maskarata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капачката на разширителен съд колко бара?
Collapse
X
-
-
BO написа:martez написа:BO написа:Както толкова те интересува дали ще отвори на 0.7 или на 1 бар?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:Как точно търсиш, че разбираш, че ти отговаря ? Ако първо си въвеждаш ВИН-а в ЕПЕР, после си намираш капачката, и виждаш номера и, после въвеждаш номера в сайта на ХРИСТО, то искам да ти кажа , че това е грешно! Помисли какво би станало ако в сайта на Христо да речем срещу този номер който виждаш, той е въвел че това е номер на заден мост комплект за Ивеко Дейли ? Може от завода колата да е излязла с капачка на 0.7 бара, но естеството на темата изисква да се намери капачка като резервна част по номер. Така че ако се спазва каталога, е редно да се вземе капачка 1.0 бар. От там нататък - може да си вземеш както 0.7, така и 1.4, никой никого не може да спре. Може дори и без капачка да се кара. Или с капачка без клапан също става. Ти в сайта на Христо можеш да срещнеш и капачка за Браво на 1.4 Бара, ама това е за специфични модели - например 2.0 за южна америка, 1.6 за Израел, и разнни е такива измислици-премислици. За нашите условия капачката следва да е с клапан отварящ се при налягане от 1 бар. ред.: Сега проверих, да не говорим че тази капачка от 0.7 той си я е въвел навсякъде почти, и за моя двигател излиза че също трябва да е тя А пък че това не е вярно - вече мога да си заложа колата. Тая капачка 0.7 се използва в някакви модели , дето нямат нищо общо с Браво/а, освен марката. Та така за капачките... 46556737 - 1.0 Бар. Това е.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
zvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапатаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колеги оплаквам се :ПРеди седмица закарах колата на майстор защото вдигаше градуси над нормалното и се оказа гарнитура на главата.След шлайфане и смяна на гарнитурата, минах 30 км. и днес пак се случи същото. Добре, че бях в града защото иначе не ми се мисли.След 3/три/ спирания за около 2 километра се прибрах вкъщи и сега се чудя какво да правя.Дали ремонта е некачествен/майстора кара коли само марка фиат и ланчиа и определено е най-добрия в града/ или пък има нещо друго?ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ ВИ, ЗАЩОТО КАТО МИ Е СЧУПЕНА КОЛАТА ВСЕ ЕДНО АЗ СЪМ БОЛЕН!!!За да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v
Коментар
-
Danchojn написа:zvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Коментар
-
[quote="Danchojn"]zvezdi написа:Danchojn написа:тези дни ще ти направя показно на двата вида тапи (оригинална от морга и боклук от пазара) и ще видиш разликатаFiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Danchojn написа:zvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Danchojn написа:Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар