Интересува ме това п*шле и ако някой знае евентуално цената .......Благодарение на него ми свети дюзата на таблото и базика работата на мотора ! ... Мерси предварително
Там където се намира е много вероятно да е датчик за температура на постъпващия въздух. Номер 7778979, цена в ЕПЕР - <17 паунда.Трябва да видиш в по-нов ЕПЕР за заместител на този номер, защото аз гледам в доста стар каталог, 18-та версия. Такъв датчик има и в Дедра и Темпра със същия двигател.
Там където се намира е много вероятно да е датчик за температура на постъпващия въздух. Номер 7778979, цена в ЕПЕР - <17 паунда.Трябва да видиш в по-нов ЕПЕР за заместител на този номер, защото аз гледам в доста стар каталог, 18-та версия. Такъв датчик има и в Дедра и Темпра със същия двигател.
Мерси Оги !! Мислех да взема от една Дедра да пробвам само ама се оказа ,че и на него му свети :D
Значи намерих го в интернет с много зор благодарение на ’’Гугъл’’ разбирасе . Въпроснияt IAT sensor -който отчита температурата на входящия въздух ,дали си има на идея как да го почистя,понеже четох по него полепват всякакви мрусотии които е пропуснал въздушния филтър .
Значи намерих го в интернет с много зор благодарение на ’’Гугъл’’ разбирасе . Въпросният IAT sensor -който отчита температурата на входящия въздух ,дали някой си има на идея как да го почистя,понеже четох,че по него полепват всякакви мръсотии които е пропуснал въздушния филтър .
За да ти даде грешка в този датчик, то най-вероятно е за смяна.Каква е грешката или ако може по-точно какви са стойностите, които дава сензора?
Ами при 20 градуса фабрично му дават да показва 15к ома.Като го замерих на тази температура ми показва 3к...Значи почистих го сега има разлика и при вървежа на колата и при светкането на дюзата на таблото !Като дам газ над 1500 оборота изгасва ,като падне под 1500 пак светва .
За да ти даде грешка в този датчик, то най-вероятно е за смяна.Каква е грешката или ако може по-точно какви са стойностите, които дава сензора?
Ами при 20 градуса фабрично му дават да показва 15к ома.Като го замерих на тази температура ми показва 3к...Значи почистих го сега има разлика и при вървежа на колата и при светкането на дюзата на таблото !Като дам газ над 1500 оборота изгасва ,като падне под 1500 пак светва .
А кой е източника на данните за този сензор, защото това е много нестандартна комбинация и да не търсиш под вола теле.А на диагностиката каква грешка показва точно?
За да ти даде грешка в този датчик, то най-вероятно е за смяна.Каква е грешката или ако може по-точно какви са стойностите, които дава сензора?
Ами при 20 градуса фабрично му дават да показва 15к ома.Като го замерих на тази температура ми показва 3к...Значи почистих го сега има разлика и при вървежа на колата и при светкането на дюзата на таблото !Като дам газ над 1500 оборота изгасва ,като падне под 1500 пак светва .
А кой е източника на данните за този сензор, защото това е много нестандартна комбинация и да не търсиш под вола теле.А на диагностиката каква грешка показва точно?
Значи ше те излъжа .Вчера доста време се рових в интернет и от страница на страница попаднах на таблицата !
Не е от това Махнах го и реших да я оставя колата да со поработи и какво стана дюзата изгасна ,обаче като покарам малко и пак светва за 10- сек в ниските и изгасва
Колега! Защо не идеш на диагностика да ти прочетат от какво идва грешката (демек защо ти свети лампата)
Колега това ще направя ,обаче тоя декември ми бръкна в джоба почти го обърна и не е момента сега.Адски ме нерви това !Значи също забелязах че като извадих въздушния филтър за да го проверя как е после ми направи впечетление че не свети цял ден! Дали е възпожно да е кофти филтъра и да не му достига въздух и заради това да ми прави мизерии??
Коментар