Аз имам същия проблем, с друга марка зимни гуми - General, ако ги е чувал някой. Явно е от тях. На мокро има приплъзване като тръгвам, точно както малко преди да ми замине тотално съединителя. За първи път го усетих, на първия дъжд след като сложих зимните гуми. Направо изтръпнах, защото съединителя беше на около 10000 км и си викам, тия ако са ми сложили някакво менте, направо ще им запаля сервиза. Правилно съм уцелил, че е от гумите. Вече сериозно се замислям дали не сбърках, с тия пусти зимни гуми, ама да не я почваме пак темата :D p.s. И все пак - смятате ли, че са необходими зимни гуми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много ми се лизга бравото- защо
Collapse
X
-
MartoModev написа:Сега ако кажеш че гуметата са от рода на Дебица,Корморан или нещо подобно работата е ясна
Коментар
-
Аз вчера се към 23:00 часа се попързалях с Мареата.На 90 градусов завой , влязох нормално и преди да изляза от него леко и чукнах газта,свих волана и колата се врътна хубавичко на широкото.Все още задните ми гуми са летни само отпред съм със зимни Firestone-ки.Но до седмица ще сложа и отзад две зимни, че знам ли п.с.А каращите пред мен си правиха дрифт с опънати ръчни....сменяха платната както си искат и един с Ауди 1.8Т се шибна в бордюра !now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Re: Много ми се лизга бравото- защо
MartoModev написа:Не знам от къде съм чувал,но знам че всички НОВИ гуми ’’държат’’добре до 2 години.След това много зависи от каучукаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз пък ще ви кажа, че всички си пишете относителни мнения.Кой ще ми каже мерната единица за "много се пързаля", че чак набеждавате веднага гумите.Примерно аз се хлъзгам 2.4 хлъзгания. Важите гуми издържат ли на 3.4 хлъзгания, или спадат до 1.5 хлъзгания и за това много се пързалятеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз вчера сложих 2 дънлопа(175/65/14) отпред, отзад съм със всезонни нокиани(185/60/14).Спира си добре колата, при рязко натисната спирачка ми поднася задницата вляво. Миналата зима бях с 4 нокиана - горе долу същата история.В събота като беше заваляло, карах колата със летните 205 гуми.Е, такъв филм просто нямаТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Темата пак отиде към тип и марка гуми... и, както винаги се случва всеки си хвали своето! :D Аз пък мога да обобщя, че за да не се получават сакатлъци зимата е нужна мисъл и здрав разум в главата на задкормилното устойство! :D Ако ще да сте с последен модел чисто нов Goodyear няма гаранция, че няма да попаднете на заледен участък при спиране и да се натресете в колата пред вас. Спазвайте по-голяма дистанция и се съобразявайте с пътната настилка! Аз лично понякога тествам настилката с по-разко натискане на спирачката при ниска скорост, или с по-рязко подаване на газ при тръгване. Разбира се първото го правя, когато няма коли около мен! Имайте винаги едно на ум и... мислете!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
...
Аз пък точно със хваления Корморан СноуПро имах проблеми на мокър асфалт. Вярно че беше навремето с Вектрата, не знам дали има значение автомобила. Буксуваха при потегляне, а веднъж отидох в канавката при леко разлигавен път. С Гиславеда не съм имал този проблем.Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
коцев написа:От много годишния си опит мога да кажа че занисането на колата при спиране зависи много и от изправноста на амортисьорите особено ако единия е добър а другия е изтекъл то колата прави занасяне даже и при сух път .http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
От амортисьора и на сух път поднася с по голяма скорст в завой. От опит го знам и след смяната му вече положението стана друго.Мерца ми има луфт в дефиринциала .На сух път нямам проблем но при мокър асвалт и заледен път става неуправляем . Просто едно от задните колела се завърти повече от другото докато обере луфта и задницата се поднесе .Това също от опит го знам и почти не го карам когато е заледено .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар