Здр. имам Фиат бравa 1,6 16V 1996 и реших да пробван "burnuot" наречете ми глупав, но факта е, че да такъв съм и ми се случи следното:значи държа аз съединителя с левия крак в същото време спирачката я натискам леко със десния крак и давам много газ ! Момента в който пускам съединителя малко, и се усеща как колата се мъчи да тръгне и за миг си помислих,че съм успял,но уви не бях. Когато пуснах съединителя от колата се надигна много странен пушек който имаше мирис на изгоряло ( но не на гума) и след това не успях да включа нито една скорост ! Помогнете плс да знам какво е станало !Пушека изобщо нямаше мирис на изгоряла гума по скоро на изгоряла гарнитура ( нещо от този сорт) не знам помогнете !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след опит за "burnuot"-Фиат бравa 1,6 16V
Collapse
X
-
Колега като не знаеш какво да правиш защо изобщо се пробваш. Разпитай първо, погледай някъде и после го прави. Почти сигурно си издухал съединителя. Миришело е на феродото от съединителя. Толкова си го издухал, че не може да сменяш и скоростите. Това което искаш да направиш първо на кола с предно се прави без спирачка а само с ръчната. Дигаш обороти и пускаш рязко съединителя. Това което ти си направил със спирачка и гас се прави на коли със задно предаване.
Коментар
-
kocetopr написа:Колеги, след като стана цялата тази работа специална свалих предна лява гума и нямаше поражения по диска, но изглежда,че съм преебал съединителя защото не мога да привкючвам скоростите нз ? А възможно ли е просто да съм скъсал жилото?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Значи проверяваш колко струва нов съединител и се приготвяш за няколко дена без кола. Освен че сигурно си издухал феродовия диск сигурно всичко около съединителя се е счупило. Зависи и колко хляб е имало в стария ти. Но аз те съветвам отивай поръчвай си нов ЦЯЛ КОМПЛЕКТ и всичко ще е наред. И умната другия път. Успех !!! Аааа и си смени и жилото за всеки случайкато ще е гарга да е рошава
Коментар
-
Тракането е от разбит аксиален лагер на съединителя, абе гласи 300лв. и върви на майстор за нов съединител. Абе чудя се малко логично мислене и щеше да се сетиш, че натискаш спирачка и се опитваш да завъртиш колелата които спираш със спирачката. Объркал си марката пич(както се вика) за тебе е БМВ, то е със задно, за да запалиш гумите, което и значи бърн аут, натискаш спирачка и газ, предните колела спират, а задните се завъртат, защото задните спирачни механизми държат много по-слабо, дори след 1-2 бърна се опичат накладките и изобщо не реагират, те и затова повечето БМВ-та зимата не се карат--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар