да ще се пробвам пък да видим )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не ми уплътняват свещите
Collapse
X
-
FIAT 125s написа:Нистина не развивай на топла глава. По принцип при втулки ,тръби при нагряване вътрешния отвор се оголемява ,но при главата е точно обратното. Освен това при нагряване алуминия по-лено "повлича’ и може да скъсаш или замажеш резбата.
Коментар
-
jamie написа:FIAT 125s написа:Нистина не развивай на топла глава. По принцип при втулки ,тръби при нагряване вътрешния отвор се оголемява ,но при главата е точно обратното. Освен това при нагряване алуминия по-лено "повлича’ и може да скъсаш или замажеш резбата.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
velko_sz написа:Peter e прав, които невярва да пробва и ще се убеди125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
peter е прав за това което е показал, но колега 125 - пишеш абсолютна глупост Без да се засягаш.ПП: Поради известни неясноти си позволявам да цитирам по-подробно:Та колега jamie това се опитвах да кажа че при масивни детайли става обратното на втулките(примерно отвор в дебела планка и по-големичка като размер при нагряване отвора свива).
Коментар
-
Как тогава колега бихте описали процеса на набиване на сухи ризи при ремонт на двигател ? Примера е прост, несвързан със свещите но е показателен - детайла е масивен достатъчно (двигателен блок).[/quote]Ами не се засягам естествено :D ,това че си спорим смятам по приятелски.Та това което аз знам за набиването на ризи е че те се охлаждат преди да се вкарат в блока(т.е. не се натоварва температурно масивния детайл а цилиндровата втулка)А бях казал че ДА втулките при нагряване се разширява вътр.отвор съответо и външния диаметър,а при охлаждане обратно.Това което бях писал го написах защото практически ми се е случвало, и бих се опитал да го обесня но с думи незнам дали ще се получи(трябва да го начертая),но понеже нямам скенер после дa кача чертежа... ,ще трябва да го чертая на компа в което не съм особено добър. Надявам се колегата adashe да не се сърди че му пълним темата.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
adashe написа:нека да има... все нещо ще се научи
Коментар
-
Колега Адаше, според мен произхода на проблема може да е по две причини. Едната е накриво завита свещ. Това не е трудно да се установи. Другата е, че може пъва свещ да е с втулка. Това помръдване и затягане ми прилича на такова. Не е страшно ако са разбити резбите, правят се втулки.Трудното е да уцелиш майстор. Аз на твое място щях да се консултирам във Ванто трейд. Пиши за разрешаването на проблема, от полза ще е за други. Успех.Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан
Коментар
-
Та рекох да напиша аз как се справих с проблема.И на трите цилиндъра като се стечеше масло от капаците на клапаните забелязах балончета от около свещите,това явно беше подсказващо за случката която ми се случи на 30 декември.(никой да не си прави колата по това време!!! :D )Реших да си сменя свещите и на завиване на първата нова още ,тя превъртя.Та решението направих алуминиева втулка с външна резба М18 и вътрешната за свеща естествено М14. Разпробих старата резба с свредло мисля че беше 16.5мм(за всеки случай питай някой стругар),това много внимателно като бях седнал на двигателя . Нарязах после новата резба с метчик и удължението на гидора.Обаче бях си направил предварително един преход от тръба, на която единия край с диаметър колкото тръбата на прахосмукачката а другия за шлаух 8-10 мм.Вкарах го през отвора за свеща и обиколих навсякъде в цилиндъра и най-вече по ръбовете м/у буталото (което беше малко над средно положение но не в ГМТ) и цилиндъра.После навих втулката в/у свеща. Намазах резбата на втулката с лепило за резби на Локтайд(скъпичко е а трябва само две капки,хубаво че един приятел имаше) и след това я навих в главата.Колата я запалих на следващия ден и след това ми се е налагало само веднъж да развивам свеща и нямах проблем.П.С. Съжалявам че се забавих с отговора,дано да е от полза.П.П.С.Може преди да завиеш втулката да запалиш колата ако има останала стружка да излезе,въпреки че при мен нямаше останали. :D125s/1600ccm/100ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар