Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Евентуални проблеми при "даване" на ток?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Евентуални проблеми при "даване" на ток?

    Колеги,ползвах търсачката но не открих подобна тема ,от което следва че или съм негоден и не знам как се работи с търсачката ,или наистина няма подобна тема.Интересно ми е да видя вашите мнения ,дали от опит ,или чули от някъде.Въпроса е следният:Какви са евентуалните последствия при даването на ток на друг автомобил?Преди Коледа дадох ток на един комшия с А3-ка и нямаше проблем ,но от брат ми и още един приятел чух че не е желателно да се дава ток.Можело да се скапе електрониката!?!Очаквам мненията ви с интерес
    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

    #2
    Re: Евентуални проблеми при "даване" на ток?

    ventsi79 написа:
    Колеги,ползвах търсачката но не открих подобна тема ,от което следва че или съм негоден и не знам как се работи с търсачката ,или наистина няма подобна тема.Интересно ми е да видя вашите мнения ,дали от опит ,или чули от някъде.Въпроса е следният:Какви са евентуалните последствия при даването на ток на друг автомобил?Преди Коледа дадох ток на един комшия с А3-ка и нямаше проблем ,но от брат ми и още един приятел чух че не е желателно да се дава ток.Можело да се скапе електрониката!?!Очаквам мненията ви с интерес
    Няма проблем споко. Проблем може да се появи ако колата ти работи и като закачиш щипките на акумолатора случайно имаш хлабава клема. Най-добре когато подаваш ток с кабели двигателя да ти е изгасен и колата ти да не е на контакт. Много хора практикуват като подават ток с кабели при работещ двигател и даже подават яко газ Голяма грешка е това , не ти препоръчвам да го правиш. Най-добре е когато ще извършваш подобна операция да я направиш по следния начин. При запален двигател закачваш кабелите към акумолатора на колата която ще палите. Ако е много разреден акумулатора е добре да поработи така 5мин. за да може твоя алтернатор да възбуди акумулатора на другата кола , като същевременно трябва да се подържат 1200-1500 оборота . След това гасиш твоя двигател и правите опит да стартирате другата кола. Така няма никаква опасност за електрониката на колата. Не подавай ток на друга кола когато твоя двигател е запален или колата е на контакт.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Колегата добре ти е обяснил. В никакъв случай не прави опит да запалиш кола без акумулатор! Може да е умрял, но в никакъв случай да не се откача, ако ще се извършва операцията. Някога правихме подобни щуротии, но тогава единствената електроника в колите ни бе платката на радиокасетофона! :D А иначе зимно време, ако имате съмнения в акумулатора натиснете съединителя докато въртите със стартера!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        Колегата добре ти е обяснил. В никакъв случай не прави опит да запалиш кола без акумулатор! Може да е умрял, но в никакъв случай да не се откача, ако ще се извършва операцията. Някога правихме подобни щуротии, но тогава единствената електроника в колите ни бе платката на радиокасетофона! :D А иначе зимно време, ако имате съмнения в акумулатора натиснете съединителя докато въртите със стартера!
        Много е прав колегата , така ще олекне на стартера като елиминира задвижването на вала в скоростната кутия.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          кола

          а другото е ако падне тока да ти светне кода слагат се дебели кабели не изолацията да е дебела а вътре сечението да е поне 12 квадрата
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Как се дава ток вече е коментирано на 6 страници!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22773Ако някой има какво да отговори конкретно на зададения въпрос, да го направи. Иначе да си пишем отново как се свързва + с + и - с - не виждам смисъл.
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Е добрре , как я намери !? Търсих 10 минути ! Накрая излязох от форума, и от четвъртия опит чрез гугъл.... Хем аз съм писал заглавието, и знам какво съм написал.... както и да е.Исках просто да дам линк към поста, в който е обяснено точно как се свързват полюсите, и КЪДЕ. Плюсовете за полюсите, а минусите - за ухо на двигателя !

              Коментар


                #8
                М , невиждам какво може да се , скапе свързването с кабели , е "Успоредно", виж ко напраиш магарията да ги свържеш последователно( да объркаш полюсите) на 2та акумолатора тогава ще "опраиш" електрониката тотално пекана на 24V и на 2те коли Иначе знам ,че акомулатора е един вид и стабилизатор на напрежението , такаче и 16 волта да му пдаваш тои си държи някаде около 12-13 говоря за порядък от 1-5-10 мин щото ако се прекали зареждането с голям ток всички знаем какво става ... Тъи ,че толкова за 1 старт няма проблем (Съвземане на пациента с електрошок) A примерно за подаването на газ ... ми аз вече 2-3 пъти се налага давам ток на ЛАДАта която я имаме от моито Пунто.Акомулатора на ЛАДАта е голям 62 Ампер часа , моя е малак 44 Аh някаде и както понякга ладата иска доста да върти ми тя ше смукне и моя и си подавам ток със запален двигател, даже се налага и да форсирам понеже в момента в които ЛАДАта почне да дърпа ток от моита , моя двигател почва да се души и да му пададат оборотите.(Не ,че като се форсира е голямата полза тока е един и същ замервал сам го 13 волта и нещо .В монента на форсиране скача до 14 и да си задържал газта за големи обороти пак си пада на 13 волта и нещо (лек моментен скок има само).... тъи ,че полза няма.Нужно е само да ти работи двигателя зада не ти изпие тока другата кола(щото може да не е от лесно палещите)
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Fiat_Punto11 написа:
                  М , невиждам какво може да се , скапе свързването с кабели , е "Успоредно", виж ко напраиш магарията да ги свържеш последователно( да объркаш полюсите) на 2та акумолатора тогава ще "опраиш" електрониката тотално пекана на 24V и на 2те коли .....
                  Няма такъв филм! С объркване на кабелите няма, как да получиш 24 волта нито пък има нещо общо с последователното свързване ама да не се задълбочавам, че явно темата е коментирана другаде...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Предполагам че писаното от колегата Fiat_Punto11 не го дава като съвет към другите колеги а само споделя как той процедира при подаване на ток на друга кола. Могат да се скапят доста неща по този начин , няма да ги коментирам. Има вече такава тема.
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар

                    Working...
                    X