да бе - как да те посъветваме, като не знаеме цената? принципно това е най-неудачния мотор на фиат последните године - по средата на живота на модела го сменяват с 1,2 16V. ако искаш малолитражка - е по-добрия вариант.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възнамерявам да купя Fiat Bravo 1.4
Collapse
X
-
По принцип за младо момче 1.4 80к.с. ще ти дойде слабо.Но иначе, ако е на тези километри и е запазена,след като я провериш на компа и огледаш вала както казаха колегите - взимай.Моята ми я докараха 2005г.подбрана на 89000км.,карам я само със Селения голд,минал съм 70000км,и освен масла,филтри и външните дръжки на вратите/орг.изгарят от слънцето/ друго не съм сменял.От декември карам и новото Браво,но с тази на се разделям.Успех с покупката.
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
Здравейте! Aз съм пресен във форума и съм в дилема относно тези колички. От 2 години карам перфектен друг автомобил(2г = общо 130лв ремонт), но старичък (91г.) и най - вече - 50 коня, а ми се налагат пътувания Варна - София и обратно. Та се оглеждам напоследък за Браво -та. Бих искал да помоля за всякакви впечатления от машинките и наистина ли "се чупят много лесно", както казват хората? Един конкретен модел оглеждах - 97г, 1.4, 12v, 80кс. 147 000км - усетих, че не го препоръчвате пред 1.6, но в сравнение с 50кс, предполагам бих усетил сериозна разлика? Километрите много ли са му и какво би следвало да се смени в този случай? И най-вече - на дълъг път как се държат машинките? Благодаря предварително!
Коментар
-
Щом основно ще се кара на дълъг път, вообще не се занимавай с 1.4. И без друго крие много рискове този ДВГ. Най-малкото преди покупката трябва да му се свали капака и да се види вала, не само през отвора за наливане на масло. Която и да вземеш, поддържаш ли я ще е добре, само гледай да е читава.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар