Колеги,ползвах търсачката но не открих подобна тема ,от което следва че или съм негоден и не знам как се работи с търсачката ,или наистина няма подобна тема.Интересно ми е да видя вашите мнения ,дали от опит ,или чули от някъде.Въпроса е следният:Какви са евентуалните последствия при даването на ток на друг автомобил?Преди Коледа дадох ток на един комшия с А3-ка и нямаше проблем ,но от брат ми и още един приятел чух че не е желателно да се дава ток.Можело да се скапе електрониката!?!Очаквам мненията ви с интерес
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Евентуални проблеми при "даване" на ток?
Collapse
X
-
Re: Евентуални проблеми при "даване" на ток?
ventsi79 написа:Колеги,ползвах търсачката но не открих подобна тема ,от което следва че или съм негоден и не знам как се работи с търсачката ,или наистина няма подобна тема.Интересно ми е да видя вашите мнения ,дали от опит ,или чули от някъде.Въпроса е следният:Какви са евентуалните последствия при даването на ток на друг автомобил?Преди Коледа дадох ток на един комшия с А3-ка и нямаше проблем ,но от брат ми и още един приятел чух че не е желателно да се дава ток.Можело да се скапе електрониката!?!Очаквам мненията ви с интересФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Колегата добре ти е обяснил. В никакъв случай не прави опит да запалиш кола без акумулатор! Може да е умрял, но в никакъв случай да не се откача, ако ще се извършва операцията. Някога правихме подобни щуротии, но тогава единствената електроника в колите ни бе платката на радиокасетофона! :D А иначе зимно време, ако имате съмнения в акумулатора натиснете съединителя докато въртите със стартера!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Колегата добре ти е обяснил. В никакъв случай не прави опит да запалиш кола без акумулатор! Може да е умрял, но в никакъв случай да не се откача, ако ще се извършва операцията. Някога правихме подобни щуротии, но тогава единствената електроника в колите ни бе платката на радиокасетофона! :D А иначе зимно време, ако имате съмнения в акумулатора натиснете съединителя докато въртите със стартера!Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Как се дава ток вече е коментирано на 6 страници!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22773Ако някой има какво да отговори конкретно на зададения въпрос, да го направи. Иначе да си пишем отново как се свързва + с + и - с - не виждам смисъл.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Е добрре , как я намери !? Търсих 10 минути ! Накрая излязох от форума, и от четвъртия опит чрез гугъл.... Хем аз съм писал заглавието, и знам какво съм написал.... както и да е.Исках просто да дам линк към поста, в който е обяснено точно как се свързват полюсите, и КЪДЕ. Плюсовете за полюсите, а минусите - за ухо на двигателя !
Коментар
-
М , невиждам какво може да се , скапе свързването с кабели , е "Успоредно", виж ко напраиш магарията да ги свържеш последователно( да объркаш полюсите) на 2та акумолатора тогава ще "опраиш" електрониката тотално пекана на 24V и на 2те коли Иначе знам ,че акомулатора е един вид и стабилизатор на напрежението , такаче и 16 волта да му пдаваш тои си държи някаде около 12-13 говоря за порядък от 1-5-10 мин щото ако се прекали зареждането с голям ток всички знаем какво става ... Тъи ,че толкова за 1 старт няма проблем (Съвземане на пациента с електрошок) A примерно за подаването на газ ... ми аз вече 2-3 пъти се налага давам ток на ЛАДАта която я имаме от моито Пунто.Акомулатора на ЛАДАта е голям 62 Ампер часа , моя е малак 44 Аh някаде и както понякга ладата иска доста да върти ми тя ше смукне и моя и си подавам ток със запален двигател, даже се налага и да форсирам понеже в момента в които ЛАДАта почне да дърпа ток от моита , моя двигател почва да се души и да му пададат оборотите.(Не ,че като се форсира е голямата полза тока е един и същ замервал сам го 13 волта и нещо .В монента на форсиране скача до 14 и да си задържал газта за големи обороти пак си пада на 13 волта и нещо (лек моментен скок има само).... тъи ,че полза няма.Нужно е само да ти работи двигателя зада не ти изпие тока другата кола(щото може да не е от лесно палещите)>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:М , невиждам какво може да се , скапе свързването с кабели , е "Успоредно", виж ко напраиш магарията да ги свържеш последователно( да объркаш полюсите) на 2та акумолатора тогава ще "опраиш" електрониката тотално пекана на 24V и на 2те коли .....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Предполагам че писаното от колегата Fiat_Punto11 не го дава като съвет към другите колеги а само споделя как той процедира при подаване на ток на друга кола. Могат да се скапят доста неща по този начин , няма да ги коментирам. Има вече такава тема.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар