Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от скоростната кутия

    Колеги, преди няколко дена ходих на канал, за да си сменям един тампон на задното гърне. Имам маншони на карета да сменям(вътрешни и външни) и реших да погледна, за какво става въпрос. Гледам обаче масло доло по скоростната кутия. Всъщност теча беше от левия маншон. Та въпроса ми е: Добре де то това масло, да не го държи само маншона, няма ли някакъв семеринг там? Ако има, съпроса ми е: Ко праивим сега? как се сменя, скоростна кутия ли ще свалям
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Няма семеринг,а има лагер,който играе ролята на семеринга.Сменя се с изваждане на полуоската.Скоростите не се свалят.Предприеми незабавен ремонт и долей (подмени) маслото в скоростите!Ако нямаш масло в скоростната кутия всичко вътре може да стане на мармалад.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Име на продукта: Лагер в маншон на полуоска-Ф24.4 Снимка на продукта Производител: BIRTH Описание на продукта: 24.4 mm - за Браво/а след №4064492 на мотора Каталожен номер: B.6142A Оригинален номер: 46307062, 46307644 Цена на продукта: 18,50 лв.(Цената е с включен ДДС) това ли е?
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        Да това лагерче се слага в края на маншона!Смени по-добре и другия, че и аз като теб смених маншони, обаче лагерите оставих защото бяха ок и след известно време единия протече!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          еми те така или иначе трябва да се свалят полуоските за вътрешните маншони, направод а я карам да сменят всичко.Благодаря колеги
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            В магазина на Хит-ко на Ив.Вазов имаше лагери за маншона марка INA. Съветвам те да си вземеш оттам лагер ИНА и маншон Пирели.При мен се оказа, че маншоните не са с лагери, а самата кутия беше протекла. А имах да сменям лагери на диференциала и съединител... и затова я закарах в Ямбол при Хит-ко.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              за лагерите ина знам, маншоните съм ги взел преди 2 седмици още. Ако ми излязат сметките, да съм от понеделник в отпуска, ще отида до Ямбол, и без това ще прекарам известно време в Карнобат
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                то лагера е само 1, освен тва има 2 размера и няма никакъв, ама никакъв начин да разбереш кой е твоя освен да идеш със стария. минах по този път
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  то лагера е само 1, освен тва има 2 размера и няма никакъв, ама никакъв начин да разбереш кой е твоя освен да идеш със стария. минах по този път
                  Колеги нали при смяна на тези лагери не се изтача маслото от скоростната кутия-вади се само полуоската?

                  Коментар


                    #10
                    източва се, освен ако не се вдигне колата доста от страната на скоростната кутия.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      източва се, освен ако не се вдигне колата доста от страната на скоростната кутия.
                      Значи трябва да я вдигна доста отстраната от която ще свалям полуоската за да не изтачам маслото.Ще трябва бая да вдигам май.

                      Коментар


                        #12
                        според мен ще се видиш в чудо, по добре го източи
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #13
                          reter написа:
                          според мен ще се видиш в чудо, по добре го източи
                          И аз мисля така но не съм гледал къде е пробката.Малко кат са стопли времето колкото и неприятно да е трябва да се заема с това.

                          Коментар


                            #14
                            нали и без тва ще махаш лагера за какво ти е пробка:") остави го да изтече през лагера
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Аз не разбирам много, ама мисля че има две пробки, едната е отпред (като застанеш пред колата и се наведеш ще я видиш, а другата отстрани (откъм гумата и отдолу). От първата се налива, нивото трябва да стигне на нивото на пробката, а от втората се източва. Само откъм лагера едва ли ще се източи цялото масло. А като ще сменяш, по-добре си го смени цялото масло, то така или иначе е по-малко от 2 л.
                              Brava 1.6 EL, '98
                              182A4

                              Коментар

                              Working...
                              X