Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Т-н на алум.конзола на мотора-Мареа 1.8 16?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Т-н на алум.конзола на мотора-Мареа 1.8 16?

    Имам питане относно смяната на въпросния тампон!Имали някой опит с това, трябва ли да се смъква целия алуминиев детайл(ремъци и тем подобни) или може да се избие и смени на място!Ето една снимка въпросния тампон е номер 2.Надявам се да се сменя на място , защото иначе не ми се мисли Мерси предварителноедит:Ако на някой му е удобно нека хване щангата близо до този тампон и да разклати ляво/дясно(използвайки сила) да види дали има ход настрани или не мърда.Ако не мърда при вас значи моя е за смяна
    Прикачени файлове
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Колега, моя тампон също е за смяна. И моя тампон много се клати. Обаче за смяната...Малко гадно ще стане смяната на място, но пък да се свали целия детайл. Аз си купих нов тампон, но още не съм го сменил. Май ще трябва да се избива на място. Но как?
    Bravo 1.8 16V GT ex.
    Fiat Croma 1.9 16V mjet

    Коментар


      #3
      Мда, за това пуснах темата за да ми се изясни и на мен
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Re: Т-н на алум.конзола на мотора-Мареа 1.8 16?

        dimmX написа:
        Имам питане относно смяната на въпросния тампон!Имали някой опит с това, трябва ли да се смъква целия алуминиев детайл(ремъци и тем подобни) или може да се избие и смени на място!Ето една снимка въпросния тампон е номер 2.Надявам се да се сменя на място , защото иначе не ми се мисли Мерси предварителноедит:Ако на някой му е удобно нека хване щангата близо до този тампон и да разклати ляво/дясно(използвайки сила) да види дали има ход настрани или не мърда.Ако не мърда при вас значи моя е за смяна
        Смяната на този тампон е най-добре да стане на място и може да стане, но иска специална скоба, която е добре да се изработи предварително!Представлява тръба, 2 пъти по-дълга от широчината на самия тампон, която е затапена от едната страна с 4-5мм дебела ламарина, на която е направен отвор в средата... може и готова шайба!Вътрешния диаметър на тръбата е по-голям от диаметъра на тампона, така, че той да може свободно да влиза вътреПрави се още една такава чаша, но с външен диаметър с около 0.5мм по-малък от диаметъра на тампона и дълбочина колкото широчината на тампонаВече схващаш идеята.... двете чаши се поставят от двете страни на тампона, като през тях и отвора на тампона се прекарва болт с гайка - навиваш болта в гайката и тампона се измъква в чашата!По същия начин се набива и новия тампон!

        Коментар


          #5
          Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Ухааа, благодаря ви колеги Сега вече ми е ясно за кво иде реч!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              kaci написа:
              Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.
              Малко повече инфо за универсалните втулки на Powerflex може ли?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                kaci написа:
                Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.
                Малко повече инфо за универсалните втулки на Powerflex може ли?
                Сваляш прикачения файл,намираш подходящите за твоя мотор размери и поръчваш.

                Коментар


                  #9
                  Колега kaci с ножовка ли ряза втулката?Тука в село никой не е сменял такъва тампон Нямам намерения да се учат на мойто Марче
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    С нестандартен (доста тесен-около 7-8мм.) лист от ножовка. За по голямо удобство леко повдигнах с крикче мотора и при свален разширителен съд не беше кой знае колко неудобно.Това е за петцилиндровия мотор-при теб трябва да има доста повече място и нещата да станат с по малко псувни.

                    Коментар


                      #11
                      Отново за прословутия тампон!Имам едно питане. Възможно ли е при слизане от бордюр, ляв завой и най вече при остър десен завой (при което, дясната страна олеква), да има едно неприятно пукване, чукване от тази щанга!? От доста време се чудя, какво изпуква в дясно . Следващата седмица ще се преглежда предницата и евентуално ще се сменят носачи.Защо питам?Преди малко натиснах болта, който минава през тампона (този който е към двигателя) така поддаде, че щангата чука в алуминиевото тяло в който е набит тампона! Има следи от удари по алуминиевия детайл и по самата щанга. Възможно ли е пукането да идва от там!?Нямам обяснение дали това, което локализирах и установих е причина колата да изпуква при при горе описаните ситуации.
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Пукането изчезна след смяната на носачи и биалетки Ако може някой да снима щангата на мотора, понеже моята ми се струва усукана(изкривена). п.с. Утре ще кача снимка
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар

                        Working...
                        X