Взех употребяван катализатор. Изглежда чудесно визуално, но ми се иска да му направя за всеки случай една промивка. Това възможно ли е? И какви ефекти/проблеми/дефекти да очаквам? С какво да го измия от вътре (решетката изглежда безупречно). Дали ще се подобри с кореселин, или само с вода... изобщо какво мога да му направя за да се "поизчисти"? Така и така е свален, поне да мине профилактика ако е възможно преди монтажа му.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
профилактика на катализатор - възможно ли е?
Collapse
X
-
re
Колега, не си прави експерименти да го обработваш с някакви химикали и разредители, защото може да останеш неприятно изненадан от последствията. Достатъчно е при някой по-дълъг преход да покараш 50-100 километра със скорост 100 - 120 км./ч. за да се издуха от някакви боклуци ако има налепени по мрежичките. Поздрави и успех с монтажа!
Коментар
-
Благодаря (точно за твоят става въпрос ). Утре отивам да го сложат. В другия форум казаха че на газ като карам, ще се прочисти от по-дълъг трип (както и тук ме съветвате), така че няма да му правя нищо."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
еми най-малката причина е да не ми бучи каручката (както е сега) друго, което за мен е доста по-важно, е че няма да се нарушава газоразпределението от липсата на катализатора (по-ниско въздушно съпротивление)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Темата за катализаторите е дъвкана много пъти, идеята им е да предпазват околната среда, но с премахването им няма последствия върху мощността, нито повече, нито по-малко. Най-доброто за прочистване на катализатора е високи обороти за по-продължително време, петдесетина километра са достатъчни при 4К-4500 об.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
е добре де, казваш че няма разлика в мощността, хъм... доколкото съм запознат, изпускателната система е сметната за определено съпротивление на изходящите газове, което оказва катализатора, защото все пак не е права тръба. Като вървя о пътя на логиката, и като знам на моят двигател как са му застъпени фазите, сега с празното гърне би трябвало да се изпразва по-бързо и да изхвърля и малко от новата горивна смес (увлечена от изходящите газове, които напускат цилиндъра по-бързо от предвиденото) - много лошо! Греша ли?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:е добре де, казваш че няма разлика в мощността, хъм... доколкото съм запознат, изпускателната система е сметната за определено съпротивление на изходящите газове, което оказва катализатора, защото все пак не е права тръба. Като вървя о пътя на логиката, и като знам на моят двигател как са му застъпени фазите, сега с празното гърне би трябвало да се изпразва по-бързо и да изхвърля и малко от новата горивна смес (увлечена от изходящите газове, които напускат цилиндъра по-бързо от предвиденото) - много лошо! Греша ли?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар