Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Балансиращи валове на sedici

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Балансиращи валове на sedici

    Време е да сменям всички ремъци.Посъветваха ме да не слагам ремъка на балансиращите валове за да тръгне повече.Верно ли е ?
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    #2
    Доколкото са ми казвали потърпевши - никаква разлика във вървежа, но получаваш бонус вибрации при определени обороти :D
    Пауър из нотинг уитаут гума
    Cinq 16v , Delta 1 2.0

    Коментар


      #3
      Re: Балансиращи валове на sedici

      matey написа:
      Време е да сменям всички ремъци.Посъветваха ме да не слагам ремъка на балансиращите валове за да тръгне повече.Верно ли е ?
      Не е!

      Коментар


        #4
        Тръгва повече. Ако си на писта с 8000 оборота.За нормалното каране по-добре с балансиращите.

        Коментар


          #5
          jamie написа:
          Тръгва повече. Ако си на писта с 8000 оборота.За нормалното каране по-добре с балансиращите.
          Според специкацията за този двигател (с балансиращи валове) тяхната полза идва когато колата прехвърли 4000об/минТа тогава влиза в един не балансиран режим и именно за това се въвеждат тези валове.Така че ако си решил да караш при 8000об/мин то точно тогава ще ти трябват тези валове иначе силите без тех в двигателя са доста големи.Те се въртат обратно един на друг със скорост двойна на коляновия вал (представете си със 16000 оборота 2 вала какъв е звука - който го е чул не го забравя!! ).Не случайно са там!
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Споделям мнението на Jamie На мойта бегачка валовете все още се въртят

            Alfa 145 QV Turbo
            Fiat Brava JTD '01

            Коментар


              #7
              BO написа:
              jamie написа:
              Тръгва повече. Ако си на писта с 8000 оборота.За нормалното каране по-добре с балансиращите.
              Според специкацията за този двигател (с балансиращи валове) тяхната полза идва когато колата прехвърли 4000об/минТа тогава влиза в един не балансиран режим и именно за това се въвеждат тези валове.Така че ако си решил да караш при 8000об/мин то точно тогава ще ти трябват тези валове иначе силите без тех в двигателя са доста големи.Те се въртат обратно един на друг със скорост двойна на коляновия вал (представете си със 16000 оборота 2 вала какъв е звука - който го е чул не го забравя!! ).Не случайно са там!
              Публикувай спецификациите моля !

              Коментар


                #8
                Още малко инфо:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...E0%EB%EE%E2%E5

                Коментар


                  #9
                  Един приятел караше без този ремък, колата му си работеше но бързо му се разбиваха тампоните на двигателя и след втората им смяна си сложи пак ремъка.
                  PUNTO 1.1 94г.

                  Коментар


                    #10
                    не слу4аино са там валовете
                    punto gt

                    Коментар


                      #11
                      mashata написа:
                      не слу4аино са там валовете
                      Да, още повече, че при тунинговането на тези мотори, тези валове не се елиминират!!!

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за помоща.Смених всички каиши и една ролка.Струваше ми 210лв.Оказа се,че ремъка на въпросните валове го няма и затова над 5000об се получават вибрации.Сега всичко е наред.Преди ограничителя изключваше на 7300,а сега на 7100.Но все пак наказах едно GTI на 400м.,което е мнооооого добре.
                        Octavia RS
                        Evo 10-служебната играчка.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, според мен ако нямаше нужда от тези и които и да било чаркове по двигателя - те нямаше да са там!Някой "майстор Вуте" пак се опитва да се изкара по умен и досетлив от екип автомобилни инженери!
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар

                          Working...
                          X