Капачките на всички модели Фиат Браво/а, без изключение, са 1.0 Бар Ако в колата си Фиат Браво/а имате капачка за по-ниско налягане - то тя със сигурност не е за вашата кола. Номер на капачката - 46556737 Капачката която в сайта на Христо излиза 0.7 бара - изобщо не отговаря на този оригинален номер.
На мен пък ми отговаря.
Как точно търсиш, че разбираш, че ти отговаря ? Ако първо си въвеждаш ВИН-а в ЕПЕР, после си намираш капачката, и виждаш номера и, после въвеждаш номера в сайта на ХРИСТО, то искам да ти кажа , че това е грешно! Помисли какво би станало ако в сайта на Христо да речем срещу този номер който виждаш, той е въвел че това е номер на заден мост комплект за Ивеко Дейли ? Може от завода колата да е излязла с капачка на 0.7 бара, но естеството на темата изисква да се намери капачка като резервна част по номер. Така че ако се спазва каталога, е редно да се вземе капачка 1.0 бар. От там нататък - може да си вземеш както 0.7, така и 1.4, никой никого не може да спре. Може дори и без капачка да се кара. Или с капачка без клапан също става. Ти в сайта на Христо можеш да срещнеш и капачка за Браво на 1.4 Бара, ама това е за специфични модели - например 2.0 за южна америка, 1.6 за Израел, и разнни е такива измислици-премислици. За нашите условия капачката следва да е с клапан отварящ се при налягане от 1 бар.ред.: Сега проверих, да не говорим че тази капачка от 0.7 той си я е въвел навсякъде почти, и за моя двигател излиза че също трябва да е тя А пък че това не е вярно - вече мога да си заложа колата. Тая капачка 0.7 се използва в някакви модели , дето нямат нищо общо с Браво/а, освен марката. Та така за капачките...46556737 - 1.0 Бар. Това е.
Както толкова те интересува дали ще отвори на 0.7 или на 1 бар?
интересуваме разбира се, ако системата е за 0.7 бара а не отваря до 1 бар значи ште се образува излишно налягане в системата и може да избие отнякоя гарнитура или съединение
Не се притеснявай.Ти стигнеш ли до момента, в който ще разчиташ тази разлика от 0.3 бара да те спаси от евентуален проблем, който го описваш повярвай, че ще бъде късно.
Този клапан лятото почти винаги работи като се загаси автомобила. Особенно в големите горещини. Затова е важно да си е какъвто трябва.
Как точно търсиш, че разбираш, че ти отговаря ? Ако първо си въвеждаш ВИН-а в ЕПЕР, после си намираш капачката, и виждаш номера и, после въвеждаш номера в сайта на ХРИСТО, то искам да ти кажа , че това е грешно! Помисли какво би станало ако в сайта на Христо да речем срещу този номер който виждаш, той е въвел че това е номер на заден мост комплект за Ивеко Дейли ? Може от завода колата да е излязла с капачка на 0.7 бара, но естеството на темата изисква да се намери капачка като резервна част по номер. Така че ако се спазва каталога, е редно да се вземе капачка 1.0 бар. От там нататък - може да си вземеш както 0.7, така и 1.4, никой никого не може да спре. Може дори и без капачка да се кара. Или с капачка без клапан също става. Ти в сайта на Христо можеш да срещнеш и капачка за Браво на 1.4 Бара, ама това е за специфични модели - например 2.0 за южна америка, 1.6 за Израел, и разнни е такива измислици-премислици. За нашите условия капачката следва да е с клапан отварящ се при налягане от 1 бар. ред.: Сега проверих, да не говорим че тази капачка от 0.7 той си я е въвел навсякъде почти, и за моя двигател излиза че също трябва да е тя А пък че това не е вярно - вече мога да си заложа колата. Тая капачка 0.7 се използва в някакви модели , дето нямат нищо общо с Браво/а, освен марката. Та така за капачките... 46556737 - 1.0 Бар. Това е.
няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачка Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!
Колеги оплаквам се :ПРеди седмица закарах колата на майстор защото вдигаше градуси над нормалното и се оказа гарнитура на главата.След шлайфане и смяна на гарнитурата, минах 30 км. и днес пак се случи същото. Добре, че бях в града защото иначе не ми се мисли.След 3/три/ спирания за около 2 километра се прибрах вкъщи и сега се чудя какво да правя.Дали ремонта е некачествен/майстора кара коли само марка фиат и ланчиа и определено е най-добрия в града/ или пък има нещо друго?ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ ВИ, ЗАЩОТО КАТО МИ Е СЧУПЕНА КОЛАТА ВСЕ ЕДНО АЗ СЪМ БОЛЕН!!!
За да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v
няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачка Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!
тези дни ще ти направя показно на двата вида тапи (оригинална от морга и боклук от пазара) и ще видиш разликата
няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачка Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!
И коя е ситуацията, при изправен автомобил, която ще доведе до завиране на антифриза?
Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.
Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.
А аз да ти кажа с автомобил Фиат каран 2.5 години без работещ въпросен клапан.Как пък веднъж не се случи нещо?Успех.
Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.
А аз да ти кажа с автомобил Фиат каран 2.5 години без работещ въпросен клапан.Как пък веднъж не се случи нещо?Успех.
Така е, може и нищо да не се случи. Само че тук има една подробност Клапана не отваря, или стои отворен? Това е много важно. Защото по-добрия вариант все пак е да не отваря!
Коментар