Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прегоряла гарнитура на глава Bravo HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прегоряла гарнитура на глава Bravo HGT

    Моля ви да ми кажете каква може да е причината от изгоряла гарнитура на "ГЛАВАТА"(мисля че има смесване)-и колко струва ремонта,колата е БРАВО-2.0 20в.Мерси предварителноПозоволих си да променя заглавието на тематаМитко
    FIAT BRAVO 2.0 20v
    http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

    #2
    Прегряване на двигателя температура над 110 градуса. От какво е прегряла е друг въпрос. Всичко зависи какви поражения има по главата. Ако има неравности може да се наложи фрезоване, нова гарнитура+труд, като и трябва да се види от какво е прегряла колата. Това е една от причините. А защо мислиш че е прегряла? Мислиш, че има смесване или има?

    Коментар


      #3
      Може просто да и е дошло времето на гарнитурата, а не да "изгоряла". Разбира се това е най-безболезният вариант. На елементарен двигател сам съм сменал гарнитура на глава, не е философия, само инструмвнти да имаш и най-вече динамометричен ключ. Макар, че аз стягах на око и до ден днешен вече три година колата си ОК! Но това не го препоръчвам на никой, особено на HGT двигател!!!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Причината в повечето случаи е в "задкормилното устройство" :D :D :D :D тоест във водача :D :D :D
        АЛ.ПЕТРОВ
        FIAT PUNTO 1.2 8V

        Коментар


          #5
          Re: Прегоряла гарнитура на глава Bravo HGT

          team написа:
          Моля ви да ми кажете каква може да е причината от изгоряла гарнитура на "ГЛАВАТА"(мисля че има смесване)-и колко струва ремонта,колата е БРАВО-2.0 20в.Мерси предварително
          На мен гарнитурата ми беше изгоряла от прегряване. Бях дал колата на брата, докато си карал случайно видял, че температурата се вдигнала доста над обичайното, а перката въобще не включила, оказа се изгорял датчик сменихме го. Скоро след това и на мен ми направи същият номер за секунди ми вдигна рязко температурата, едвам я закарах до майстора. Сменихме гарнитурата и термостата, добре че главата не беше изкривена, щото там вече става мазалото... Гарнитура - около 30лв. беше майТермостат - 45лв. мисляРемонта - 60лв. (при познат)+ Смяна на антифриз и други дреболии, абе тая кушия ми излезна малко над 200лв.Искам да Ви попитам за мнение. След тази смяна на гарнитурата, някой ми казват, че трябвало натягане след 1000км. други казват, че не трябва, Вие как мислите?А и след тези смени, колата много бързо вдига температурата стои си винаги до средата, но не е вдигала повече от това. Това проблем ли е, ако е на какво се дължи?
          "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
          дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
          Brava 1.4 12V

          Коментар


            #6
            Re: Прегоряла гарнитура на глава Bravo HGT

            source написа:
            ....след тези смени, колата много бързо вдига температурата стои си винаги до средата, но не е вдигала повече от това. Това проблем ли е, ако е на какво се дължи?...
            Нормално, така трябва да е. Може да не ти е затварял преди термостата, а сега си с нов.
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              Re: Прегоряла гарнитура на глава Bravo HGT

              tonov написа:
              source написа:
              ....след тези смени, колата много бързо вдига температурата стои си винаги до средата, но не е вдигала повече от това. Това проблем ли е, ако е на какво се дължи?...
              Нормално, така трябва да е. Може да не ти е затварял преди термостата, а сега си с нов.
              Точно така! При повечето автомобили нормалната работна температура е 88 градуса. На толкова отговаря и средата на уреда ти (на 90). И признак за много добре работещ термостат е именно това че не загрява повече, и че бързо загрява до тази температура!
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                Както колегите казаха това е работещ термостат достига бързо работна температураи след това отваря.Моят термостат отваря на 80 градуса а перката се включва на 90как знам че се отваря там ли>?защото градусите тъй като е електронно таблото се променят по 1и като отвори слизат на 78-79 заради по студената вода в радятора Моя ремонт за смяна на гарнитура беше около 200-250лв няма смисъл да отваряш и да не смениш семеринги гумички и всички гарнитури та затова сатава така неприятно Успех
                По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
                Дедра Турбо Интеграле

                Коментар

                Working...
                X