Здр. колеги и ЧНГ на всички.Мареата и през новата година продължава да ми създава проблеми , мислех да се занимавам с други не чак толкова важни неща (кора под двигателя, машинка за централно)а тя точно на Нова година ме изненада с нов проблем .Изминах около 100 км без никакъв проблем , спирам гася за окло 15-20 мин и при следващото запалване се чу 2-3 пъти чаткане от дюзите и при запалването бял дим ама много дим ,след някоко минути димът почти изчезна.На другия ден паля и изпуши много малко бяло.Тръгвам по обратния маршрут и след около 60 км спирам (през това време колата си върви идеално) отварям капака и виждам че първата дюза е олята цялата с нафта. Първо си помислих че е протекла дюзата от там където се сглобява(имах такъв проблем с дюзата на 3-ти цилиндър след смяната на разпръсквачите , но спрях теча), но след като извадих маркуча за обратната нафта свързващ 1-ва дюза с ГНП от там започна да тече.Помислих че се изтича нафтата която е в маркуча , но не спираше да тече.Връщам маркуча в дюзата паля - същото чаткане и същия бял дим.След като размислих малко как така обратната нафта не се връща в резервоара а избива през маркуча , отидох развих капачката на резервоара и от там изфуча въздуха .Паля мареата няма чаткане съвсем слабо изпуши бяло и двигателя заработи нормално(преди да изпусна налягането ми се струваше че работи нестабилно).Разгледах капачката и не видях къде се намира клапана който трябва да разтоварва налягането (очевидно че при мен не работи)Изминах оставащите 40 км със завита капачка (като я завия си щрака няколко пити), прибирам се развивам я и пак изсъска.Имах намерение да се занимавам с други "глезотийки" ама сега май ще се насоча към резервоара.Къде точно се намира този клапан , в самата капачка или някъде другаде.След като ще се занимавам с резервоара , ще се опитам да реша проблема с лампата на резервата на нафтата и постоянно играещата стрелка .Разгледах тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661 ама колегата не е писал как е решил проблема или просто е почиствал самата сонда. Вече взех да го намразвам тоя Фиат а пък и дизелите - като се сетя колко трудно намерих разпръсквачи за дюзите (това ми е първата дизелова кола).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишава се налягането в резервоара
Collapse
X
-
тук виждам някаква тръба за вентилация ама от там как ще се изпуска налягането ???Горното ми обяснение беше малко дълго , ама ще си позволя да драсна още неколко реда с мойте размисли , ще се радвам да чуя и вашите мнения. незнам дали мисля много правилно ама белия дим си го обясневам че е сурова нафта, излишната нафта не се връща в резервоара а по някакъв начин известо количество влиза в цилиндрите и не може да изгаря. Първоначалното чукане на дюзите не мога да си го обясня но явно това пак е причината защото като няма налягане в резервоара няма и чукане.И преди имах проблем с бяло пушене ама тогава се оказа че е от мъркучите между ръчната помпа и горивния филтър, сега са все още здрави :D надявам се не гълта въздух от там.преди три от четирите дюзи "пикаеха" или и те са причинявали малко бял пушек :D .Незнам дали тук е мястото да питам и за разпръсквачите Лукас с какви ги заменяте или май трябва нова тема да пиша :D Ами май само остана да отбележа , че при смяната на разпръсквачите смених и ангренажния ремък и ролките , но не мисля че центровката на помпата може да е причина за белия пушек , защото след смяната колата си вървеше нормално без да пуши.Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
-
u_bo
-
u_bo написа:? недобре изпънат ремък --> прескочил зъб ??Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар