dzvera написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зимни въпроси :)
Collapse
X
-
-
Моите уплътнения ги мажа с глицерин от аптеката.Доста зими вече нямам никакви проблеми.Преди това съм ги мазал с какво ли не,но глицерина е с най-голям и траен ефект.За трудното палене има куп причини,както споделиха колегите-по интересно е,защо гасне след като е загряла.PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
Днес в София около 6.00 ч. беше -16 градуса,врътнах два пъти (по малко) и след като запали потеглих веднага без да я чакам,както правя винаги (беше почистена) Възможно ли е нещо да се прецака от моментално потегляне!?!FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Immortal написа:Това с нулирането на километража не ми харесва... Провери си клемите на акумулатора. При мен проблема се оказа именно там.Със ситна шкурка ги изтъркай добре и след като ги стегнеш ги намажи с грес.busho_101 написа:След като ти се е нулирал километража значи най-вероятно проблема е в клемите на акумулатора - или не са добре стегнати или за окислени. Това е и причината да ти гасне след това.
Коментар
-
Днес не успях да запаля сутринта при -13/-16 и последва покупка на нов акумулатор - 100лв. МонБат, преди няколко месеца замерихме акумулатора и човека който го мери ми каза, че най-вероятно ще трябва да си купя нов, но аз тогава самочага "той ще ме остави, ама аз него не " и ей го на днес си купих подарък за Коледа . Дано пали вече без проблеми, ще я видя утре сутринта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар