Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със СКОРОСТНАТА кутия-трудно се превключвата предавк

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със СКОРОСТНАТА кутия-трудно се превключвата предавк

    Колеги трудно се превключват предавките (страшно трудно) при запален двигател? моля ако някой знае защо да ми обясни защото съм далече от тази материя , благодаря предварително!!!

    #2
    Ако при загасен двигател се сменят лесно то значи съединителя е за смяна.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      кола

      може да има пренатегнато жило на съединителя може и проблема да е от жилата или лостова система зависи кактва е колата или от маслото като е студено се згъстява
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        да при незапален двигат се сменят лесно , но когато го запаля става мъка от 2 дни и даже я спрях да я карам Браво 1.4 , ами колега Vladim май си прав защото скоро имах прищракване на съединителя , но се оправи , а можете ли да ми кажете за съединител от къде да си намеря, можели през интернет защото тука в буквален смисъл дерат кожи , искат ми 300лв за целия + труда, а за съединителя ми искат 220лв , струва ми се много , и лошото е че съм от малак град сега живея тук и избора е почти нулев гр.Исперих обл.Разград.благодаря колеги отново!

        Коментар


          #5
          Съединител може да си поръчаш от www.axm-auto.com ще ти го доставят с куриер, а ако кажеш че си от форума на фиат има и 10% отстъпка. Пробвай първо да си натегнеш жилото ако съединителя ти отлепя много ниско.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Я н апърво време пробвай да си регулираш съединителя - ако ти отделя чак долу се получава този ефект.Трябва да отделя в средата за да ти се включват скоростите леко.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Не си първият, нито последният с този проблем. Тази година бая народ се оплакаха в различни теми, някои смених(ме)а излишно или не съединител-комплект. Най-вероятно жилото ти е за смяна или регулиране, това е първото, което трябва да направиш.Само да отбележа и това, че аз си прецаках клемите на акумулатора от многократното му сваляне, за да регулирам жилото на съединителя. Така че внимавайте, не ръчкайте много с отверката, за да разтворите клемите. Прецаканите клеми (най-вече плюсовата) се сменят доста трудно, защото почти няма оставена резервна дължина.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                На тези с 1.4 няма нужда да се сваля акумулатора, поне при мен е така. С две ключета 10 си го регулирам (при мен е за смяна отдавна и тази процедура я правя вече всеки ден).
                Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                Коментар


                  #9
                  sorry no nqqm fonetika da v saedinitelq e problema i az sam karal endo bravo i beshe ujas sas 2 te race i neshtqha d avlizat beshe zaminal i takaМожеше все пак да ползваш вградената кирилизация на форума, тожа не те извинява, че нямаш на твоя комп. Когато пускаш ново мнение е написано с големи червени букви, и това ли не видя?

                  Коментар


                    #10
                    Имам точно този проблем - трудно превключване на скорости (винаги, без значение дали е запалена или не колата). Подозирам жилото (съединителя е на 10 000км, валео). Лесно ли се сменя (и как се прави това нещо, от къде минава за да стигне до педала в купето), с подръчни материали, или трябва нещо по-специално да се направи? Засега ще го натегна, но щом веднъж се е отпуснало, значи вече е за смяна и ще става все по-зле. Колата е дедра, но под капака е 1:1 с мареата с този двигател.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Така, преди малко си оправих жилото. Обаче... беше прекалено лесно, и според мен има нещо съмнително. Където е закачено жилото, има едно голямо (гумено може би) тампонче, което цялото се върти (зедно с гайката и шпилката, на която е завита), и така се регулира. Трябва ли да се притеснявам, че го врътках на ръка без никакво усилие?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Според мен колега не трябва да се притесняваш. Аз имах подобен проблем. Не можех да включа задна. Хванах болта на жилото и да издърпах леко да освобори гайката, след което й навих един оборот и всичко беше чудесно. Според мен не би трябвало да ползваш ключета освен ако жилото ти не се напълнило с мизерия в кожуха.
                        Skoda AMfabia 1.2 12v
                        exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                        Коментар


                          #13
                          само че на мен болта ми се въртеше заедно с гайката и все пак се регулира (с 4-5 оборота)
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            не се върти болта. убъркал съм рейса
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Момчета много Ви благодаря за мненията!и извинявайте за късния ми коментар.Съединителя целия го смених !СЪВЕТ ОТ МЕН,КАТО ЧУЕТЕ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ НЕ ЧАКАЙТЕ И НЕ ХАЙТЕ,ВЕДНАГА ПРИ МАЙСТОР АМА МАЙСТОР КОЙТО РАЗБИРА, ЧЕ АМАН ОТ ГЛУПАЦИ,АКО БЯХ ПОПАДНАЛ НАТОЧЕН МАЙСТОР ЩЕШЕ ДА МИ ИЗЛИЗЕ 40 ЛВ А ТАКА ПЛАТИХ НАД 200ЛВ, ТАКА ЧЕ КОГАТО РАЗБЕРЕТЕ ЧУЕТЕ НЕЩО НЕ ДОБРЕ ВЕДНАГА ПРИ МАЙСТОР!

                              Коментар

                              Working...
                              X