Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хидравлика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хидравлика

    Хидравликата на типото като чели не е в час,върти се по тежко отколкото трябва и понякога затяга малко Та аз си мисля,че е защото не съм сменял маслото на хидравликата.Та ако можете да ми кажете къде да отида да ми сменят маслото на хидравликата и колко пари ще излезе :D
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Re: Хидравлика

    Mitko написа:
    grishav написа:
    Хидравликата на типото като чели не е в час,върти се по тежко отколкото трябва и понякога затяга малко Та аз си мисля,че е защото не съм сменял маслото на хидравликата.Та ако можете да ми кажете къде да отида да ми сменят маслото на хидравликата и колко пари ще излезе :D
    Имам същия проблем. Маслото моеже и да оправи донякъде нещата, но при мен е от износени уплътнения на самата рейка (имам теч). Вече веднъж е ремонтирана и не знам дали може да се ремонтира пак.
    Все пак стария собственик въобще не се е грижил за фиатката и се съмнявам да е сменял маслото на хидравликата откакто я е взел Така че ще трябва да се сменя.Къде да отида направо да ми го сменят и горе долу колко пари ще излезе :D
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      Маслото беше около 9 лв на Стамболийски, а смяната може да ти я направят на всякъде за 5-10 лв.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        zgabrovski написа:
        Маслото беше около 9 лв на Стамболийски, а смяната може да ти я направят на всякъде за 5-10 лв.
        Вече на 2 места за смяна на масла ми отказват да сменят това на хидравликата Ако докопам канал/естакада - сте го сменя сам (с приятел - май трябват 2 души).

        Коментар


          #5
          Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине...Странно че са ти отказали...
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            zgabrovski написа:
            Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине...Странно че са ти отказали...
            Точно - 2 опаковки масло - едната за промивка. Това е и моята идея.ПП: В момента в който помпата остава насухо (преди да налея новото масло) - няма ли проблем ? Може би е най-добре да източвам и едновременно с това да наливам отгоре новото ?

            Коментар


              #7
              Е ако ще промиваш по добре изчакай все пак да изтече старото масло - така ще има по голям ефект от промивката.А иначе нищо и няма на помпата за половин минута на сухо!
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                zgabrovski написа:
                Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине.....
                Не съм много съгласен с тази технология...доста рискова е-при работещ двигател налягането е много високо- има опасност да ви окъпе с масло ,да се изтърве и да остане с-мата на сухо...Фирмената технология е следната:при спрян мотор се отвиват двете съединения на маркучите на рейката,оставя се маслото на изтече-пълен ляв-десен за напълно източване,волана е тежък,ако не може да се завърти,предницата се повдига за лесно въртене,,налива се ново масло за промиване,изчаква се да изтече,след това се затягат съединенията,налива се ново масло ,пали се двигателя,работи на празен ход,пълен ляв-десен за обезвъздушаване,следи се нивото и се долива веднага при нужда.Ако цвета на маслото е променен,операцията се повтаря.Успех !
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #9
                  на колко години се сменя маслото в хидравликата.Мойто не е сменяно от две години това проблем ли е.Цветът му е тъмно червен но волана се върти леко.

                  Коментар


                    #10
                    radislaw написа:
                    на колко години се сменя маслото в хидравликата.Мойто не е сменяно от две години това проблем ли е.Цветът му е тъмно червен но волана се върти леко.
                    Не е проблем...ако цвета стане кафяво-черен,тогава е за смяна...
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар

                    Working...
                    X