Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зимни въпроси :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dzvera написа:
    Колега,не разбирам,ама не съм съгласен...Според мен всички коли,на които не дърпаш смукача,са замислени именно да палят със завъртане на ключа.
    Едно е да са замислени, друго е да са нови и напълно технически изправни. То и при старите дизели с едно подгряване може да запали, но много хора греят по два пъти. И аз мога да запаля от първият път, но винаги завъртам един път за 2сек. и след това паля защото от вторият път пали веднага, ако не го направя това първият път трябва да въртя 20сек. за да запали. Вярно не е фиат, но това няма значение.

    Коментар


      #17
      Моите уплътнения ги мажа с глицерин от аптеката.Доста зими вече нямам никакви проблеми.Преди това съм ги мазал с какво ли не,но глицерина е с най-голям и траен ефект.За трудното палене има куп причини,както споделиха колегите-по интересно е,защо гасне след като е загряла.
      PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
      Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

      Коментар


        #18
        Днес в София около 6.00 ч. беше -16 градуса,врътнах два пъти (по малко) и след като запали потеглих веднага без да я чакам,както правя винаги (беше почистена) Възможно ли е нещо да се прецака от моментално потегляне!?!
        FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
        FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
        LANCIA Ypsilon Elefantino blu
        http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
        http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

        Коментар


          #19
          Immortal написа:
          Това с нулирането на километража не ми харесва... Провери си клемите на акумулатора. При мен проблема се оказа именно там.Със ситна шкурка ги изтъркай добре и след като ги стегнеш ги намажи с грес.
          busho_101 написа:
          След като ти се е нулирал километража значи най-вероятно проблема е в клемите на акумулатора - или не са добре стегнати или за окислени. Това е и причината да ти гасне след това.
          Станахме двама При мен беше точно това, и колата гаснеше по кръстовищата като побъркана.Така и акумулатора не може да се зарежда, въпреки, че динамото работи добре.Едно хубаво почистване на клемите, стягане и смазване с грес ми решиха проблема.Залагам на това.

          Коментар


            #20
            Днес не успях да запаля сутринта при -13/-16 и последва покупка на нов акумулатор - 100лв. МонБат, преди няколко месеца замерихме акумулатора и човека който го мери ми каза, че най-вероятно ще трябва да си купя нов, но аз тогава самочага "той ще ме остави, ама аз него не " и ей го на днес си купих подарък за Коледа . Дано пали вече без проблеми, ще я видя утре сутринта.

            Коментар

            Working...
            X