Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скорости на Фиат Пунто бензин - проблеми и решения ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    crush написа:
    Що не пробвате да си отпуснете малко съединителите и да видите какъв ще е ефектът. На мойто браво свърши работа, обаче сега ми е по-високо от спирачката педала...
    И на мен ми е така задна от време на време ! Като запече с леко отпускане влиза

    Коментар


      #17
      seninkn написа:
      присъединявам се към клубътпри преминаване от 2 към 1 колата трябва дае почти напълно спряладразнещо при дупка или спяшт полицай и аз се чудех за смяна на маслото...
      Същата работа помогнете ми и на мен със информация ако има решение
      Танцувай с любов!
      Fiat Punto SX 1.2 60+ ;=]

      Коментар


        #18
        Един съвет от мен,за превключване от 3-2-1 използвайте двойно амбриране и междина газ и скоростите си влизат без проблем!Ако някой не знае какво е това да пита някои които може да му покаже!Поздрави.
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          #19
          Двойно амбриране отпада то е за от малка предавка към голяма.А междинната газ определено помага от гпляма към малка
          Fiat Bravo 1.2 16v
          http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

          Коментар


            #20
            да с междинна газ става от по-голяма към по-малка
            Grande Punto 1.3 75 hp
            Croma 1.9 Multijet 150 hp

            Коментар


              #21
              Здравейте,аз си мислех, че само моето пунто е зле със скоростите!!! Предишния собственик е настроил съединителя да отделя супер ниско и 1-ва и 2-ра влизат трудно. Каза ми да го отпусна, вероятно ще се оправи или да сменя питискателния диск... все едно, има ли някой, който да е сменил наскоро съединител на Пунто и въпреки това да има тези ядове?Имам и Улис ван (Фиат) при него е имало моменти на по трудно влизане, но не винаги и се оправи от самосебе си!

              Коментар


                #22
                и аз карам мк1 99 година но при мен поблем няма можеби защото е на 75 000 но с бравата имах проблем от 2-1 карал сам и доста др коли пти които също се забелязва този проблем колата да е почти спряла за да влезе 1 според мен това е нещо като защита за да не се обърка некои път водача така че караите и не се притесняваите при мен от 2-1 влиза почти без проблем при скорост над 20 км/ч тогава невлиза 1-ва
                Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                това няма умора за балканче

                Коментар


                  #23
                  и аз карам пунто мк2 1,2 спортинг като е студено немога да изкарам на свободна от 1ва, и нали после трагвам 2ра много трудно се вкарва като е срудена като загрее се оправя а тва дето от 3--2-1 и при мен е така нз ко да правя

                  Коментар


                    #24
                    след смяна на маслото и при мен 1 не влиза при студено време,като тръгвам първо вкльчвам 2 след това 1 влиза без проблем,незнам неподходящо масло или.
                    пунто 1,7тд

                    Коментар


                      #25
                      sugarev написа:
                      и аз карам пунто мк2 1,2 спортинг като е студено немога да изкарам на свободна от 1ва, и нали после трагвам 2ра много трудно се вкарва като е студена като загрее се оправя а тва дето от 3--2-1 и при мен е така нз ко да правя
                      едно към едно с моите проблеми И аз така понякога едва я изкарвам на свободна . Друг път си влизат като у дома си , но много рядкоЯвно проблема го има и при Пунто Мк2 , както и Браво 1.2 . Понеже скоростните кутии са еднакви все пак , с жила ... Преди като карах Мареата си влизаха добре скоростите , само понякога , когато не съм натиснал хубаво съединителя не влизаха от първия път ..Да обобщим :- смяната на масло не подобрява нещата+ междинна газ+ "размърдване" на лоста в спряло положение
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        #26
                        Колегите, които след смяна на маслото имат проблем, може би са с неправилното масло.Някой в нашият форум беше писал, че скоростните кутии на фиат са високо-технологични, на което се дължи и малкото количество масло в тях. Затова е много важно да е правилното.По въпроса от 2-->1 предавка: Мисля че е нормално за тези скоростни кутии. Първа е доста къса обикновено. Това разбира се не е проблем. Моето мнение, е че скоростите са много добре оразмерени към двигателите си. Просто първа си иска скорост под 20км/ч. При другите предавки не би трябвало да има проблем.Преди две седмици, мой приятел с рено се оплакваше от подобни проблеми. Неговата скоростна съдържа 3.5 литра масло. По каталог маслото му е ELF TRJ 75W80 GL4. Препоръчах му(така и така щеше да го сменя) - Tutela Car Technix 75W85 GL4+ Масло и добавка Политрон. За мен това масло на тутела е много добро-ето му характеристиките:# Special E.P./antiwear additives to warrant optimum protection of the transmission components also under limit lubricating conditions (when moving off, at pickup torque, etc.) and with high load at low rpm.# Particularly suitable for gearboxes with 4-wheel drive.# Outstanding adhesion of the lubricating film to warrant optimum protection of the mechanical parts under all lubricating conditions which prevents gearbox noise.# Viscosity grading specifically intended to optimise gearbox handling under all operating temperature conditions.# Fuel economy product as it reduces the frictions involved with high friction control under all circumstances, thereby reducing fuel consumption.# Fully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.# Compatible with the materials used in sealsПослуша ме. Не може да се изхвали как лесно се превключват предавките! Поздрави, дано съм бил полезен!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          дадоха ми масло tytela zc90, без добавки е за скоросната кутия,ако нее ако нее подходящо какво да взема,пунто 1,7тд98год.
                          пунто 1,7тд

                          Коментар


                            #28
                            pyntoto написа:
                            дадоха ми масло tytela zc90, без добавки е за скоросната кутия,ако нее ако нее подходящо какво да взема,пунто 1,7тд98год.
                            Това масло в сайта на Селения не го виждам! * TUTELA CAR CS SPEED * TUTELA CAR CVT N.G. * TUTELA CAR EPYX * TUTELA CAR EXPERYA * TUTELA CAR GI/E * TUTELA CAR MATRYX * TUTELA CAR MULTIAXLE * TUTELA CAR TECHNYX * TUTELA CAR ZC 75 SYNTH * TUTELA GI/A * TUTELA GI/R * TUTELA GI/V * TUTELA GI/VI * TUTELA SPORT ZC COMPETITION * TUTELA SPORT ZC RACING * TUTELA TRANSMISSIONS CAR XVI * TUTELA TRANSMISSIONS GEARTECH * TUTELA TRANSMISSIONS TRUCK W 90/LS * TUTELA TRANSMISSIONS W 90/M-DA * TUTELA W 140/M-DA * TUTELA W 90 M-DA
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Намерих го. Но характеристиките му са: SAE 80W-90 --> Този вискозитет се дава предимно за диференциали. Зимата ще е тегаво с него.API GL-3 --> Малко поизостанала спецификация. Означава, че смазочните качества не са кой знае какво. ZF TE-ML 02 LEV� FIAT 9.55550IVECO STANDARD 18-1807 Аз лично не бих го използвал.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                pyntoto написа:
                                дадоха ми масло tytela zc90, без добавки е за скоросната кутия,ако нее ако нее подходящо какво да взема,пунто 1,7тд98год.
                                маслото е 75W/90 полусинтетика за мк1 с това масло излиза
                                Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                                Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                                това няма умора за балканче

                                Коментар

                                Working...
                                X