Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo 1.4 mi - проблем с огромен разход.......

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Tipo 1.4 mi - проблем с огромен разход.......

    Здравйте колеги,имам следния проблем.....колата прави някакво странно прекъсване на цилиндрите и разхода ми на гориво стана чудовищен. 20 - 100смених свещи , дистрибуторна капачка, палец.......мисля и кабелите да сменя , но незнам вече ......ако някой е имал подобен проблем и има представа от какво мойе да е , молиа да сподели.Fiat Tipo 1.4 mi.

    #2
    По-скоро трябваше да смениш кабелите първо!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Провери си температурните датчици и ламбда сондата.

      Коментар


        #4
        Като за начало провери дали са добре вакуумните маркучи. Да няма излезли, скъсани или пукнати.

        Коментар


          #5
          Погледни си регулатора на налягането в моното. Ако се е бъгнала мембраната, ще налива като лейка бензин в двигателя.
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #6
            ivchotr написа:
            Погледни си регулатора на налягането в моното. Ако се е бъгнала мембраната, ще налива като лейка бензин в двигателя.
            А къде се намира тоя регулатор???
            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

            Коментар


              #7
              и каде се намира тази мембрана ?

              Коментар


                #8
                Непосредствено до дюзата се намира.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  и това нищо не ми говори , но все пак благодаря....

                  Коментар


                    #10
                    а да ви попитам .... може ли проблема да идва от това ,че в дистрибуторната капачка виждам , че има масло ? Не е цялата в масло , но има ..... може ли от там да тръгва всичко ?

                    Коментар


                      #11
                      sostin написа:
                      и това нищо не ми говори , но все пак благодаря....
                      Дюзата е на моноинжекциона! И как така в дистрибуторната капачка имаш масло?!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Изпуска семерингата на разпределителя. Сменя се елементарно.

                        Коментар


                          #13
                          ако пък ти се обяснява да ме светнеш кат да го сменя тоя семеринг , напрао цена нема да имаш ,.....

                          Коментар


                            #14
                            пффффф същия проблем имам решението е да я заебеш тая кола. Поне при мене няма оправия моита с 10 лева бензин минава 28-30 км а е съшия мотор 1.4 моно 93 година
                            Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
                            ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
                            DREAMS: SEDICI !!!

                            Коментар


                              #15
                              Регулаторът и мембраната са едно и също нещо,така да се каже. Като махнеш тавата на филтъра, отдолу остава тялото на моинжекциона. Най-отгоре в средата му е дюзата - познава се по кабелите, дето са свързани с нея. До нея има едно месингово капаче, което се държи от 4 болта. Под него е въпросната мембрана. Трябва да внимаваш като разглобяваш, понеже има пружинка и може да изхвърчи не където трябва и почват проблеми. Запомняй как разглобяваш, за да сглобиш правилно след това. Моембранката до скоро я нямаше във всички магазини за Фиат, но в АХМ - ауто я имат. Не твърдя, че проблемът е в нея, но е хубаво да се провери. Признак, че не е наред, е овлажняването с бензин върху описаното по-горе месингово капаче на регулатора.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X