Искам да попитам относно ключето за положението на дроселната клапа.По конкретно на Темата - това представлява ключ (а не потенциометър) за положението на дроселната клапа, което отчита дали е в положение на празни обороти или положение на пълно отваряне - има само 2 положения - и за това е ключ а не потенциометър (само отбелязвам)Та не ми работи положението за напълно отваряне- което трябва да подаде сигнал на компютъра за режим на напълно натоварване на двигателя и по неговите стойности да сформира горивото.Та по този начин колата при напълно отваряне на дросела е по-икономична ама не върви както си трябва.Според ръководството на Бощ инжекциите тази програма трябва да се задейства при на 70% натоварване на двигателя и да влезне в този режим (на пълно натоварване).Някой запознат със случая, има ли идея, дали това наистина се усеща осъзаемо във вървенето на колата, или е само на теория?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ключе на дросела.
Collapse
X
-
Усеща се но не толкова осезаемоиначе на пълна газ картата на аванса и горивото е различна и колата върви малко повече в момента твоята винаги е в картата на парт тротъл и наистина е икономична защото ламбда сондата бачка и регулира сместта
Оправи го ще намериш разлика на пълна газ
Alfa 145 QV Turbo
Fiat Brava JTD '01
Коментар
-
BO написа:Ама този вид инжекция няма ламбда сонда - Бош ЛЕ Джетроник.Малко проспуснах да кажа че тази инжекция е без ламбда - извинявам се.
Но сместта си остава перфектна
Alfa 145 QV Turbo
Fiat Brava JTD '01
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар