Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след опит за "burnuot"-Фиат бравa 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след опит за "burnuot"-Фиат бравa 1,6 16V

    Здр. имам Фиат бравa 1,6 16V 1996 и реших да пробван "burnuot" наречете ми глупав, но факта е, че да такъв съм и ми се случи следното:значи държа аз съединителя с левия крак в същото време спирачката я натискам леко със десния крак и давам много газ ! Момента в който пускам съединителя малко, и се усеща как колата се мъчи да тръгне и за миг си помислих,че съм успял,но уви не бях. Когато пуснах съединителя от колата се надигна много странен пушек който имаше мирис на изгоряло ( но не на гума) и след това не успях да включа нито една скорост ! Помогнете плс да знам какво е станало !Пушека изобщо нямаше мирис на изгоряла гума по скоро на изгоряла гарнитура ( нещо от този сорт) не знам помогнете !
    **Fabbrica Italiana Automobili Torino**

    #2
    Опекъл си си феродовия диск
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Подкрепям emzo, на изгоряло феродо е миришело.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        Като изстине диска може и да се пооправи, но ще е временно явление. Както е казал emzo опекъл си диска и не след дълго ще се наложи да го смениш. Младежи... правете разлика между спортните автомобили и останалите!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Колега като не знаеш какво да правиш защо изобщо се пробваш. Разпитай първо, погледай някъде и после го прави. Почти сигурно си издухал съединителя. Миришело е на феродото от съединителя. Толкова си го издухал, че не може да сменяш и скоростите. Това което искаш да направиш първо на кола с предно се прави без спирачка а само с ръчната. Дигаш обороти и пускаш рязко съединителя. Това което ти си направил със спирачка и гас се прави на коли със задно предаване.
          Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

          Коментар


            #6
            Колеги, след като стана цялата тази работа специална свалих предна лява гума и нямаше поражения по диска, но изглежда,че съм преебал съединителя защото не мога да привкючвам скоростите нз ? А възможно ли е просто да съм скъсал жилото?
            **Fabbrica Italiana Automobili Torino**

            Коментар


              #7
              kocetopr написа:
              Колеги, след като стана цялата тази работа специална свалих предна лява гума и нямаше поражения по диска, но изглежда,че съм преебал съединителя защото не мога да привкючвам скоростите нз ? А възможно ли е просто да съм скъсал жилото?
              Е пробва ли като поистина малко?Мен така почна да ми боксува миналата зима след продължително връткане на един паркинг, но като изстина се оправи и до сега проблеми не е имало.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Ти май не четеш какво са ти написали колегите...За нов съединител си!
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  пич ако продължаваш така и ще и разкажеш играта на тази колица това е слаб мотор за такива изпалнения ако искаш да въртиш яко гуми и тем подобни нещица зимаи ХГТ.
                  MOTOCROSS POWER YAMAHA WR250F KAWASAKI KX250 HONDA CR250 KTM SX125

                  Коментар


                    #10
                    Nedialko написа:
                    пич ако продължаваш така и ще и разкажеш играта на тази колица това е слаб мотор за такива изпалнения ако искаш да въртиш яко гуми и тем подобни нещица зимаи ХГТ.
                    Да го взима , ако може да го поддържа , че частите са ни едни красиви цени... И все пак е автомобил не самолет..

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, и още един последен въпрос : Като натисна съединителя до дупка се чува едно тракане от какво може да е това?
                      **Fabbrica Italiana Automobili Torino**

                      Коментар


                        #12
                        Значи проверяваш колко струва нов съединител и се приготвяш за няколко дена без кола. Освен че сигурно си издухал феродовия диск сигурно всичко около съединителя се е счупило. Зависи и колко хляб е имало в стария ти. Но аз те съветвам отивай поръчвай си нов ЦЯЛ КОМПЛЕКТ и всичко ще е наред. И умната другия път. Успех !!! Аааа и си смени и жилото за всеки случай като ще е гарга да е рошава
                        Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                        Коментар


                          #13
                          Понеже вече му казахме на колегата, какъв му е проблема и темата се изчерпа:
                          Nedialko написа:
                          ако искаш да въртиш яко гуми и тем подобни нещица зимаи ХГТ.
                          по-скоро кое да JTD, друго са си повечето Nm за хабене на гуми
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Тракането е от разбит аксиален лагер на съединителя, абе гласи 300лв. и върви на майстор за нов съединител. Абе чудя се малко логично мислене и щеше да се сетиш, че натискаш спирачка и се опитваш да завъртиш колелата които спираш със спирачката. Объркал си марката пич(както се вика) за тебе е БМВ, то е със задно, за да запалиш гумите, което и значи бърн аут, натискаш спирачка и газ, предните колела спират, а задните се завъртат, защото задните спирачни механизми държат много по-слабо, дори след 1-2 бърна се опичат накладките и изобщо не реагират, те и затова повечето БМВ-та зимата не се карат
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Мерси много колеги ! Бая солено ще излезе сигурно?! Другия път тряя и двигателя да здухам та да се науча вече
                              **Fabbrica Italiana Automobili Torino**

                              Коментар

                              Working...
                              X