Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с моето фиатче

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с моето фиатче

    Здравейте колеги.Искам да ви попитам един странен проблем.Първо-имам Фиат Брава 1.6 16 97г. и за мое щастие от юли месец нямам абсолютно ама Абсолютно никакъв проблем с него.Днес обаче-изненадааааа.Паля аз тази сутрин прехвърлям на гас след мин. изчаквам още толкова и потеглям.След 50 метра крастовище.Парното ми е вкл. на 2 да духа на прозорците.Стигам аз кръстовището и натискам спирачката-тогава се чува как вентилатора на парното почва да стърже.Пускам спирачката-спира.Пробвам на следващото крастовище пак така.След 30-40 мин. спря.От какво може да е тва чудо колеги.А да не забравя с климатик съм ако има значение.

    #2
    Сега, не мога да ти помогна много, но съм намерил перката на вентилатора, докато рових по празниците, и ще ти пиша къде е: отваря се жабата, маха се капакът, който е закачен с два опашати винта, бърка се някъде надолу из дупките и се напипва. Като включиш да духа, ще се ориентираш по струята. Огледай с фенер, докато някой ти натиска спирачката, какво става. Освен да е свързано с токове.. съмнява ме да е механичен проблем, но се ослушай добре дали от този монор идва, дали не е от онзи на големия радиатор. Всякакви токови чудесии могат да станат с един фиат, но се ремонтират. Аз навремето в голямо чудо се бях видял, като натиснех спирачка, таблото ми полудяваше, докато накрая останах без алтернатор, симптомите траеха сигурно две седмици и повече. Прибрах се така на акумулатор от центъра до Дружба, ужас беше без мигачи и стопове. После смениха алтернатора и няколко дена след това изгоря бушонче, което ме подлуди, докато майсторът не го смени без да ми вземе пари за това. И до ден днешен нямам проблем с токовете вече година ще стане. Така че, ако се повтаря постоянно, мини някъде да го видят, явно има начини да разберат къде и как се късат веригите.

    Коментар


      #3
      Колега, свали цялата жабка. Отвиват се няколко винта с глава еврейска звезда.По-лесно се работи, като е свалена.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #4
        проблема как по-точно е? -като спираш и си натиснал спирачка / в движение само/- или като си спрял и си натиснал спирачка? / на място/

        Коментар


          #5
          u_bo написа:
          проблема как по-точно е? -като спираш и си натиснал спирачка / в движение само/- или като си спрял и си натиснал спирачка? / на място/
          Като спирам колега.

          Коментар


            #6
            Благодаря ви колеги за поясненията.Аз че жабката ще я сваля ок.Няма проблем в това.Но какво да тарся от там нататък.За какво ще прави така.

            Коментар


              #7
              boreto написа:
              Благодаря ви колеги за поясненията.Аз че жабката ще я сваля ок.Няма проблем в това.Но какво да тарся от там нататък.За какво ще прави така.
              луфт в оста на вентилатора

              Коментар


                #8
                Точно така, значи при по-рязко спиране, би трябвало да е по-силен ефект, ако е от това. Явно трябва да се бърка, за да разбереш кое точно е за смяна. Може и да е за притягане на някой винт, да не е не за смяна, дано да минеш само с това.

                Коментар


                  #9
                  fuoco написа:
                  Точно така, значи при по-рязко спиране, би трябвало да е по-силен ефект, ако е от това. Явно трябва да се бърка, за да разбереш кое точно е за смяна. Може и да е за притягане на някой винт, да не е не за смяна, дано да минеш само с това.
                  няма какво да се притяга там.Но ПО СПОМЕН ( не съм сигурен) няма нужда да се разглабя жабката.отвива се един винт дето държи контра и се вади моторчето - само първо му откачи буксата

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ви колеги ще се занимавам тия дни.

                    Коментар

                    Working...
                    X