Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1-почукване при делкото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1-почукване при делкото

    Колеги,понякога (по-често при студен двигател) се чува леко ритмично почукване като по пълна с вода бутилка.Идва от блока с бобините (над термостата).Има и такт-4 пъти с период около 0.3 сек. и пауза 0.3 сек. Блока съм свалял преди време,за смяна на термостата,но чукането се чува отскоро.

    #2
    Re: Пунто 1.1-почукване при делкото

    boy123 написа:
    Колеги,понякога (по-често при студен двигател) се чува леко ритмично почукване като по пълна с вода бутилка.Идва от блока с бобините (над термостата).Има и такт-4 пъти с период около 0.3 сек. и пауза 0.3 сек. Блока съм свалял преди време,за смяна на термостата,но чукането се чува отскоро.
    абе туи нещо делко ли се води точно ?... или ? (принципа е подобен на делкото ама май не е точно делко)
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Бобини се води! пунтото няма делко както и доста от италянските автомобили.относно за почукването иди замери хлабините на разпределителния вал ако всичко е точно значи някой повдигач е здал багажа

      Коментар


        #4
        колата ти не е със повдигачи.реголирането се прави със пулове.когато махнете капака зада мерите хлабини огледаите обстоино гърбиците на вала.да има проблем с него при твоита кола е голяма рядкост.но преди две седмици имах такъв случаи.
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          Блока с бобините май е безконтактно делко.Като се свали,има един О-пръстен (около Ф30 мм.) който съм сменял,че пускаше масълце. Но какво се върти откъм разпределителния вал,не съм гледал.Дали е възможно да стърже нещо (да има биене ) тъй като си сложа пръста върху блока с бобините,се чувства почукването.

          Коментар


            #6
            и на мене вала ми е износен и чука но си карам така
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              bmahob написа:
              и на мене вала ми е износен и чука но си карам така
              бе като са замисля маи и мойта болка ще да е от там чува се едно цъкане ... като загрее и затихва и почва да се чува по леко , мислех ,че е клапан ама явно не е , пък има сила да набира на 3 та изпъва до 100-120 ... се тя оптисал сам го тоз двигател , ше го карам до де пукне.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Fiat_Punto11 написа:
                bmahob написа:
                и на мене вала ми е износен и чука но си карам така
                бе като са замисля маи и мойта болка ще да е от там чува се едно цъкане ... като загрее и затихва и почва да се чува по леко , мислех ,че е клапан ама явно не е , пък има сила да набира на 3 та изпъва до 100-120 ... се тя оптисал сам го тоз двигател , ше го карам до де пукне.
                има да караш още доста време Fire двигателите несе чупят лесно

                Коментар


                  #9
                  JacK`DanielS написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  bmahob написа:
                  и на мене вала ми е износен и чука но си карам така
                  бе като са замисля маи и мойта болка ще да е от там чува се едно цъкане ... като загрее и затихва и почва да се чува по леко , мислех ,че е клапан ама явно не е , пък има сила да набира на 3 та изпъва до 100-120 ... се тя оптисал сам го тоз двигател , ше го карам до де пукне.
                  има да караш още доста време Fire двигателите несе чупят лесно
                  личи си гадината понесал е всичко което може да му случи ... :s , прегряване , пукане на гарнитура,пълнене на цилиндрите с вода (следствие на което е отварян, след затварянето се появи цъкането и разход на маслко доста огромен които несам го решил ),...катастрофа (без засягане) друго немога се сетя ко му се е случило , а оставал е без масло ...и по време на завои и ниски обороти почва му святка дачика за налягането на маслото но не умира инат двигател (Просто късмета ми бил такъв , да прегрее понеже нямаше уред за температурата "S" (вече има ама кел фаида)модел каквоо да ги праиш.И след прегряването се трагна по мъките и научих толкова много за моноижекционния двигател и електрониката му и се двуомя дали да си сложа след време , пак същия Мотор или да присаждам с електрониката 1.2 MPI 75 коня.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар

                  Working...
                  X