Колеги, преди няколко дена ходих на канал, за да си сменям един тампон на задното гърне. Имам маншони на карета да сменям(вътрешни и външни) и реших да погледна, за какво става въпрос. Гледам обаче масло доло по скоростната кутия. Всъщност теча беше от левия маншон. Та въпроса ми е: Добре де то това масло, да не го държи само маншона, няма ли някакъв семеринг там? Ако има, съпроса ми е: Ко праивим сега? как се сменя, скоростна кутия ли ще свалям
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло от скоростната кутия
Collapse
X
-
Няма семеринг,а има лагер,който играе ролята на семеринга.Сменя се с изваждане на полуоската.Скоростите не се свалят.Предприеми незабавен ремонт и долей (подмени) маслото в скоростите!Ако нямаш масло в скоростната кутия всичко вътре може да стане на мармалад.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Име на продукта: Лагер в маншон на полуоска-Ф24.4 Снимка на продукта Производител: BIRTH Описание на продукта: 24.4 mm - за Браво/а след №4064492 на мотора Каталожен номер: B.6142A Оригинален номер: 46307062, 46307644 Цена на продукта: 18,50 лв.(Цената е с включен ДДС) това ли е?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Да това лагерче се слага в края на маншона!Смени по-добре и другия, че и аз като теб смених маншони, обаче лагерите оставих защото бяха ок и след известно време единия протече!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
В магазина на Хит-ко на Ив.Вазов имаше лагери за маншона марка INA. Съветвам те да си вземеш оттам лагер ИНА и маншон Пирели.При мен се оказа, че маншоните не са с лагери, а самата кутия беше протекла. А имах да сменям лагери на диференциала и съединител... и затова я закарах в Ямбол при Хит-ко.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Аз не разбирам много, ама мисля че има две пробки, едната е отпред (като застанеш пред колата и се наведеш ще я видиш, а другата отстрани (откъм гумата и отдолу). От първата се налива, нивото трябва да стигне на нивото на пробката, а от втората се източва. Само откъм лагера едва ли ще се източи цялото масло. А като ще сменяш, по-добре си го смени цялото масло, то така или иначе е по-малко от 2 л.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар