Вчера като се прибирах и на 50 м от дома ми светна проклетията, просто бях намалил, след това угасих и пробвах на няколко пъти да запаля, палеше, но не угасваше лампата и двигателя не работеше нормално, поизчаках малко 2-3 мин и след това всичко се оправи. Като я пусна по инерция пак се получава този проблем. Още като я купих я закачих на комп и той даде грешка в температурния датчик и затова го смених. Термостата не ми създава проблеми имам си парно и си отваря и затваря нормално. Това ме мъчи вече втора зима.Вижте какво намерих: Intake air temperature sensor Intake air temperature is measured by temperature sensor (B) located on the butterfly valve case. This sensor consists of a plastic case on which is located the reactive element (1), which consists of a resistance (N.T.C.) that varies in inverse proportion to temperature. If temperature is between 15° C - 30° C, resistance is 3.3 -1.5 kQ. If temperature is about 80° C, the resistance is 0.280 - 0.360 Q. Terminal 13 of the ECU (A) supplies terminal 1 of sensor (B); the circuit is earthed from terminal 2 of the sensor to terminal 27 of the ECU. When the sensor is disconnected, the ECU supplies a voltage of 5 V. With the sensor connected, the supply voltage alters according to temperature (internal sensor resistance). Recovery When the air temperature sensor is short-circuited (d.c.) or circuitis open (a.a), the ECU receives implausible signals, i.e.: - d.c. sensor: air temperature > 128° C - a.c. sensor: air temperature < -50° C In these cases, the ECU implements a Recovery strategy which takes an air temperature of 20° C as a reference. това е от: Bravo_Service_Manual_Part_1.pdf страница 134 Само там не съм бутал, т.е. датчика за температурата на въздуха. Мисля най-напред да я кача на компа, после да меря и накрая да почистя, ако пак не се оправи ще се насоча към смяна.На ясно ли е някой как работи системата? Аз разсъждавам така: компа си проверява данните от температурния датчик на антифриза и данните от температурния датчик на въздуха, следи и положението на педала и тогава си определя дозирането на горивото. Когато отпусна педала той минава на празен ход, ако някой от двата температурни датчика го лъже той не дозира правилно. Дали съм прав?И още нещо ме смути при прегледа на документацията, говорят за температурен датчик на въздуха при инжекциона и за такъв във въздушния филтър, къде е той всъщност?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за проблема със светенето на инжекциона при студено врем
Collapse
X
-
Колега аз имам същия проблем като твоя .Сменил съм и двата датчека ,синия който е за онжикциона и на входящия въздух който е на всмукателните колектори тъий като на диагностика изписа грешка Р0105 и пак същата работа.Майстра вдига рамене и се чуди от какво друго е.Ако някой може да ни посъветва предварително му благодаря.
-
dan_06 написа:Колега аз имам същия проблем като твоя .Сменил съм и двата датчека ,синия който е за онжикциона и на входящия въздух който е на всмукателните колектори тъий като на диагностика изписа грешка Р0105 и пак същата работа.Майстра вдига рамене и се чуди от какво друго е.Ако някой може да ни посъветва предварително му благодаря.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
pugsy написа:Това ти е температурен датчик за постъпващия въздух.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
tedynaidenov написа:Колега вземи един мултимер и го провери! В първия документ който си показал е показана зависимоста м/у температурата и съпротивлението - мери и виж какво е положението. Ако е дал фира, ще ти дам един втора ръка.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:tedynaidenov написа:Колега вземи един мултимер и го провери! В първия документ който си показал е показана зависимоста м/у температурата и съпротивлението - мери и виж какво е положението. Ако е дал фира, ще ти дам един втора ръка.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Днес смених термостата, след очакваните проблеми с махането на проклетите скоби и доста време за обезвъздушаване, сега колата се държи съвсем като истинска. Стария термостат не затваряше до край. Сега си ми държи оптималната температура, лампата не свети и парното е фантастично.Благодаря на всички отзовали се и най-вече на SanDsTorM.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар