Колеги, понеже не спирам Фичо, го карах и в двата най-проклети дни в София - и в петъка, и в неделята в големия сняг и студ. И в неделя вечер в студа какво разбирам, клаксонът ми не работи, ама гък не може да каже. Според мен е замръзнал, но миналата година в студовете нямах такъв проблем... Някой може ли да каже как да отстраня проблема, случвало ли ви се е такова нещо. Колата е Пунто 1996 г. , най-семплата модификация 55 магарета.Благодарско и безаварийна!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клаксона
Collapse
X
-
кола
освен а го свалиш да видиш как е намира се 2 бр в бронята около халогените -все еднотук №4 и№5 това е клаксона отваряне с /интернет ехплоераЦък!
-
Явно никой няма подобен проблем, фиатът ми още е "ням", вече се съмнявам, че е от студа. Отворих днес по светло капака, не видях да има лед там, въпреки че то е достатъчно и малко водичка да има.Да не би пък нещо по електрическата система да е изгоряло? Колеги, помагайте, че не ми се ходи в сервиз за клаксон :D Първо ще ми се смеят, а после ще ме оберат за дреболияСтояха зверчета
Около плета
В тях стреляха
И те умираха
Коментар
-
Пробвай. Хвани някой да "натиска копчето", а ти премери с уред дали идва напрежение до клемите на бибитката. Ако нямаш уред става и с лампа на 12V. Ако светне лампата, значи проблема е в самата свирка.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
аз имах точно този проблем 1 към 1 само че беше миналата зима оказа се изгорял бушон и 2 клаксона и едни тромби ( който бяха вързани към клаксоните) мъка !1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Колеги, проблемът е решен! Мерихме бушони, гледахме кво ли не - бре има си ток! Отчаях се, оплаках се на приятели и те веднага познаха диагнозата - едната от клемите, които са в самия волан, се беше откачила. Свалихме пластмасовото капаче на волана с тънка отвертка, свързахме клемата с кабелчето и готово - всичко половин минута! Лесен проблем, ама де да знаеш! Това чудо може да се свие от студа и да се откачи или просто да падне, ако по-силно ударите клаксона с длан. Та ако някой има проблем с клаксона, да не бърза да си мисли, че задължително го е закъсал с бушони, кабели, тоци и електроники...Хубави празници и безаварийна!Стояха зверчета
Около плета
В тях стреляха
И те умираха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар