Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обработих двигателя с Форсан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз подкрепям мнението, че ако беше нещо революционно самите производители първи биха го въвели.
    ___________________
    Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX

    Коментар


      #17
      Колега не се обиждам но нямам нищо общо с фирмата.Намерих ги съвсем случайно в интернет.За съжаление сайта им вече не функционира.Но в интернет има страшно много информация за форсан и това ме запали.Наистина обработих двигателя с форсан и съм много доволен.Всеки решава сам дали да се възползва от дадена информация или не.Автомобилите са ми хоби иначе професията ми е съвсем друга.Занимавам се с компютърни с-ми за видеонаблюдение и сот аларми/дано не прозвучи като реклама/.

      Коментар


        #18
        Производителите наистина са го въвели и то преди няколко години.Определено аз не съм първия който го използва в България.Липсата на реклама за продукта мен също ме очудва.Това което видях в руските сайтове за форсан ме навежда на мисълта че в Русия и ОНД доста масово се използва.

        Коментар


          #19
          Още малко допълнение към темата...Преди 5г.,когато научих за Украинската присадка "Xado",подобна по технология/нано/и цена на цитираната "Форсан",се свързах с представител на фирмата и проведохме много смислен и откровен разговор,специално за действието и при автомобилните двигатели-без да навлизам в излишни подробности,идеята и ефекта е основно за регенериране и удължаване ресурса на стари двигатели,за които няма резервни части и основния им ремонт е икономически нецелесъобразен...Разбира се,износването трябва да е в някакви допустими граници,пишеше ги на сайта им... Присадката е ново поколение нано технология,нещо много по-добро от тефлоновите или молибденови присадки.Внимание !-да не прочетат автоджамбазите !/въпреки че сигурно доста от тях го знаят този трик с присадките...но това е друга тема...
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #20
            vesko.t написа:
            Внимание !-да не прочетат автоджамбазите !/въпреки че сигурно доста от тях го знаят този трик с присадките...но това е друга тема...
            Какво общо имат автоджамбазите с форсана ?

            Коментар


              #21
              buXus написа:
              vesko.t написа:
              Внимание !-да не прочетат автоджамбазите !/въпреки че сигурно доста от тях го знаят този трик с присадките...но това е друга тема...
              Какво общо имат автоджамбазите с форсана ?
              Ще маскират издуханите двигатели за нови...!!
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #22
                Това което пише веско е вярно но в материалите които ми дадоха в офиса на фирмата пише че освен за ремонт на стари двигатели без разглобяване технологията се прилага и на чисто нови двигатели скоростни кутии и др. с цел увеличаване на ресурса им и по- нисък разход на гориво.Пише и че двигателя става екологично по- чист.След като измина 70 000-80 000км. ще измеря компресията и ще пиша.Мисля си че ако 80 000км. не се налага реглаж на клапаните то технологията работи.До сега включително периода на обработка съм изминал 22 000км.без регулиране на клапани.Двигателя работи изключително тихо.Чува се само дюзата на инжекциона.Искренно се надявам да нямам проблеми.Като прочета за нещо ново трудно се въздържам да не го изпробвам.

                Коментар


                  #23
                  Колега Radislaw, напиши най-сетне за каква кола става въпрос.
                  Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                  Коментар


                    #24
                    duw2 написа:
                    Колега Radislaw, напиши най-сетне за каква кола става въпрос.
                    И с какъв двигател, на какъв пробег и т.н.
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #25
                      Мдааа, цялата работа ми мирише на зарибявка - така ли колегата от гордост не каза за каква кола говори - ни мотор, ни възраст, ни дявол. То и аз с чисто нова кола съм изминавал 70 000 без реглаж на клапаните и каквото и да било - мръсна газ на един дизелов пежак 106 - служебен естесвено - ако искате вярвайте ама 190 правеше.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #26
                        За Хадо - имам колега, който е обработил 2 руски двигателя вместо основен ремонт и е изключително доволен от продукта. Самият аз от дълго време обмислям подобна стъпка, най-вече като защита на двигателя в извънредна ситуация, каквато съвсем наскоро се случи на шефа - пропадане в дупка, удар в картера и след 2-3 км - светва лампата на маслото - заминало по пътя. В такъв момент - подобен продукт в двигателя прави собственика на возилото най-щастливия човек....
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #27
                          Ето подробно инфо за Форсан http://forsan.info/opisanie.php

                          Коментар


                            #28
                            duw2 написа:
                            Колега Radislaw, напиши най-сетне за каква кола става въпрос.
                            Съдейки по номера на мотора му 835С1000 трябва да е нещо измежду Lancia Delta II 1.6 835С1000 или Типо 1.6 835С1000 или Темпра някаква...Колкото до добавката - по принцип руснаците са всепризнати гении не бих се учудил да е истинска... Поне сайта им изглежда добре направен и наистина е в Москва... Има доста данни ако някой разбира повече може да попреведе някой пасаж.А и цената за която се предлага не е кой знае каква.... Може и да взема да го пробвам на Бравото и без това скоро ще му сменям масло....
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #29
                              колата е фиат темпра комби и е на 150000км.двигателя е 835С1.

                              Коментар


                                #30
                                Аз мисля,че проблема не е в това дали нанотехнологиите работят. В тях са вложени години труд и доста средства. Днес всеки знае какво е телевизия или интернет , но малко хора знаяткак точно работят.Въпросът е дали когато наливаме шишенцето в двигателя наливаменанотехнология или просто поредното менте .Та някой сигурен ли е какво гориво му наливат и то в бензиностанции на фирми с име, (във форума има достатъчно примери) каквода кажем тогава за продукт произведен незнайно къде или внесен и продаван от незнайно кой.

                                Коментар

                                Working...
                                X