулатор налягане на бензина, свещи, може и бобина.
Какво е МПХ? Къде се намира? Как се чисти. Има ли особеност при сваляне?
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
МПХ - моторче на празния ходна снимката , колегата го е показал много добречисти се с коресилин и четка за боядисванепосле МНОГО ЛЕКО смазванекато го качиш е добре да е бил изкл. акум. за поне 15 минутипалиш и оставяш 10 минути да работ на бензин без да форсирашгасиштова е
МПХ - моторче на празния ходна снимката , колегата го е показал много добречисти се с коресилин и четка за боядисванепосле МНОГО ЛЕКО смазванекато го качиш е добре да е бил изкл. акум. за поне 15 минутипалиш и оставяш 10 минути да работ на бензин без да форсирашгасиштова е
Ако не съм прав поправи ме. Достатъчно е след почистване да се даде два пъти на контакт с леко ичакване за да си намери положението моторчето и това е. От личен опит.
МПХ - моторче на празния ходна снимката , колегата го е показал много добречисти се с коресилин и четка за боядисванепосле МНОГО ЛЕКО смазванекато го качиш е добре да е бил изкл. акум. за поне 15 минутипалиш и оставяш 10 минути да работ на бензин без да форсирашгасиштова е
Ако не съм прав поправи ме. Достатъчно е след почистване да се даде два пъти на контакт с леко ичакване за да си намери положението моторчето и това е. От личен опит.
според service manuala аз съм прав ,но това си е мое мнение, никой не карам да се съобразява с него
MadHead написа:
.... При мен проблемът е само при минусови температури. Когато трябва да държи 1250 оборота, оборотите играят за около 10-20 сек. Ако темепературата е +2 +3 градуса грижи нямам.
опиши по-подробно проблема или качи клипче някъде и дай линк.
Не се вижда много хубаво на тази снимка но със синята стрелка съм ти посочил дебитомера.На мене ми е чудно дюзите на 1,8 може ли изобщо да се запушат от каране на газ.Понеже моята 1.8 има г.и. но ме съмняват нещо дюзите.Само че като ги свалих видях че са доста големи с по една голяма дупка отдолу,почити колкото дюзата на моното на маздата ми са големи.Но все пак ги пуснах да се изчистят де,че като ги монтирам ще пиша дали е имало подобрение някакво.Иначе поне се свалят за 2 мин. за разлика от тези на 1.6
....Иначе поне се свалят за 2 мин. за разлика от тези на 1.6
ТОЧНО !!! Да живее 1.8 !!! ДОЛУ 1.6 ако имаш проблем - не е от дюзите. виждал съм на 1.8 зверски изцапани , с кир отгоре, но проблемите бяха от друго. като се отстраниха другите проблеми - и ДВГ си заработи с яко зацапаните дюзи /години каране на газ бяха изкарали/
....Иначе поне се свалят за 2 мин. за разлика от тези на 1.6
ТОЧНО !!! Да живее 1.8 !!! ДОЛУ 1.6 ако имаш проблем - не е от дюзите. виждал съм на 1.8 зверски изцапани , с кир отгоре, но проблемите бяха от друго. като се отстраниха другите проблеми - и ДВГ си заработи с яко зацапаните дюзи /години каране на газ бяха изкарали/
Ами не съм я карал много време колата,но ми се струва че не набира така както трябва,а има някакви предърпвания и колебания докато стигне максимални обороти и за момента най лесно ми беше да взема дюзите да ги изчистя,а по нататък ще има и диагностика.А би ли споделил от какво се оправи цитираната от теб 1.8
Здравей колега "dolarcho" нека и аз да кажа мойте наблюдения върху мойта кола. Значи и при мен се наблюдаваше спадане на оборотите при изкючване от скорост по инерция но понеже съм на газ и съм имал и с други коли същия проблем знам как се решава а имено махаш тръбата за въздуха между кутията на филтъра и въздухозаборника отпред. 100% ще се оправи. При мен се наблюдаваше и още едно играене на оборотите. Като загрее много добре колата /имам в предвид да се включи перката на радиатора/ на празен ход ми заиграваха оборотите. Правише го и на бензин и на газ. Смених си свещите и никакъв ефект. Накрая изключих акомулатора за половин ден. После покарах 20-30 км на бензин и нещата се оправиха за 3 месеца и после пак. Така че съм сигурен че от някъде ми трупа грешки, най - вероятно от това че карам на газ без никакви емулатори и други такива. Като се постопли времето сигурно пак ще почне да ми го прави и мисля да продължа със свалянето на акомулатора пък да видим.поздрави
Това е дебитомера, но съвсем искрено те съветвам да не го чистиш. Рискуваш да го съсипеш. По-добре намери колега за временна смяна. Ако излезе, че наистина е проблемен, тогава риска е оправдан. Поне можеш да опиташ, преди да купуваш нов.
Аз не смятам че е проблем да се почисти.В него има две жички като реотанчета,има специален спрей за дебитомери с който само пръскаш без да пипаш.А на другата ми кола съм го чистил внимателно с клечки за уши и спирт и се почисти и нищо не му стана.Важното е да не се прекъсне някоя жичка.
З... Правише го и на бензин и на газ. Смених си свещите и никакъв ефект. Накрая изключих акомулатора за половин ден. После покарах 20-30 км на бензин и нещата се оправиха за 3 месеца и после пак...
това което си описал се нарича - грешна адаптация.не си си решил проблема , а си го заобиколил ВРЕМЕННО.виж в раздела за АГУ е коментирано много за адаптацията ( най-често е при ГИ) , но щом нямаш емулатори - ЕКУ си работи почти като при ГИ - само лошите неща разбира се
Коментар