Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с управлението на айрбеците и къде е предпазителя му

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с управлението на айрбеците и къде е предпазителя му

    Колеги,след сваляне на волана ми скъсах лентовия кабел който е навит на една конзолка.Смених го и сега всичко е наред по веригата,но лампата за аларма на айрбеците на таблото продължава да си свети постоянно,а преди светеше като дам на контакт и като запаля си угасваше.Възможно ли е да е изгорял предпазител и къде се намира?Инъче с рестарт на ЕКУ-то не става нищо.Мерси предварително.За колата предполагам се сещате от подписа ми FIAT BRAVO1,6 16 97-ма.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    #2
    Отиваш на диагностика за да ти изчистят грешката

    Коментар


      #3
      ThE_PuNiSHeR написа:
      Отиваш на диагностика за да ти изчистят грешката
      А дали има грешка в управлението или може да е изгорял предпазитела който мога да сменя лично без да давам пари за диагностика?
      FIAT BRAVO 1.6
      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

      Коментар


        #4
        грешка е !!!с диагностика се оправя !
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          ivan_dice написа:
          грешка е !!!с диагностика се оправя !
          Добре благодаря Ви отивам да видя и ще пиша какво е станало.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #6
            кола

            някой е направил грешка като е дал на контакт а буксите не са били сложени и излиза че се е отворил диагностика му е майката
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колеги ходих на диагностика и си играха с едни схеми замервания и не можаха да направят връзка с управлението на айрбеците.Мериха там на буксата на самото управление и трябвало да има 12 волта на 13-ти и 15-ти изход.Само че на 13-ти няма и казаха,че повече не могат да рискуват без точната схема,защото имало опасност да се отворят.И така до кривата круша.Дали да отида при друг утре да пробвам да ми направят връзка с управлението или някой ако има такова управление за 2 айрбека да направим проба дали ще работи с него.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #8
                кола

                как ше се отворят ако няма удър трябва всичко да е мокро или счупено смени майсторите нали не си пипал централата не е мокра или подобно търси някъде по кабелите и на диагностика да исчистат грешката
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  как ше се отворят ако няма удър трябва всичко да е мокро или счупено смени майсторите нали не си пипал централата не е мокра или подобно търси някъде по кабелите и на диагностика да исчистат грешката
                  ОК Ще пробвам другаде.Ама наистина и аз така съм чувал че даже от статично електричество може да се задействат пиропатроните.А за управлението нито е мокро нито нищо.Като ново е и до последно работеше.Ще видя при друг дали може да направи връзка на управлението с компа.
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    нали буксата беше някъде при жабката нявряна с ЖЪЛТ кабел а схема чак толкова не е необхадина в началото да не е прави проблем и по буксите на диагностика показва кой датчик /аербег не е в изправност
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      нали буксата беше някъде при жабката нявряна с ЖЪЛТ кабел а схема чак толкова не е необхадина в началото да не е прави проблем и по буксите на диагностика показва кой датчик /аербег не е в изправност
                      Ами там където ходих не можаха да направят връзка,а буксата си е същата,но тяхният комп не можа да се свърже с управлението.Те ме питаха дали е изключен имобилайзера и такива работи.Просто трябва да отида другаде и ще го направя,но ще е след новата година.Мерси много за напътствията и весело посрещане на новата година.
                      FIAT BRAVO 1.6
                      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                      Коментар

                      Working...
                      X