me_to_u, напълно съм съгласен с теб че рабптите са за специалисти, а аз не претендирам за такъв. Просто според мен при тия режими при които каране разлика от 1000-1500 оборота не е от толкова голямо значение, всичко е много относително наистина :D Благодаря ти че ме поправяш, все пак тук всеки иска да научи по нещо ново, нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С колко оборота карате?
Collapse
X
-
Тука сте прави за износването премерено в изминали метри на буталото!Е дама какво става с лагерите-тях не ги ли слагате! :P И едно нещо съм забелязъл-като тръгнеме да се дърпаме (аз не съм привърженик на това) без да очаквам-примерно си карам на 3-та с 30км/ч и също така друга не високооборотна кола-голф(примерно) и той си е на 3-та и започнеме да се бегаме-италианката изостава в началото Е да ама айде да съм подготвен и да не оставам много назад от червената зона да видиме какво става а?Имам го от наблюдение с едно бмв 520-Тоя "газар" като го дръпнах с една кола разтояние на втория светофар май се снижи и не ме погледна след това!Според мен това 520 се беше поизносило малко щот по характеристики май трябваше да ме драпне ама като видях как дарпах с 0.5км/ч леко по леко на 1-ва,..2..3-та и викам ааа скии кво става бе!! :P :P Айде пък то се вижда на старите колици-примерно 81-82г. фиатките двигателите сам им пушка в сравнение с опелите vw, само където малко ламаринката ама... :PA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
me_to_u написа:Чисто теоретично, примерно 100 часа работа на двигател на 4500 1/мин. и работа за същите часове на 3300 1/мин. на друг двигател, то първия ще бъде с по-голямо износване.
Коментар
-
gdd55
90 km/h нa 2000 об/минОбикновенно карам със 70км/h на 1500 оборота но това става само като разтоянието от точка А до точка Б е 15км максимум ако е повече карам 130-140 и не ма интересуват обороти
Коментар
-
jorko написа:ако търсите икономичност, карайте с постоянна скорост ...дори и при доста високи обороти това не е проблемПо добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
Дедра Турбо Интеграле
Коментар
-
gad3n написа:nasty засичал ли си го на 400 метра че ми е любопитно да направя сравнение с моето ? .. и на колко оборота ти изключва ограничителя ?Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Това за високите обороти беше първата ми ( и досега единствена ) неприятна изненада, откакто минах от Опел на Фиат. - С опела (кадет-седан, 91 г.,двигател 1.4) на 5-та при скорост 120 км/ч - 3000 оборота. - При фиата (палио 98 г., двигател 1.3i) 3000 оборота са ми някъде при 90 км/ч на 5-та, а пак на 5-та при скорост 120 км/ч отиват към 4000 оборота та и отгоре даже. А на 4-та не смея изобщо да карам над 80, тя ми е станала вече предавка за градско каране.Честно казано това не ми харесва особено, при висока скорост колата става малко шумна, дет се вика "бръмчалка" И по тази причина рядко карам с над 100 - имам чувството, че изхабявам двигателя като гледам високите обороти. Но пък и аз забелязах едно предимство: мога спокойно да си карам на 5-та в града със скорост 50-60 км/ч, което беше невъзможно с опела.И макар че някои в този форум се дразнят, като се каже нещо хубаво за немските коли, ще отбележа, че ми беше много приятно да си шпоркам опела със 130-140 км/ч и двигателя тихичко да мърка...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Капата неможе да върви на 5-та скорост с по-малко от 80км/ч. Най-добре е на всяка скорост да си над 2500-3000 оборота. За този двигател(2000куб. см, 155к.с., V.I.S.) е специфично, че колата като преминава над 3000 оборота получава скокообразно ускорение. При 210км/ч. оборотите са 6000. За шума не съм съгласен с колегата Snake. На никакви обороти няма шум. Често когато ускорявам спирам радиото да се покефя на песента на мотора. Аз за износване и подобни неща не се замислям, има кои да го мисли. Наливам гориво, сменям масла и филтри, старая се да й угаждам и много я натискам без да я жаля. Още като я купих ме предупредиха да я карам на високи обороти, защото това обича. Конкретно моята кола има един голям кусур: на метан не върви като на бензин, поне при ускорение. Понякога големите Пасати си правят грешни изводи на светофарите. Няколко пъти се е случвало на следващия светофар на бензин нещата да си отидат по местата.Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар