Здравейте колеги. От известно време карам Фиат Стило 1.9 ЖТД, но ми направи впечатление, че за 1000 изминати километра маслото ми доста драстично намаля. Огледах за течове и дали пуши, евентуално дали го гори, но нищо, нито едно от двете и съм малко озадачен и незнам къде може да е проблема. Като се има предвид, че колата е облужвана преди 1000 км и маслото е ново.Ще се радвам ако можете да ми бъдете полезни относно моето питане.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на масло
Collapse
X
-
Едно предположение за турбина. Тук джамбазите правят какво ли не, за да продадат колата. Виждал съм даже да правят замяна на скапана турбина, с турбина от автомобил, който продават....разбира се вземат парите на човека, но след това този който купи колата, жална му майка. Просто такъв голям разход според мен е от турбината. Може и сегменти да са, но чак толкова масло не вярвам да гори от тяхHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Разхода на масло, може да не е от турбина. Имах познат с бензинов мотор 1.8, който също "изпиваше" по 1л на 1000км. Освен турбината, при отсъствие на явни течове, причините за горене на масло са:- гумички клапани- водачи клапани- сегментиПри всички положения ауспуха трябва да е доста мазен - нека колегата каже дали е така.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Или има и друг вариант Ако маслото ти е много "тънко" се харчи много лесно от двигателя Изпитах го на свой гръб със Селениа Голд и повече не съм повторил тази грешка.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Аз да ти предложа малко нестандартно решение.Купуваш си гарнитура за капака на главата.Сваляш си капака на главата и му минаваш много хубаво всички местенца, канали и всякакви от този вид.С много обезмаслител и разредител отиваш на автомивка и с пароструйка и приготвените препарати премахваш абсолютно всички боклуци от всякъде, от вътрешната страна така, че да стане като чисто нов.След това си слагаш новата гарнитура и пишеш дали има промяна.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте колеги. Колкото и да ми е неприятно, че трябва да го напиша, но проблема в загубата на масло днес ми потвърдиха, че е в турбината. Кофти момент. Имах и едно бучене, което се дължеше на счупена кутия в която се поставя въздушния филтър. Сега въпроса е откъде да намеря запазена турбина втора упортеба и тази пластмасова кутия за въздушния филтър на приемлива цена? Много ще се радвам ако някой може да удари едно рамо по въпроса. Утре ще знам номера на турбината. Аз съм задействал някои мои познати, които биха могли да ми свършат работа, но няма да откажа предложение на никой от вас, за което искам предватително да благодаря.
Коментар
-
MartoModev написа:За ремонт не става ли твоята?Тотално ли е умрела?
Коментар
-
Здравейте колеги. Моята одисея със загубата на масло засега приключи, да чукам на дърво, със смяна на турбокомпресор. Повредата на старото турбо се дължеше на счупен резонатор /малка кутийка, прилепена в долната част на кутията на въздушния филтър/ и навлизането от счупения отвор на всякакъв вид боклуци и прахоляк, набивайки ги като пясоструйка в стария турбокомпресор. След като се премахна изцяло въпросния резонатор /безмислен според мен, както и самото място, на което италианците незнайно защо са поставили кутията на въздушния филтър, може би поради липса на друго място/ и се изолира отвора към резонатора /с една проста тапа и подходящо лепило/. Сега въздуха преминава директно през въздушния филтър и заминава към турбокомпресора. Ще продължавам да следя нивото на маслото, но като вкарам колата в гаража и като поработи малко и се усеща мириса на изгоряла нафта, а не на масло, но все пак времето ще покаже и строгия ми контрол. Запазих си старото турбо за спомен, пък недай си Боже може да ми наложи да използвам нещо от него. В последствие се появи за смяна десен опорен лагер, който също се подмени, но той няма нищо общо с темата. Забелязва се чувствително подобрение на поведението на автомобила с новото /втора употреба/ турбо и се надявам оттук нататък само безремонтни и безаварийни кеше илометри. Благодаря на всички, които се включиха по темата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар